kylläpä

derf

ottaa päähän, miksi aina kaikki nuoremmat ihmiset menevät minun edelle , siis työmarkkinoilla. nytkin yksi akka sai paikan minun nenäni edestä. se oli vain vähän aikaa harjoittelijana ja heti onnisti. kamalaa, sai paikan tosta noin vaan. pahinta tässä on,että minulla ei ole ollut tuollaista elämää. en minä ole saanut työpaikkaa ikinä tuosta noin vain, miten tuo sitten sen onnistui nappaamaan, olen niin kateellinen tuolle ämmälle, se on nuorempikin entä minä. tämä on aivan hirveän kova pala purtavaksi. tämä on aivan hirveää. näin alkoi minun pääsiäislomani.todella, todella kova pala purtavaksi. tuo ämmä nappasi minun unelmaduunini. miten tämä voi olla mahdollista, puoli vuotta talossa ja meni edelle minun. olen niin kateellinen, olen vihreänä kateudesta, kertakaikkiaan . tuntuu, etttä koko elämäni on ihan pilalla tämän takia. se onkin pilalla , saas nähdä koska tämä tuska laimenee, kait nyt sentään joku päivä. voihan helvetti sentään sanon minä.rukoilen, että pääsisin tämän katkeruuden ja epäoikeudenmukaisuuden ylitse. minulla piti olla tuollainen elämä. olen sille vihreänä kateudesta.miksi näin piti käydä minulle, minkä helvetin takia.olen niin raivoissani ja kateudesta vihreänä. niin surullinen olen, tämä on menetys joka on varmaan surtava. kadotettu nuoruus minua ahdistaa...kadotettu vastuu. yhden kusipään kanssa pilasin nuoruuteni.uskoin liikaa vanhempiani, enkä lähtenyt kouluun josta huomasin myöhemmin, että olin kadottanut unelmani. nyt aikuisena tätä on niin vaikea kestää, että jotkut tulee ja jyrää nuoruuden voimallaan ylitseni. OLEN NIIN KATEELLINEN. OLEN KOHTA VANHA AKKA JA NIIN TYYTYMÄTÖN ELÄMÄÄNI.haluan vajota maan alle tämän kateuden kanssani. mitä tekisin. ?

0

680

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Missä tapasit kaivattusi

        ensimmäisen kerran?
        Ikävä
        76
        979
      2. Jani Wickholm on kuollut

        Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        748
      3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

        että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
        Ikävä
        81
        725
      4. Aattelin nainen

        Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
        Ikävä
        119
        724
      5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        43
        699
      6. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        106
        652
      7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

        sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
        Sinkut
        111
        563
      8. Mennään näin sitten

        Ettei kohdata enää.
        Ikävä
        46
        552
      9. Pystytkö pitämään

        Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
        Ikävä
        41
        498
      10. Pohjola talo

        Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
        Kuhmo
        18
        498
      Aihe