Voi on pakko kirjoittaa tänne.Me teimme mieheni kanssa täysin oikean kummi valinnan! =)
Lapsellani ei voisi parempia kummeja olla! =)
He ovat jo pari kertaa pyytäneet saada vahtia lasta, että pääsisimme mieheni kanssa syömään tms. jonnekkin kahdestaan.Ja voi kun tyttömme tykkää heistä =) .Heillä ei ole vielä omia lapsia, eikä ole ennen kokemusta lapsista, mutta jotenkin se on vain heillä veressä, siis lapsen hoitaminen =) .
Joku sanoi minulle tässä n.3viikko sitten, että : "no entäs se lahja puoli? mitä he tuovat kun tulevat kylään?"..
Minä katsoin kysyjän päälle hetken ja sanoin "lahjat eivät ole sitä tärkeintä kummiudessa, vaan se, mitä tyttöni kummit tekevätkin" .
Parhaat kummit ovat..
5
906
Vastaukset
- kummeiksi
Tuskin teillä on tärkeää päästä kummeiksi vaan tärkeintä päästä syömään ja rillutteleen kun saatte ilmaisen kakaran vahdit. Tuskimpa itse menisitte kummeiksi syömisen ja rilluttelemisen huumassa. Itsekkäät vanhemmat aina tarvitsevat ihailijoita kakaralleen eikä parisuhde muuten toimisikkaan kuin muiden avulla.
- homma...
Niin miksi ette ole alkaneet itse kummeiksi? Tiedän monia vanhempia jotka ovat helvetin ahneita ja itsekkäitä, pyrkimyksenä vain käyttää hyväkseen muita ihmisiä kummi touhuillaan. Naureskelet kummivalinnallenne kun tuollaisia idiootteja löytyi vielä nykypäivänä. Jotkut typerykset vielä viitsivät ottaa toisten kakaroita kun eivät ole ole ilmeisesti omia saaneet. Saitte mahoja kummeja jotka leikkivät kotia kakarallasi hetken aikaa kunnes kyllästyvät, se on totuus.
- ihmetellen moista
omilla lapsillanne ei varmaan kummivalinnat osuneet kohdilleen kun noin katkeraa tekstiä tulee vastaukseksi. hapannaamoja liikenteessä.
kyllä minä ainakin kummilapsiani hoidan mielelläni ja vieläpä ilmatteeksi (vaikka rahaakin tarjottu). - babyface-70
huhhuh..onko tää aikuisten tapa keskustella?? minusta ainakin on hienoa että joillain kummivalinnat onnistuu.oman poikani kaikki 2 kummia eivät ole tavanneet kummilastaan viimeiseen 10 v kertaakaan. välimatkaa toisella 40km ja toisella 200km mutta sukulaiset asuu lähellä...varmasti siellä käyvät. olin tosi pässi kun valkkasin lapsenmielisenä mukamas parhaaat kamut kummiksi!
aloittaja,ole ylpeä kummeistasi ja kerro se heillekkin :D
- 3xkummi
Onpa ihanaa, että ajattelet noin! meidän kummityttö 1,5 v. viihtyy meidän seurassa, ja kun meillä ei liikoja varoja ole ja isosiskolla on rojua enemmän kuin kylliksi, olemme joskus tutkineet pienen kanssa puunrunkoja, vetäneet kirjaston hyllyistä kirjoja alas(!), jammailleet autossa ... ennenkaikkea nauttineet yhdessäolosta puolin ja toisin. Kaikki ne vähät antamamme tavaralahjat ovat salaperäisesti hävinneet; ei näy mollamaijaa, ei bodeja, ei villatakkeja, ei mitään. Kolme vanhempaa kummilastani (30 v ja 16 v) ovat kyllä minulle myös rakkaita, vaikkei heillekään ollut antaa juuri muuta kuin aikaa, ja edelleenkin eroamme kyynelsilmin. Harmittaa, kun pienimmän äiti ei sitä aikaa ja syliä anna meidän antaa. Pikkuinen itse tunnistaa kyllä sylikummin(mieheni), jos kerta aina tavatessa tarjoutuu syliin. Ihan kuin äiti olis vähän mustis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1013502Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta93372Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää522372Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten762331Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut982315Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1392108HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364221882Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt361870Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin491847Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1181807