S-Etu bonukset

Outoa ja kummaa!

ja Elisan matkapuhelin-, tekstiviesti- ja nettilaskut: Miten ne bonukset oikein tulee, kun nyt tuli maaliskuun lehti ja siinä helmikuun bonustiedote - noo, mä ihmettelen mun Elisan kohdalle merkittyä summaa 6,40 euroa, just tuli kymmenkertainen lasku helmikuu sisältyen summaan tohon summaan nähden, että miten se Elisa ne eurot oikein laittaa. Eli .... Noin pientä laskua mulle ei Elisalta ole kyllä helmikuussakaan tullut.

Tämähän menee huijaukseksi. Eikö se pitäisi se laskun summa näkyä mulla maaliskuun bonuksissa kokonaisuudessaan eikö pätkinä eri kuukausilla?

Ja sitä palstaa missä tästä asiasta voisi Suomi24:ssä kysyy, en itse asiassa tiedä, joten pistin tänne.

15

2626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löklöklöl

      Kannattaiskohan kysellä sieltä Elisasta?

    • mieti,

      en tiedä, mutta usein tuollaiset bonukset tulevat kuukausia myöhässä
      ja
      jospa olisi ollut vaikka puolison tuo 6€ tai yleensä toisen puhelimen,
      kun mietit, asia voi selvitä.

      tuossa ehdotettiin että kysy elisalta,
      siellä joka yrityksessä on jo 20 % vastaajista vastaamassa meidän tyhmiin kysymyksiin,
      jos ei kaikkea kysyttäisi, alenisivat puhelinlaskutkin,
      aivan varmaan.

      mutta kysykää vaan, minulla on oikeat liiitymät, enkä todella ymmärrä millä perusteella jollain on Elisa ?
      onko vanhaa perua, puhelinliittymät muuttuvat, aina on kannattanut vaihtaa 2 v välein ja
      nyt on ollut viime kesästä että on todella kannattanut vaihtaa kaikki vanha uuteen.

      • 5555555555555555555

        Ja muutenkin tuo S-kortin käyttö vähäistä, kun ei oo kuin yks S-market kunnassa ja sen väki törkeää tätä tyyppiä kohtaan, että jäänyt aika vähälle se käyttö, eli olis edullisempaa tälle, jos se summa tulis yhtenä klönttinä eikä kuukausittain eriteltynä. Kuuden euron puhelulaskua ei oo kyllä kellään.....


    • S:n asiakas

      itsellä ollut mitään ongelmaa. Kaikki laskut tuleet kokonaisuudessaan huomioituna. Samoin IF:n vakuutuksista.

    • kkk¨´+¨´

      bonuksia puhelinlaskuista saa niin hyttysen paskan verran että ei kannata koko liittymää pitää.
      Elisa on KALLEIN kannattaa jo äkkiä vaihtaa se pois esim: Telefinlandille.
      Siinä tulee jo etua paljon.

      • Bonari

        Elisan lasku 55,60 ja Sbonustillileni poksahti sama summa, nettona viime kuussa.


      • 14 vuotta Elisalla

        Mulle tulee 3 kk välein lasku Elisalta, summa on 20-30 euroa, sis. puhelut, viestit, kk-maksut. Täytyy olla Telefinlandin tosi halpa, että kannattaisi vaihtaa. Mulla on aika korkea kynnys vaihtaa operaattoria, koska olen ollut Radiolinjan/Elisan asiakas jo vuodesta 1996 ja kaikki on toiminut kuten pitääkin.


    • ikl.olö

      Katso laskusta, millainen laskutuskausi sinulla on. Itselläni ainakaan ei ole "koko kuukausi", vaan alkaa ja katkeaa kesken kuun. Olen itse aina saanut Elisan laskuista bonukset oikein.

    • vaihda firmaa

      kerran minulla myöhästi netti lasku 1 päivän eräpäivä oli 10 ja maksoin 11 päivä ei tullut bonuksia. vantaan energia maksaa bonukset vaikka lasku olisi kuukauden myöhässä.

      • niin dollar

        eräpäivistäkään kiinni, vaan ilmeisesti siitä, että Elisa ilmoittaa kuukausittain, vaikkei lasku olisi juuri silloin tullutkaan, eli ilmoittavat siihen mennessä kertyneen saldon. Ja kuukausimaksut tulevat vasta sitten siihen lopulliseen laskuun!


      • älä viitsi
        niin dollar kirjoitti:

        eräpäivistäkään kiinni, vaan ilmeisesti siitä, että Elisa ilmoittaa kuukausittain, vaikkei lasku olisi juuri silloin tullutkaan, eli ilmoittavat siihen mennessä kertyneen saldon. Ja kuukausimaksut tulevat vasta sitten siihen lopulliseen laskuun!

        höpö pöppöö...........


      • setä samuli
        niin dollar kirjoitti:

        eräpäivistäkään kiinni, vaan ilmeisesti siitä, että Elisa ilmoittaa kuukausittain, vaikkei lasku olisi juuri silloin tullutkaan, eli ilmoittavat siihen mennessä kertyneen saldon. Ja kuukausimaksut tulevat vasta sitten siihen lopulliseen laskuun!

        äivästä kiinni. Elisalle lasku pitää maksaa viimeistään eräpäivänä, jos bonukset haluaa. Päiväkin yli, niin ei tipu mitään. Ehdot oli juuri Elisan tiedotteessa.


    • Yualle

      mut sähköyhtiöitten kanssa.

      Selitykseksi sain, että laskutus- ja bonustus "kaudet" päättyy niin ristikkäin, että sähkölasku näkyy boonuslaskelmassa vasta monen kuukauden päästä. Veikkaan siis, että tuo 6,40 oli aikaisintaan joulukuun laskusi summa :)

    • 1317

      Elisan adsl:n kanssa homma on toiminut hyvin. Elisalta lasku tulee joka toinen kuukausi ja eräpäivä on aina ko. kuukauden alkupuoliskolla. Laskuja tulee siis 6 vuodessa. S-bonuksessa näkyvät päivää-paria ennen kuun vaihtumista.

      Elisan matkapuhelinliittymässä homma oli epämääräistä. Liittymässäni oli peruskuukausimaksu ja puheaikaa tietty määrä kuukaudessa käytettävissä. Vain noiden ylimeneviltä minuuteilta tuli bonusta. Laskuja ei tullut kuin epämääräisin välein. Samoin bonusta. Olen jo sulkenut ko. liittymän, koska se muuttui yllättävän kalliiksi Elisan hinnoittelumuutoksen talia.

      • S-bonus

        Ainakin meidän osuuskaupassa bonukset kertyvät näin: bonuksia kerätään aina yksi kalenteri kuukausi kerrallaan. Sen kuukauden aikana ostetut ostokset ja eräpäivään mennessä maksetut laskut (Elisa, If jne.) kerryttävät kyseisen kuukauden bonusta. Bonusraha tulee tilille seuraavan kuun 10. päivä. Ja koska Ässän Yhteishyvä lehti ja bonustiedote tulevat postin mukana kuukauden viimeisellä viikolla, niin esim. tämän huhtikuun bonustiedotteen saan vasta toukokuun lopussa. Se ei siis ehdi vielä loppukuun tiedotteeseen koska bonusten keräys on vielä kesken tältä kuulta. Itselläni on myös Elisan liittymä. Se on ns. puhepaketti systeemi ja bonusta tulee vain soitetuista puheluista ja tekstareista, EI siis koko puhepaketin hinnasta. Toivottavasti tästä oli jotain apua?! P.S Ässästä saa myös ilmaiset pankkitunnukset S-pankkiin ja pelkät tunnukset vain nettisivustolle josta pääset seuraamaan bonustietojasi reaaliajassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe