Parhaat kummit ovat..

..tyttöni kummit <3

Voi on pakko kirjoittaa tänne.Me teimme mieheni kanssa täysin oikean kummi valinnan! =)
Lapsellani ei voisi parempia kummeja olla! =)
He ovat jo pari kertaa pyytäneet saada vahtia lasta, että pääsisimme mieheni kanssa syömään tms. jonnekkin kahdestaan.Ja voi kun tyttömme tykkää heistä =) .Heillä ei ole vielä omia lapsia, eikä ole ennen kokemusta lapsista, mutta jotenkin se on vain heillä veressä, siis lapsen hoitaminen =) .
Joku sanoi minulle tässä n.3viikko sitten, että : "no entäs se lahja puoli? mitä he tuovat kun tulevat kylään?"..
Minä katsoin kysyjän päälle hetken ja sanoin "lahjat eivät ole sitä tärkeintä kummiudessa, vaan se, mitä tyttöni kummit tekevätkin" .

5

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummeiksi

Tuskin teillä on tärkeää päästä kummeiksi vaan tärkeintä päästä syömään ja rillutteleen kun saatte ilmaisen kakaran vahdit. Tuskimpa itse menisitte kummeiksi syömisen ja rilluttelemisen huumassa. Itsekkäät vanhemmat aina tarvitsevat ihailijoita kakaralleen eikä parisuhde muuten toimisikkaan kuin muiden avulla.

• homma...

Niin miksi ette ole alkaneet itse kummeiksi? Tiedän monia vanhempia jotka ovat helvetin ahneita ja itsekkäitä, pyrkimyksenä vain käyttää hyväkseen muita ihmisiä kummi touhuillaan. Naureskelet kummivalinnallenne kun tuollaisia idiootteja löytyi vielä nykypäivänä. Jotkut typerykset vielä viitsivät ottaa toisten kakaroita kun eivät ole ole ilmeisesti omia saaneet. Saitte mahoja kummeja jotka leikkivät kotia kakarallasi hetken aikaa kunnes kyllästyvät, se on totuus.

• ihmetellen moista

omilla lapsillanne ei varmaan kummivalinnat osuneet kohdilleen kun noin katkeraa tekstiä tulee vastaukseksi. hapannaamoja liikenteessä.

kyllä minä ainakin kummilapsiani hoidan mielelläni ja vieläpä ilmatteeksi (vaikka rahaakin tarjottu).

• babyface-70

huhhuh..onko tää aikuisten tapa keskustella?? minusta ainakin on hienoa että joillain kummivalinnat onnistuu.oman poikani kaikki 2 kummia eivät ole tavanneet kummilastaan viimeiseen 10 v kertaakaan. välimatkaa toisella 40km ja toisella 200km mutta sukulaiset asuu lähellä...varmasti siellä käyvät. olin tosi pässi kun valkkasin lapsenmielisenä mukamas parhaaat kamut kummiksi!
        aloittaja,ole ylpeä kummeistasi ja kerro se heillekkin :D

• 3xkummi

Onpa ihanaa, että ajattelet noin! meidän kummityttö 1,5 v. viihtyy meidän seurassa, ja kun meillä ei liikoja varoja ole ja isosiskolla on rojua enemmän kuin kylliksi, olemme joskus tutkineet pienen kanssa puunrunkoja, vetäneet kirjaston hyllyistä kirjoja alas(!), jammailleet autossa ... ennenkaikkea nauttineet yhdessäolosta puolin ja toisin. Kaikki ne vähät antamamme tavaralahjat ovat salaperäisesti hävinneet; ei näy mollamaijaa, ei bodeja, ei villatakkeja, ei mitään. Kolme vanhempaa kummilastani (30 v ja 16 v) ovat kyllä minulle myös rakkaita, vaikkei heillekään ollut antaa juuri muuta kuin aikaa, ja edelleenkin eroamme kyynelsilmin. Harmittaa, kun pienimmän äiti ei sitä aikaa ja syliä anna meidän antaa. Pikkuinen itse tunnistaa kyllä sylikummin(mieheni), jos kerta aina tavatessa tarjoutuu syliin. Ihan kuin äiti olis vähän mustis...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe