ämmä, minä aloarvioin sinun kyvyt. mitä nää tänne luita väännät, eikö siivet kantanutkaan suuressa maailmassa ?
taisit kuitenkin olla epä onnistunut suuressa maailmassa. silti tuhosit minun unelmani. tuhosit . oletko tyytyväinen, olet melkoinen syntipukki minun mielestäni, en tajua miten esimies ei näe sinua. kun olet ovelasti luikerrellut .... minun ystävyyttäni sinä et saa koskaan, vaikka meidänkin työpaikalla olet kierolemalla kieroillut itsesi nuorempien suosioon, kylläpä elämä sinulle vielä opettaa, olet vielä niin pentu , että et tajua, mutta tulet karvaasti vielä sinäkin pettymään muilla elämänalueilla ilman että minun tarvitsee tehdä yhtään mitään.et voi jatkuvasti välinpitämättömästi kävellä muiden ylitse piittaamatta muista. senkin ämmä. näyttelet niin kovaa ja tulit maitojunalla kotiin.. joo. ei sinulla ollut sen kummempia kykyjä. onneton luuseri olit vain. miltä nyt tuntuu, kun sait minun työpaikan.? oletko tyytyväinen ? oletko ? oletko ? särjit unelmani, niin teit. uskoin sinua. turhaan !!
senki
yhjt
0
448
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1194555BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003777- 2093085
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome802909Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602757- 1001507
- 601276
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok41208Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2401111MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211020