Täällä on niin hiljaista

Meriläinen

että tekee mieli kiljaista.
Nyt ylös joka sorkka, jonka kädessä ei oo porkka.
Kevät se tulla rymyää, missä lie kaikki lymyää.
Enempää ei nyt keksi tää pää, mutta jatkaa saa kuka haluaa.

Hyvää pääsiäistä teillen toivon minä vaikka keillen.

22

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veska vaan

      saa kiljua, kyllä se on mentävä käymään naapurissa, siellä sitä ruukataan aina valmistaa :)

      Oikein Hyvää Pääsiäistä Sinulle, kuten myös kaikille muillekin palstalaisille.

      • Meriläinen

        Vai ettei kiljua saa, no sitenhän tulin ihan väärälle palstalle Hik.
        Kyllä nyt janottaa, mutta onneksi hanasta tulee kirkkaampaa :)


    • Tiedä oikein mihin säntäisi keskustelemaan kun on niin tänne tottunut. Mihin niin iso kasa ihmisiä voi samaan aikaan häppäistä? Lumi :O

      Kevät tulee lumet sulee ja kyllä saatan nähdäkin jonkun monon ja vielä ihan vinossa sieltä hangen alta pilkottavan.....tää oli sitten sitä runonsuolta.

      Pääsiäistä vaan meriläiselle ja hankikansalle ;D

      • Meriläinen

        Lumen alle ne on jääneet, ehkä sieltä sitten jossain vaiheessa kun sulaa niin pääsevät tänne palstallekin.


      • Meriläinen kirjoitti:

        Lumen alle ne on jääneet, ehkä sieltä sitten jossain vaiheessa kun sulaa niin pääsevät tänne palstallekin.

        roudan sulaminen porsaat kotiin ajaa...vai mitenk..? :D


    • myöskin,
      kohtapa jo mämmiä ja munia syöskin.
      Naamakirja mua pidellyt on pihdeissään
      ei siellä kukaan ole kihdeissään.
      Myös kahvilassa jutustellut oon niitä näitä
      kun täällä hiljaista ollut on, ei oo näkynyt päitä.
      Runosuoni ontuu mulla kovin
      mut silti sanailin tovin :)

      • Meriläinen

        Hyvä oli runo tuo, nyt kun vielä kahvin juo.
        On aika mennä untenmaille, eikä olla mitään vaille.

        Kurjaksi menee palstaelämä vähän joka puolella, taidan minäkin vähentää taas tätä.


      • Parempi naama kirjassa kuin naamakirjassa. Heipsan Taikikselle :)
        Facebookissa minäkin välillä, mutta heitä ne pihdit mäkeen ;) *tarjoaa vastineeksi tongit* :D


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        Parempi naama kirjassa kuin naamakirjassa. Heipsan Taikikselle :)
        Facebookissa minäkin välillä, mutta heitä ne pihdit mäkeen ;) *tarjoaa vastineeksi tongit* :D

        Avasin Kahvilaan Kirjoituskisan, tervetuloa osallistumaan. :)
        Tervetulotoivotukset koskevat kaikkia. Pähkäilin kummalle palstalle laitan kisan ja tälläkertaa päädyin tuonne kaffelle, kun täällä ollut niin hiirenhiljaista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8975852

        Naamakirjassa on liikaa mukavia pikkupelejä.....:)


      • TaikisN kirjoitti:

        Avasin Kahvilaan Kirjoituskisan, tervetuloa osallistumaan. :)
        Tervetulotoivotukset koskevat kaikkia. Pähkäilin kummalle palstalle laitan kisan ja tälläkertaa päädyin tuonne kaffelle, kun täällä ollut niin hiirenhiljaista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8975852

        Naamakirjassa on liikaa mukavia pikkupelejä.....:)

        kyllä. Vai kahvilassa kirjoituskisa? Lähden heti vilkaseen ...............:>


    • pirpzuzeiccu

      pääsiäistä sulle kans sinne jonnekin. :)

      • Meriläinen

        Kiitos, täällä jossain kävi vähän porukoita tänään ja nyt on pää kun ampiaispesä kauhee pörinä vaan kuuluu.


      • hyvää pääsiäistä täältäkin :)


      • Meriläinen kirjoitti:

        Kiitos, täällä jossain kävi vähän porukoita tänään ja nyt on pää kun ampiaispesä kauhee pörinä vaan kuuluu.

        Soriii..:D


    • pyri parempaan

      ja paikasta toiseen, pyörit kuin puolukka ..... :(
      mitäs meriläinen täällä talvella ja meriläinen kesälläkin täällä.. :(

      • Meriläinen

        HMM nyt jäi vähän auki mitä yrität viestilläsi kertoa?
        Meriläinen putputtaa paikasta toiseen niin kesällä kun talvellakin.
        Elämä kyllä on hyvää, mihin parempaan pitäisi pyrkiä?
        Mutta hyvää pääsiäisen jatkoa sullekin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe