kylläpä

derf

ottaa päähän, miksi aina kaikki nuoremmat ihmiset menevät minun edelle , siis työmarkkinoilla. nytkin yksi akka sai paikan minun nenäni edestä. se oli vain vähän aikaa harjoittelijana ja heti onnisti. kamalaa, sai paikan tosta noin vaan. pahinta tässä on,että minulla ei ole ollut tuollaista elämää. en minä ole saanut työpaikkaa ikinä tuosta noin vain, miten tuo sitten sen onnistui nappaamaan, olen niin kateellinen tuolle ämmälle, se on nuorempikin entä minä. tämä on aivan hirveän kova pala purtavaksi. tämä on aivan hirveää. näin alkoi minun pääsiäislomani.todella, todella kova pala purtavaksi. tuo ämmä nappasi minun unelmaduunini. miten tämä voi olla mahdollista, puoli vuotta talossa ja meni edelle minun. olen niin kateellinen, olen vihreänä kateudesta, kertakaikkiaan . tuntuu, etttä koko elämäni on ihan pilalla tämän takia. se onkin pilalla , saas nähdä koska tämä tuska laimenee, kait nyt sentään joku päivä. voihan helvetti sentään sanon minä.rukoilen, että pääsisin tämän katkeruuden ja epäoikeudenmukaisuuden ylitse. minulla piti olla tuollainen elämä. olen sille vihreänä kateudesta.miksi näin piti käydä minulle, minkä helvetin takia.olen niin raivoissani ja kateudesta vihreänä. niin surullinen olen, tämä on menetys joka on varmaan surtava. kadotettu nuoruus minua ahdistaa...kadotettu vastuu. yhden kusipään kanssa pilasin nuoruuteni.uskoin liikaa vanhempiani, enkä lähtenyt kouluun josta huomasin myöhemmin, että olin kadottanut unelmani. nyt aikuisena tätä on niin vaikea kestää, että jotkut tulee ja jyrää nuoruuden voimallaan ylitseni. OLEN NIIN KATEELLINEN. OLEN KOHTA VANHA AKKA JA NIIN TYYTYMÄTÖN ELÄMÄÄNI.haluan vajota maan alle tämän kateuden kanssani. mitä tekisin. ?

0

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
        Ikävä
        81
        1204
      2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
        Suomussalmi
        29
        875
      3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
        Kuhmo
        19
        735
      4. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
        Ikävä
        46
        609
      5. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
        Suomussalmi
        13
        587
      6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
        Sinkut
        180
        562
      7. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
        Kajaani
        13
        540
      8. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
        Maailman menoa
        123
        530
      9. On ollut syyllinen olo viime päivinä

Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si
        Ikävä
        23
        460
      10. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
        Ikävä
        26
        448
      Aihe