kylläpä

derf

ottaa päähän, miksi aina kaikki nuoremmat ihmiset menevät minun edelle , siis työmarkkinoilla. nytkin yksi akka sai paikan minun nenäni edestä. se oli vain vähän aikaa harjoittelijana ja heti onnisti. kamalaa, sai paikan tosta noin vaan. pahinta tässä on,että minulla ei ole ollut tuollaista elämää. en minä ole saanut työpaikkaa ikinä tuosta noin vain, miten tuo sitten sen onnistui nappaamaan, olen niin kateellinen tuolle ämmälle, se on nuorempikin entä minä. tämä on aivan hirveän kova pala purtavaksi. tämä on aivan hirveää. näin alkoi minun pääsiäislomani.todella, todella kova pala purtavaksi. tuo ämmä nappasi minun unelmaduunini. miten tämä voi olla mahdollista, puoli vuotta talossa ja meni edelle minun. olen niin kateellinen, olen vihreänä kateudesta, kertakaikkiaan . tuntuu, etttä koko elämäni on ihan pilalla tämän takia. se onkin pilalla , saas nähdä koska tämä tuska laimenee, kait nyt sentään joku päivä. voihan helvetti sentään sanon minä.rukoilen, että pääsisin tämän katkeruuden ja epäoikeudenmukaisuuden ylitse. minulla piti olla tuollainen elämä. olen sille vihreänä kateudesta.miksi näin piti käydä minulle, minkä helvetin takia.olen niin raivoissani ja kateudesta vihreänä. niin surullinen olen, tämä on menetys joka on varmaan surtava. kadotettu nuoruus minua ahdistaa...kadotettu vastuu. yhden kusipään kanssa pilasin nuoruuteni.uskoin liikaa vanhempiani, enkä lähtenyt kouluun josta huomasin myöhemmin, että olin kadottanut unelmani. nyt aikuisena tätä on niin vaikea kestää, että jotkut tulee ja jyrää nuoruuden voimallaan ylitseni. OLEN NIIN KATEELLINEN. OLEN KOHTA VANHA AKKA JA NIIN TYYTYMÄTÖN ELÄMÄÄNI.haluan vajota maan alle tämän kateuden kanssani. mitä tekisin. ?

0

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
        Maailman menoa
        60
        1208
      2. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
        Ikävä
        122
        1138
      3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
        Ikävä
        97
        1033
      4. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
        Ikävä
        82
        1028
      5. 60
        910
      6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
        Ikävä
        58
        861
      7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
        Ikävä
        136
        811
      8. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
        Maailman menoa
        277
        738
      9. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
        Ikävä
        18
        598
      10. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
        Ikävä
        69