kylläpä

derf

ottaa päähän, miksi aina kaikki nuoremmat ihmiset menevät minun edelle , siis työmarkkinoilla. nytkin yksi akka sai paikan minun nenäni edestä. se oli vain vähän aikaa harjoittelijana ja heti onnisti. kamalaa, sai paikan tosta noin vaan. pahinta tässä on,että minulla ei ole ollut tuollaista elämää. en minä ole saanut työpaikkaa ikinä tuosta noin vain, miten tuo sitten sen onnistui nappaamaan, olen niin kateellinen tuolle ämmälle, se on nuorempikin entä minä. tämä on aivan hirveän kova pala purtavaksi. tämä on aivan hirveää. näin alkoi minun pääsiäislomani.todella, todella kova pala purtavaksi. tuo ämmä nappasi minun unelmaduunini. miten tämä voi olla mahdollista, puoli vuotta talossa ja meni edelle minun. olen niin kateellinen, olen vihreänä kateudesta, kertakaikkiaan . tuntuu, etttä koko elämäni on ihan pilalla tämän takia. se onkin pilalla , saas nähdä koska tämä tuska laimenee, kait nyt sentään joku päivä. voihan helvetti sentään sanon minä.rukoilen, että pääsisin tämän katkeruuden ja epäoikeudenmukaisuuden ylitse. minulla piti olla tuollainen elämä. olen sille vihreänä kateudesta.miksi näin piti käydä minulle, minkä helvetin takia.olen niin raivoissani ja kateudesta vihreänä. niin surullinen olen, tämä on menetys joka on varmaan surtava. kadotettu nuoruus minua ahdistaa...kadotettu vastuu. yhden kusipään kanssa pilasin nuoruuteni.uskoin liikaa vanhempiani, enkä lähtenyt kouluun josta huomasin myöhemmin, että olin kadottanut unelmani. nyt aikuisena tätä on niin vaikea kestää, että jotkut tulee ja jyrää nuoruuden voimallaan ylitseni. OLEN NIIN KATEELLINEN. OLEN KOHTA VANHA AKKA JA NIIN TYYTYMÄTÖN ELÄMÄÄNI.haluan vajota maan alle tämän kateuden kanssani. mitä tekisin. ?

0

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."

Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja
        Kotimaiset julkkisjuorut
        76
        5910
      2. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
        Maailman menoa
        101
        4313
      3. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
        Maailman menoa
        196
        4051
      4. Martinan vastenmielinen menneisyys

Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t
        Kotimaiset julkkisjuorut
        305
        3396
      5. Loiri oli minusta vastenmielinen

Loirin kaikkea tekemistä leimaa hänen Uuno Turhapuro filminsä. Uuno filmit ovat olleet minulle aina todella vastenmielisiä. Tuo poru
        Maailman menoa
        302
        2213
      6. Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi

Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun
        Maailman menoa
        107
        2176
      7. Miksi Martina puhuu kirjassaan

…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        173
        2158
      8. Parisuhdeodotukset

Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tuntemaan suurehkoa rakkauden va
        Sinkut
        328
        1619
      9. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
        Suomalaiset julkkikset
        17
        1530
      Aihe