ämmä, minä aloarvioin sinun kyvyt. mitä nää tänne luita väännät, eikö siivet kantanutkaan suuressa maailmassa ?
taisit kuitenkin olla epä onnistunut suuressa maailmassa. silti tuhosit minun unelmani. tuhosit . oletko tyytyväinen, olet melkoinen syntipukki minun mielestäni, en tajua miten esimies ei näe sinua. kun olet ovelasti luikerrellut .... minun ystävyyttäni sinä et saa koskaan, vaikka meidänkin työpaikalla olet kierolemalla kieroillut itsesi nuorempien suosioon, kylläpä elämä sinulle vielä opettaa, olet vielä niin pentu , että et tajua, mutta tulet karvaasti vielä sinäkin pettymään muilla elämänalueilla ilman että minun tarvitsee tehdä yhtään mitään.et voi jatkuvasti välinpitämättömästi kävellä muiden ylitse piittaamatta muista. senkin ämmä. näyttelet niin kovaa ja tulit maitojunalla kotiin.. joo. ei sinulla ollut sen kummempia kykyjä. onneton luuseri olit vain. miltä nyt tuntuu, kun sait minun työpaikan.? oletko tyytyväinen ? oletko ? oletko ? särjit unelmani, niin teit. uskoin sinua. turhaan !!
senki
yhjt
0
419
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867