Karjalaisen mielipidepalsta

Punamustis

Miksi helvetissä nettiKarjalaisen "mielipiteet" osio on niin perseestä? Olen seurannut Karjalaisen nettisivuja sekä osiota monia vuosia,vaikka olen nuori mies.
Suoraan sanoen minua, sekä monia muitakin VITUTTAA nämä samat ihmiset, jotka kirjoittaa täyttä paskaa keskustelupalstan täyteen vaikka mitää tietoa/taitoa/sanottavaa asiasta ei olisi!! Silti tietyt henkilöt suoltavat lähes jokapäivä ja jokaiseen aiheeseen jotain PASKAA. Miettikää Kiteen juntit ja muualta olevat VANHAT VITTUPÄÄT että onko teillä oikeata asiaa asioiden auttamiseksi vai haluatteko jauhaa PASKAA pienen loppuelämänne?

T.Nimeähän tässä ei voi kertoa, koska on nuorempi kuin TE AIVOTTOMAT joita kukaan ei edes tunne muuten kuin "mielipide" osion kautta.

23

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munapusta

      näyttää todelliset kykysi Karjalaisen palstalla ja alkaa kirjoittamaan sinne äärettömän laadukasta tekstiä. Viestisi sisältökin jo kielii että olet todellinen nero kirjallisuuden alalla..ja ehkä muutenkin.

      • kyläpoliisi15

        siinähän se yks juntti näköjään kirjottaa.


    • lbfbm d

      Onko sitä palstaa/sivua pakko lukea, kuka käskee.
      Jos noin Vi....aa niin jätä lukematta, pysyy sinunkin mielenterveys hyvänä.
      Elämä on täynnä valintoja!

      • Niinköhän?

        Miten voi mitään hyvää menettää, ellei sitä ole alkujaan edes ollut.


    • Haestoetenpaskat

      Jaa, näkyypä tuo kiukkupussi vanhenneen jo kuutisen vuotta! No, nettikiukkuajat eivät ole vanhenneet, pikemmin päinvastoin. Eli kansan sivistäminen nykyaikana on aikalailla turhauttavaa touhua.
      Että terveisiä vain kaikille höyrypäille, ja mikseipä muillekin,
      T. Olli V

    • Anonyymi

      En tiedä kuinka pitkälle nuo viisaat tiedemiehet tätä ovat ajatelleet. Itse olen pienessä mielessäni ajatellut, että tästä nyt tuli vaan sellainen pandemia, että se vaan jää keskuuteemme. Emme mahda sille mitään. Tieteellisesti, miksi pitäisikään. Jos Kiinasta,Intiasta esim. kiellettäisiin kokonaan lisääntyminen voisimme selvitä satoja vuosia enemmän. Ilman näitä, ihmiskunta tulee määränpäähänsä....liian aikaisin. Tosiasia on vain se, että meitä on nyt jo liikaa ja joka vuosi meitä tulee enemmän ja enemmän liikaa. Näin pieni planeetta ei vaan kestä.
      Koko ajan keksitään sitä sun tätä. Ei niissä keksinnöissä ajatella inhimmillisesti. Ihmiset vaan lisääntyvät. Se oli joskus hyvä asia, nyt se on enempi kirous.

      • Anonyymi

        Miusta nissani on hyvä auto. Sillä on mukava ohitella ylpyröissä.


    • Anonyymi

      Muuallahan sillä ei pysty ohittamaankaan

    • Anonyymi

      Totta tämäkin!

    • Anonyymi

      Mikä ettei nissanista kirjuteta koskaan sinne mielipidepalstallen. Eikös se otsikko sinne viitannunna.

    • Anonyymi

      Nissani asioloita sais olla enemmän karvalaisen seksiviestipalstoloilla. Olis mukavampi ylpyröissä nissanilla ohitella.

      • Anonyymi

        Suorittamieni tutkimusten mukaan parhaat kyydit saa 80-luvun Passatin takapenkillä. Jaloille saa hyvän ponnistusasennon.


    • Anonyymi

      Nissaniloista ja nissani asioloista pitäs kirjuttoo enempi karvalaisessa. Minkätautta ei nissaniloista ja sumutusvaloista ja liikenneylpyröistä mittään kirjuteta. Häh. Sanopas

    • Anonyymi

      hahaa hehheee hihihihihihihiiiiiii

      • Anonyymi

        Korkeatasoiset mielipiteet ovat suurelta osalta loppuneet Karjalaisesta, koska tahvo nainen estää sellaisten kommenttien julkaisun, jotka eivät sovi hänen yksipuoliseen maailmankuvaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeatasoiset mielipiteet ovat suurelta osalta loppuneet Karjalaisesta, koska tahvo nainen estää sellaisten kommenttien julkaisun, jotka eivät sovi hänen yksipuoliseen maailmankuvaansa.

        Onneksi täällä saa nauttia korkeatasoisista mielipiteistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeatasoiset mielipiteet ovat suurelta osalta loppuneet Karjalaisesta, koska tahvo nainen estää sellaisten kommenttien julkaisun, jotka eivät sovi hänen yksipuoliseen maailmankuvaansa.

        Tahvo nainen on ollut jo aikapäiviä eläkkeellä, nyt sen virkaan hoitaa
        Jyrki Utriainen jonka mielipiteitten näköinen tuo palsta on, eihän
        se todellakaan kuvaa sitä mitä ihmiset kirjoittavat vaan sitä mitä
        tämä Utriainen julkaisee.


    • Anonyymi

      Stubb on filosofian tohtori ja kielitaitoinen kosmopoliitti, toteaa Pasi Koivumaa, mutta salaa jälleen vertailun Haavistoon. Haavisto ei vaivautunut opiskelemaan mitään tutkintoa, vaan on ylioppilas. Kielitaitokin on huomattavasti suppeampi kuin Stubbilla. Turha Haaviston on sanoa, että Suomea kannattaa puolustaa, kun itse on laiminlyönyt asevelvollisuuden.

      • Anonyymi

        Stubb on ansiokkaasti osallistunut maanpuolustukseen mm istumassa ministerinä
        Kataisen hallituksessa joka lakkautti Kontiorannan varuskunnan.


    • Anonyymi

      Mediana karjalainen kiinnostaa kokonaisuudessaankin päivä päivältä yhä vähemmän...

    • Anonyymi

      Eipä oikein viitsisi kirjoitella edes sähköautoista, kun niistä vaahdotaan niin paljon. Näitä sähköautoja on vain kolme prosenttia Suomen autokannasta, mutta ongelmien suuren määrän vuoksi luulisi olevan enemmänkin liikenteessä. Eipä ole ihme, kun polttomoottoriautoihin takaisin palaamisesta on tullut uusi muoti.

      • Anonyymi

        Mähän sanoin mitä mä sanoin!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe