olette mieltä, joille on sattunut kohdalleen sikiön kuolema/ ilman vuotoa tapahtunut keskeytyminen?
Äkkillinen vatsakipu, joka sai minut ihan kippuraan, kesti n. kolmisen tuntia ja hellitti sitten, veristä vuotoa tms. ei ole onneksi ollut..Onkohan miten yleistä sikiön kuolema, tietämättä?!
Vastailkaa, kiitos jo valmiiksi
mitä
5
483
Vastaukset
- ---------------
tietää sitä, sinun pitää mennä ultraan ja verikokeeseen. Taidat olla suht aikaisilla viikoilla raskaana.
- --------------
Rv 10 on viikot mull menoss, kyselinkin kokemuksia..
- kasvua?
Kai olet jo ottanut johonkin yhteyttä? Mulla oli äkillistä vatsakipua noin rv 12-16 jos olin paljon jalkeilla, esim. jouluostoksilla. Yleensä oli oikealla puolella kylkeä ja istuminen tai makaaminen helpotti. En muista että oisin ikinä kolmee tuntii kärsiny. Ilmeisesti oli kasvukipuja, jostain netistä luin semmosesta. Kuulemma just tulee yleensä toiselle puolelle mahaa. Sen jälkeen ei oo ollu ja nyt rv 32 menossa.
- ..huolestunut---
Soitelin päivystävälle sh:lle ja se arveli että kuuluu raskauteen.. Mullakin oli nuo mahakivut työvuoron päätteeksi, oon itse hoito allalla ja työ on tosi fyysistä.. Odottelen malttamattomana, että pääsisi neuvolaan ja kuulisi sydän äänet..
Nyt on mennyt taas pari päivää ilman kipuja, toivon että kaikki on pikkusella kunnossa..
Onkohan se miten yleistä, että sikiö kuolee, ilman, että äidillä on mitään vuotoja?! - kmkm
..huolestunut--- kirjoitti:
Soitelin päivystävälle sh:lle ja se arveli että kuuluu raskauteen.. Mullakin oli nuo mahakivut työvuoron päätteeksi, oon itse hoito allalla ja työ on tosi fyysistä.. Odottelen malttamattomana, että pääsisi neuvolaan ja kuulisi sydän äänet..
Nyt on mennyt taas pari päivää ilman kipuja, toivon että kaikki on pikkusella kunnossa..
Onkohan se miten yleistä, että sikiö kuolee, ilman, että äidillä on mitään vuotoja?!Olet varmaan ollut jo ultrassa ja toivottavasti kaikki on hyvin.
Itselläni on ollut kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, sikiö on siis menehtynyt tietämättäni jopa viikkoja aiemmin. Molemmaton todettu ultrassa. 1. raskaus oli mennyt kesken noin rv 7, todettiin rv 9, toinen oli mennyt kesken noin rv 8, todettiin rv 12.
Ei kipuja, ei vuotoa. Molemmat raskaudet olivat tosin ihan oireettomia alusta asti. 1. raskaudessa oli alussa tosin vuotoa, mutta syke näkyi ultrassa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822