nuorille ja koulutetuille olen kateellinen . en saa näköjään heitä ees lomallani pois mielestä. ykskin nuori tuli vain ylioppilastutkinnolla töihin ja sai sijaisuuden heti kun lähti alalle samalla opiskelemaan.tämä on vielä sellanen työ jota minä hain ennen häntä. tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta että voihan helvetti, miten pääsen yli tästä. raskaana avautui tämä aamu, envoi kyllä muuta sanoa. ainatuntuu olevan sama juttu. kerran meni vamhempi ihminen minua edelle, nyt nuorempi, miksi olen tälläinen tyhmyri, oikeasti visssiin vajoan kohta itsesääliin. tätä on jatkunut jo useamman päivän eikä tunnu vielä helpottavan, en tiedä koska tämä sitten helpottaa. yritän ajatella että kaikkihan me joskus onnistumme. minulla on ollut 1 oikea onnistuminen elämässäni, ei yhtään enempää. olisin halunnut sen ämmän paikan, mutta lellipentu meni edelle. miksi tuota koulutusta arvostetaan nykysin niin paljon. se tulee nappaamaan seuraavankin työpaikan nenäni edestä kun se porhaltaa taas paikalle. tällä kertaa loppututkinnon kanssa. ja nuita sen kaltasia tulee tiettävästi vielä lisää, mitenköhän minulle tulee käymään. olen nyt todella, todella alamaissaja painiskelen kateuden tunteideni parissa. ajatteles. piti olla loistava tulevaisuus tässä työpaikassa, mutta se olikin harhaa. tällä kertaa nuoret koulutetut ottavat paikat ja vetävät maton jalkojen alta. siltä se tuntuu. nuoriso vetaisee minulta maton alta kohtatoistamiseen, vaikka he ovat myös vain työntekijän asemassa. tuntuu niin karvaalta pettymykseltä, niin karvaalta tuntuu nyt olla tässä tilanteessa, vaikka olen itse hyvä, mutta minulta puuttuu täydennyskoulutus. olen niin vittuuntunut olemaan aina apulaisen roolissa. haluan kunnollisen paikan ittelleni. kunnollisen paikan haluan itselleni.koskahan pääsen ýli tästäkin iskusta. tuntuu niin väärältä pari kuukautta talossa ja jo työpaikka häämöttää ja loistava tulevaisuus. minulle ei päivä paista...tuntuu että olisi sama kohta alkaa ....... kun ei näytä tulevaisuus avautuvan. paskahommat minua tuntuu pitävän otteessaan, kun nuoriso loistaa koulutuksillaan.ja luulin aivan jotain muuta kun tulin sisälle taloon. milläköhän voimilla tästä sitten noustaan ylös ?? se keino on löydyttävä. mutta miten, kyllä minä aion selvitä tästä nöyryytyksestä. alhaalla olen, mutta nousen tästä kuten aina ennenkin entistä vahvempana vaan. !
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203