Onko narsisteilla periaatteita? Jos ne on niin muuttuvatko ne jatkuvasti tarpeen mukaan vai onko ne muuttumattomat?
Narsistin periaatteet
59
696
Vastaukset
- yxäxä
elämäntapa ei muutu. "Kaikki minulle ja heti", on lähinnä narsistista ajattelua ja se pysyy. Vain raha on elämän ykköstavoite ja se ei riitä koskaan. Ei edes lapsille tai lapsenlapsille "riitä" mitään.
- Koettua
Kyllä.Narsistilla on "periaatteena" mahdollisimman suuren hyödyn saaminen itselleen keinoja kaihtamatta-kenestäkään välittämättä ja seurauksista piittaamatta.Valehtelu-pettäminen ja kieroilu ovat hänelle vain tavanomaisia toimintatapoja.Häikäilemättömän hyväksikäytön kohteena ovat niin omat perheenjäsenet kuin ulkopuolisetkin.Mitään rajoituksia narsistilla ei ole.
- Yksi uhreista
Täysin samaa mieltä.Jos ei muulla keinoin uhri alistu,niin uhkaileminen alkaa.Ja varmasti vielä sellaisilla asioilla tai henkilöillä,jotka ovat uhrille tosi tärkeitä.
- minä ja sinä
Yksi uhreista kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.Jos ei muulla keinoin uhri alistu,niin uhkaileminen alkaa.Ja varmasti vielä sellaisilla asioilla tai henkilöillä,jotka ovat uhrille tosi tärkeitä.
Amen. Niin on
Maailma muuttuu koko ajan, ja me ihmiset siinä mukana.
Sinäkin, aloittaja, olit eilinen itsesi vain eilen..- henna001
Vain se on valitettavaa, että narsisti ei pysty muuttumaan.
henna001 kirjoitti:
Vain se on valitettavaa, että narsisti ei pysty muuttumaan.
Muutos tulee narsistillekin omalla ajallaan. Me emme pysty siihen vaikuttamaan. "itse" on se ainoa johon meillä on valtaa. Ja onneksi niin on! =)
- lottamari_1
Narsistilla on samalla tavalla periaatteensa kuin kenellä tahansa. Narsisti on yleensä periaatteiltaan tiukempi ja vaativampi kuin ei-narsisti.
Johtuukohan se siitä että kaikki on oltava hallinnassa, ihmis-suhteita myöten? Pelosta menettää hallinta, joka kompensoituu..
- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Johtuukohan se siitä että kaikki on oltava hallinnassa, ihmis-suhteita myöten? Pelosta menettää hallinta, joka kompensoituu..
Varmasti näin se on. Periaatteet, jotka ovat yleensä tiukan kontrollin alaisina.
lottamari_1 kirjoitti:
Varmasti näin se on. Periaatteet, jotka ovat yleensä tiukan kontrollin alaisina.
Pelko ja huono omanarvontunto pakattuna läpitunkemattomaan panssariin. Voi paska!
Mun omat vammani ajaa mua ratkomaan ongelmia, ja avaamaan panssareita. Halu muokata, siitä täytyy yrittää parantua.. Elää, ja antaa muitten olla.. :/- Janita22
lottamari_1 kirjoitti:
Tarkoittaako tuo että narsistin periaatteisiin kuuluu myös kiusata uhriaan, onko se osana narsistin periaatteita? Periaatteelle tarkoitan sellaista kuten: yritän olla aiheuttamatta ongelmia muille omalla käytökselläni, onko narsistilla periaate : haluan aiheuttaa muille ongelmia mahdollisimman paljon omalla käyttäytymiselläni. Tiedostaako hän yleensä periaatteensa?
- lottamari_1
Janita22 kirjoitti:
Tarkoittaako tuo että narsistin periaatteisiin kuuluu myös kiusata uhriaan, onko se osana narsistin periaatteita? Periaatteelle tarkoitan sellaista kuten: yritän olla aiheuttamatta ongelmia muille omalla käytökselläni, onko narsistilla periaate : haluan aiheuttaa muille ongelmia mahdollisimman paljon omalla käyttäytymiselläni. Tiedostaako hän yleensä periaatteensa?
Eihän narsisti tiedosta omaa käyttäytymistään virheelliseksi ja toista loukkaavaksi, hänelle se on luontaista toimia siten kuin toimii. Jos, narsisti ajattelisi tietoisesti tekevänsä toiselle pahaa, ei hän olisi narsisti vaan pelkästään ilkeä kusipää ihminen. Uskon, narsistin ja tavallisen kusipään eron olevan siinä, että narsisti ei tiedosta vääristynyttä toimintaansa kovin hyvin, kun taas kusipää nauttii siitä, että saa kiusata toisia ihmisiä. Narsitin periaatteet kohdistuvat luultavasti aika paljon häneen itseensä ja omaan hyvinvointiin, kun taas tavallisella ihmisellä voi olla hyviäkin periaatteita toisia ihmisiä kohtaan, jotka vaan pettävät jossakin kohtaa, kun sietokyky ylittyy??
lottamari_1 kirjoitti:
Eihän narsisti tiedosta omaa käyttäytymistään virheelliseksi ja toista loukkaavaksi, hänelle se on luontaista toimia siten kuin toimii. Jos, narsisti ajattelisi tietoisesti tekevänsä toiselle pahaa, ei hän olisi narsisti vaan pelkästään ilkeä kusipää ihminen. Uskon, narsistin ja tavallisen kusipään eron olevan siinä, että narsisti ei tiedosta vääristynyttä toimintaansa kovin hyvin, kun taas kusipää nauttii siitä, että saa kiusata toisia ihmisiä. Narsitin periaatteet kohdistuvat luultavasti aika paljon häneen itseensä ja omaan hyvinvointiin, kun taas tavallisella ihmisellä voi olla hyviäkin periaatteita toisia ihmisiä kohtaan, jotka vaan pettävät jossakin kohtaa, kun sietokyky ylittyy??
Noin mäkin näen sen asian. Narsisti toimii mielestään oikein, ja jopa ihmettelee välillä muitten reagointia. Tyyliin; "koen näin, ja näin kokevat muutkin".
- Janita22
yxex kirjoitti:
Noin mäkin näen sen asian. Narsisti toimii mielestään oikein, ja jopa ihmettelee välillä muitten reagointia. Tyyliin; "koen näin, ja näin kokevat muutkin".
Eikös se ole tyhmyyttä jos ei narsisti ei tunnista eikä näe itseänsä?
Janita22 kirjoitti:
Ei, ei tyhmyyttä, vaan tiettyjen asioiden tiedostamattomuutta. Esim. Jos ujo tyttö rakastuu itsevarmaan poikaan, niin kaikki tapahtuu tiedostamatta. Sitten suhteen edetessä kun tyttö saa itsevarmuutta, ja sitämyöten halua käyttää valtaa poikaan, tuo sama piirre pojassa alkaa ärsyttää. Mitä puutetta tyttö siis koki itsessään suhteen alussa?
- henna001
yxex kirjoitti:
Ei, ei tyhmyyttä, vaan tiettyjen asioiden tiedostamattomuutta. Esim. Jos ujo tyttö rakastuu itsevarmaan poikaan, niin kaikki tapahtuu tiedostamatta. Sitten suhteen edetessä kun tyttö saa itsevarmuutta, ja sitämyöten halua käyttää valtaa poikaan, tuo sama piirre pojassa alkaa ärsyttää. Mitä puutetta tyttö siis koki itsessään suhteen alussa?
"Esim. Jos ujo tyttö rakastuu itsevarmaan poikaan, niin kaikki tapahtuu tiedostamatta. Sitten suhteen edetessä kun tyttö saa itsevarmuutta, ja sitämyöten halua käyttää valtaa poikaan, tuo sama piirre pojassa alkaa ärsyttää. Mitä puutetta tyttö siis koki itsessään suhteen alussa? "
Ujoudella ja itsevarmuudella ei ole mitään tekemistä narsistisen persoonallisuushäiriön kanssa. henna001 kirjoitti:
"Esim. Jos ujo tyttö rakastuu itsevarmaan poikaan, niin kaikki tapahtuu tiedostamatta. Sitten suhteen edetessä kun tyttö saa itsevarmuutta, ja sitämyöten halua käyttää valtaa poikaan, tuo sama piirre pojassa alkaa ärsyttää. Mitä puutetta tyttö siis koki itsessään suhteen alussa? "
Ujoudella ja itsevarmuudella ei ole mitään tekemistä narsistisen persoonallisuushäiriön kanssa.No hei...se oli esim! En keksinyt parempaa enshätään tiedostamattomaan käytökseen..:)
- henna001
yxex kirjoitti:
No hei...se oli esim! En keksinyt parempaa enshätään tiedostamattomaan käytökseen..:)
Tarkoitin sitä, että esimerkkisi ei liittynyt mitenkään narsismiin.
henna001 kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että esimerkkisi ei liittynyt mitenkään narsismiin.
Janita kysyi; "Eikös se ole tyhmyyttä jos ei narsisti ei tunnista eikä näe itseänsä? "
Niin tiedostamattoman käytöksen ja tyhmyyden eron esimerkkini oli vastaukseni. :)
Musta narsitsit ja uhrit ei ole tyhmiä! Ihmisiähän me ollaan =)- lottamari_1
Janita22 kirjoitti:
Jokainen ihminen toimii sen mukaan mitkä hänen periaatteensa ja motiivinsa on, niin narsisti kuin ei-narsistikin. Kumpikin näkee itsensä oikealla tavalla ja oman toimintansa oikeaksi, eikä kyseenalaista omia periaatteitaan ja itseään jos siihen ei kukaan puutu. Niin narsisti kuin ei-narsistikin näkee itsensä aina "oikeassa" valossa ja kummallekin yhteinen piirre on se, että toisen periaatteet saatetaan nähdä ja kokea vääränlaisina.
- Anonyymi
Täysin väärin. Normaalilla ihmisellä on periaatteet joista pitää kiinni mutta ymmärtää myös sen että periaatteetkin voivat elämän aikana muuttua mutta narsisti taas vaihtaa periaatteitaan aina tilanteen tullen omaksi edukseen ja näin manipuloi tilannetta aina haluamaansa suuntaan. Periaatteet ovat narsistille kuin myrkkyä koska normaalilla ihmisellä on ne ja yleensä narsisti hyökkää aina toisen minuutta vastaan ja pyrkii murtamaan sen ja mikä onkaan enemmän sinua omaa itseäsi kuin periaatteet. Ihminen jolla on vahvat periaatteet niin tietää kuka hän on ja mikä on hänen paikkansa maailmassa kun narsisti taas on hukassa oman minuutensa kanssa eikä voi sietää normaalien ihmisten vahvaa minuutta. Narsisti on manipuloinnin mestari etkä ikinä tiedä oikeasti hänen oikeita ajatuksia ja oikkuja ja näin ollen totaalinen periaatteettomuus on täydellinen kuva narsistin todellisesta luonteesta.
- Anonyymi
Vaativa persoonahäiriö on eri asia kuin Narsismi. Olen itse alkanut epäille ettei ex mieheni ole ehkä sittenkään täysi narsisti vaan hänellä on Vaativa/kontrolloiva persoona narsistisilla piirteillä. Tämän enempää en mene nyt yksityiskohtiin, mutta jos on lapsi tällaisen henkilön kanssa niin se malli voi periytyä lapselle valitettavasti ja siinä kuviossa hoidetaan sitä tervettä osapuolta masennus/ahdistus potilaana ja Vaativa/Kontrolloiva ei ole se joka hoidetaan sillä he osaavat löytää viat siitä uhrista ja urhissa se valokeila pysyy. Hän tietysti täydellisenä suorittajana näytää siltä, että kaikki on hyvin kun on lapset nukkumassa tasan kello 9 joka ilta jne. Mutta tunnetasolla saattaa olla ihan muualla ja lapsi huidella missä haluaa. Kulissit on niin vahvat. He sitten osaavat käyttää auktoriteettaja myös hyväkseen aina tilaisuuden tulleen uudelle auktoriteetille haukutaan se tilanteen todellinen uhri. Siinä vaiheessa on jo myöhäistä kun lapsi on sen mallin oppinut ja saattaa alkaa kontrolloimaan ja uhkailemaan jopa omaa vanhempaansa "jos et nyt osta mitä käsken niin kielin sinusta opettajalle "ym. Meillä lapsi on valehdellut minusta asiosita juuri sopivalla hetkellä jos on täytynyt tehdä isoja päätöksiä, jolloin olen joutunut ikäänkuin suurennuslasin alle todistelevaan asemaan ja hän pesee kätensä aina tyyliin "en liity tähän mitenkään, eikä mulla ole mitään ongelmia".
- j.o.k.u.1
En tiedä, mutta mulla on ainakin paljon periaatteita...
Tarkoittaen, että on tiettyjä juttuja, mistä en luovu, enkä muuta kantaani sama mitä sanoittaisiin. Olen siis äärimmäisen itsepäinen. :)- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Olet myös kompromissikykyinen, jos tavoittelet jotain, mikä ei sulje pois itsepäisyyttä ;-)
Kompromissiin kykenen ainoastaan silloin, jos se ei sodi periaatteitani vastaan. :) Tai jos asia on mulle samantekevä...Riippuu tilanteesta.
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Kompromissiin kykenen ainoastaan silloin, jos se ei sodi periaatteitani vastaan. :) Tai jos asia on mulle samantekevä...Riippuu tilanteesta.
Oletko aivan ehdoton jääräpää? Jos tämän päivän joustamisesi palvelisi huomispäivän etuasi?
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Oletko aivan ehdoton jääräpää? Jos tämän päivän joustamisesi palvelisi huomispäivän etuasi?
Hmm...No jos se omia etuja palvelisi, paremmin kuin joustamattomuus, niin tottakai joustaisin, ellei se edellyttäisi, että pitäisi myöntää olleensa väärässä tms. Silloin mielummin kärsisin seuraukset, kuin suostuisin kompromissiin...
Muussa tapauksessa ei puhettakaan. :) j.o.k.u.1 kirjoitti:
Hmm...No jos se omia etuja palvelisi, paremmin kuin joustamattomuus, niin tottakai joustaisin, ellei se edellyttäisi, että pitäisi myöntää olleensa väärässä tms. Silloin mielummin kärsisin seuraukset, kuin suostuisin kompromissiin...
Muussa tapauksessa ei puhettakaan. :)Hmm..muistan laivalla kun teit kompromissin(lauhduit) precious-psykotatin kanssa, jonka mä pöllin sulta ;-)
Okei, ymmärsin pointin ja arvostan tinkimättömyyttäsi! Todella! =)- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Hmm..muistan laivalla kun teit kompromissin(lauhduit) precious-psykotatin kanssa, jonka mä pöllin sulta ;-)
Okei, ymmärsin pointin ja arvostan tinkimättömyyttäsi! Todella! =)Hih...Sitä ei tapahtuisi tosielämässä. ;)
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Hih...Sitä ei tapahtuisi tosielämässä. ;)
Hmm..no, IRL pöllisin sulta kaljan mutta eikö asetelma olisi sama? ;-)
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Hmm..no, IRL pöllisin sulta kaljan mutta eikö asetelma olisi sama? ;-)
Jos se olis mun viimeinen kalja pistäisin sellaisen mekkalan pystöön, että oksat pois! :D
Paitsi jos olisin oikein hyvällä tuulella... :) j.o.k.u.1 kirjoitti:
Jos se olis mun viimeinen kalja pistäisin sellaisen mekkalan pystöön, että oksat pois! :D
Paitsi jos olisin oikein hyvällä tuulella... :)Eli jos joisin sun viimesen kaljan lutusen näköisenä, ja, sit vetäisin povarista sulle esiin sixpackin, niin antaisit anteeksi? =)
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Eli jos joisin sun viimesen kaljan lutusen näköisenä, ja, sit vetäisin povarista sulle esiin sixpackin, niin antaisit anteeksi? =)
Anteeksi annosta ei puhettakaan, mutta ottaisin sen sixpackin toki vastaan. :)
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Anteeksi annosta ei puhettakaan, mutta ottaisin sen sixpackin toki vastaan. :)
Hih hih :) Senkin.. :-P
Käyttäisin naisten kikkoja; mököttäisin, olisin umpimielinen ja murjottaisin kunnes sä suorastaan rukoilisit mua juomaan 3/6pack.sta. Niih. Mmm.- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Hih hih :) Senkin.. :-P
Käyttäisin naisten kikkoja; mököttäisin, olisin umpimielinen ja murjottaisin kunnes sä suorastaan rukoilisit mua juomaan 3/6pack.sta. Niih. Mmm.Jos alkaisit mököttämään, hymyilisin todennäköisesti tyytyväisenä ja joisin koko sixpackin siinä sun vieressä erittäin vahingoniloisen näköisenä. :D
Eikä puhettakaan, että antaisin sulle yhtäkään, ellet suostuisi kaikkeen mitä vain keksisin pyytää. :P j.o.k.u.1 kirjoitti:
Jos alkaisit mököttämään, hymyilisin todennäköisesti tyytyväisenä ja joisin koko sixpackin siinä sun vieressä erittäin vahingoniloisen näköisenä. :D
Eikä puhettakaan, että antaisin sulle yhtäkään, ellet suostuisi kaikkeen mitä vain keksisin pyytää. :PJa arvaan että keksisit pyytää paljon.. ;-D
Voisin suostua moneen asiaan..kuten pidellä sixpackkia kun käyt pissalla 8-)
(hörps hörps..)- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Ja arvaan että keksisit pyytää paljon.. ;-D
Voisin suostua moneen asiaan..kuten pidellä sixpackkia kun käyt pissalla 8-)
(hörps hörps..)Ihan vapaasti saisit sitä pahvikuorta pitää...Sitä ennen ottaisin ne pullot sieltä sisältä. :D
Voisin sulle yhden antaa, jos palvelisit mua koko illan. ;P j.o.k.u.1 kirjoitti:
Ihan vapaasti saisit sitä pahvikuorta pitää...Sitä ennen ottaisin ne pullot sieltä sisältä. :D
Voisin sulle yhden antaa, jos palvelisit mua koko illan. ;P(yks kalja...koko ilta...hmm...no, huonompiakin sopimuksia oon tehny)
Suostun ;-D- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
(yks kalja...koko ilta...hmm...no, huonompiakin sopimuksia oon tehny)
Suostun ;-DOk, ensimmäiseksi voisit tuoda mulle jonkun litran tuopin, vaihdella biisejä sitä mukaan, kun sanon ja hieroa mun jalkoja...Niin ja joku tyyny tähän istuimelle ois kans kiva, että jos millään viitsisit...
Nämä riittää aluksi, katsotaan myöhemmin sitten lisää, kirjoittelen tässä sulle tehtävälistaa samalla, kun palvelet mua...
*hörps, hörps...röyyh* :) j.o.k.u.1 kirjoitti:
Ok, ensimmäiseksi voisit tuoda mulle jonkun litran tuopin, vaihdella biisejä sitä mukaan, kun sanon ja hieroa mun jalkoja...Niin ja joku tyyny tähän istuimelle ois kans kiva, että jos millään viitsisit...
Nämä riittää aluksi, katsotaan myöhemmin sitten lisää, kirjoittelen tässä sulle tehtävälistaa samalla, kun palvelet mua...
*hörps, hörps...röyyh* :)*yxex hääräilee ensin jokun kotitöissä*
da diidadaa, pyyhimpä pölyt baarikaapista..kappas, kossupullo..klunk klunk..ääh, huh, siivottu.
diida daa, lipaston laatikko..hmm..psykosieniä, mums mums..siivottu.
Khyllä darling tyyny, jalat, biisit..päästän vain koiran ulos..
*vilahtaa samalla pubiin* (sielthä se ei mu löydä) ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pDwlGbEcJ6Y- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
*yxex hääräilee ensin jokun kotitöissä*
da diidadaa, pyyhimpä pölyt baarikaapista..kappas, kossupullo..klunk klunk..ääh, huh, siivottu.
diida daa, lipaston laatikko..hmm..psykosieniä, mums mums..siivottu.
Khyllä darling tyyny, jalat, biisit..päästän vain koiran ulos..
*vilahtaa samalla pubiin* (sielthä se ei mu löydä) ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pDwlGbEcJ6Y(Mihinköhän se yxex nyt katos, sais tuoda lisää lämmintä vettä tähän mun jalkakylpyyn...
On täällä ainakin näköjään siivottu...Hmm...Baarikaappi on vain jäänyt auki. Katsonpas, onko se pölyt pyyhkinyt sieltäkin.
Juu-u, puhdasta näyttäis olevan, mutta mitä kummaa...Mihin se tinneri on kaadonnut minkä tuohon viinapulloon olin pistänyt. Outoa...
No yxex varmaankin kipannut sen lavuaariin...Pitääkin muistaa kiittää sitä, se olikin jo mennyt vanhaksi...
ja mitä vielä. Se on näköjään käynyt lipastonlaatikonkin putsaamassa...Siellä olikin vain ne homeiset koirankakkakikkareet, mitkä kerran hädissäni sinne nostin lattialta, kun vieraat oli jo oventakana, ja koiratkin oli unohtunut käyttää ulkona...
Koirat! Missähän nekin on...Käympäs katsomassa pihalla...
Tuollahan ne on! Mutta mikä on tuo, mitä ne nuuskii...Mitä?! Joku spurgu on sammunut keskelle mun pihaa! Ei prkl! nyt sai äijä kyllä kyytiä...Hus siitä! Mun pihalle ei ole asiaa! Noh, nousehan nyt siitä ja nosta housut ylös..! Kaikenlaisia itsensäpaljastelijoita sitä...
*mätkii luudanvarrella*
Hetkonen, tuohan onkin tutun näköinen kaveri...YXEX, mitä se täällä pihalla tekee...Oho! Sorry, luulin sua joksikin toiseksi, heheh!
Mennään äkkiä laastaroimaan nuo ruhjeet, minäpäs avitan sut sisälle, nooin, kynnyksen yli vaan...Koita nyt pystössä pysyä, mitä se on oikein juonut, kun on tuossa kunnossa? Pistä yxex asialle ja mene itse perässä, pitihän se arvata!
huoh...Miehet...ei niistä ole mihinkään...) j.o.k.u.1 kirjoitti:
(Mihinköhän se yxex nyt katos, sais tuoda lisää lämmintä vettä tähän mun jalkakylpyyn...
On täällä ainakin näköjään siivottu...Hmm...Baarikaappi on vain jäänyt auki. Katsonpas, onko se pölyt pyyhkinyt sieltäkin.
Juu-u, puhdasta näyttäis olevan, mutta mitä kummaa...Mihin se tinneri on kaadonnut minkä tuohon viinapulloon olin pistänyt. Outoa...
No yxex varmaankin kipannut sen lavuaariin...Pitääkin muistaa kiittää sitä, se olikin jo mennyt vanhaksi...
ja mitä vielä. Se on näköjään käynyt lipastonlaatikonkin putsaamassa...Siellä olikin vain ne homeiset koirankakkakikkareet, mitkä kerran hädissäni sinne nostin lattialta, kun vieraat oli jo oventakana, ja koiratkin oli unohtunut käyttää ulkona...
Koirat! Missähän nekin on...Käympäs katsomassa pihalla...
Tuollahan ne on! Mutta mikä on tuo, mitä ne nuuskii...Mitä?! Joku spurgu on sammunut keskelle mun pihaa! Ei prkl! nyt sai äijä kyllä kyytiä...Hus siitä! Mun pihalle ei ole asiaa! Noh, nousehan nyt siitä ja nosta housut ylös..! Kaikenlaisia itsensäpaljastelijoita sitä...
*mätkii luudanvarrella*
Hetkonen, tuohan onkin tutun näköinen kaveri...YXEX, mitä se täällä pihalla tekee...Oho! Sorry, luulin sua joksikin toiseksi, heheh!
Mennään äkkiä laastaroimaan nuo ruhjeet, minäpäs avitan sut sisälle, nooin, kynnyksen yli vaan...Koita nyt pystössä pysyä, mitä se on oikein juonut, kun on tuossa kunnossa? Pistä yxex asialle ja mene itse perässä, pitihän se arvata!
huoh...Miehet...ei niistä ole mihinkään...)(hih hih hih hih hih-hii)
:-D
(voi perhana, hoh hoh, haha, oi oi sentään)
Enth tiiä mitä mmaisthoin mutta harhhanäyt on kama..ihanath! 8-)
Onk tää jokun pääsiäisen kärsimysnäythelmä..näen enkelin..demonin..enkelin..jokun..
http://www.youtube.com/watch?v=aeSlI87923Q&feature=fvw- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
(hih hih hih hih hih-hii)
:-D
(voi perhana, hoh hoh, haha, oi oi sentään)
Enth tiiä mitä mmaisthoin mutta harhhanäyt on kama..ihanath! 8-)
Onk tää jokun pääsiäisen kärsimysnäythelmä..näen enkelin..demonin..enkelin..jokun..
http://www.youtube.com/watch?v=aeSlI87923Q&feature=fvw:D :D
Hahaa!
*nauraa kippurassa* - j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Oot paras ja ykkönen =)
Sinä myös! :)
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Sinä myös! :)
MY - Mahdottomat yhdessä ;-)
*tarjoo röökin*
http://www.youtube.com/watch?v=Yn-M-T_jRAQ&feature=related- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
MY - Mahdottomat yhdessä ;-)
*tarjoo röökin*
http://www.youtube.com/watch?v=Yn-M-T_jRAQ&feature=relatedHyvä biisi
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Hyvä biisi
Ilon taustalla on monesti suruja. :/ Mut ei vaivuta synkkyyteen!
Mitkä on fiilikset?
http://www.youtube.com/watch?v=xD7ZKEEYJBA- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Ilon taustalla on monesti suruja. :/ Mut ei vaivuta synkkyyteen!
Mitkä on fiilikset?
http://www.youtube.com/watch?v=xD7ZKEEYJBAIhan ok meininki, eihän tässä mitään. :D
Saanut nauraa tälle illalle ihan riittämiin ja samalla koittanut katsella Harry Potteria...hih. :P
(nyt tuli vain ihan jouluinen fiilis, kun kuunteli tuon...) j.o.k.u.1 kirjoitti:
Ihan ok meininki, eihän tässä mitään. :D
Saanut nauraa tälle illalle ihan riittämiin ja samalla koittanut katsella Harry Potteria...hih. :P
(nyt tuli vain ihan jouluinen fiilis, kun kuunteli tuon...)Hey, mun kanssa on joulu läpi vuoden.. ;-)
laittaa tyynyn lopultakin ja hieroo jalkoja*
Noin, onko hyvä? =)j.o.k.u.1 kirjoitti:
Ihan ok meininki, eihän tässä mitään. :D
(nyt tuli vain ihan jouluinen fiilis, kun kuunteli tuon...)Missähän lottamari ja temppuilija luuraa? Ja proffa? Psykan opiskelija on vielä hereillä..
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Hey, mun kanssa on joulu läpi vuoden.. ;-)
laittaa tyynyn lopultakin ja hieroo jalkoja*
Noin, onko hyvä? =)Selvisit tinnerihuuruista siis viimein? :)
Oih, kylläpä on mukavaa, kun mies hieroo jalkoja...Tähän vois melkein nukahtaa...ZZzzz...krooh...pyyh... - j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Missähän lottamari ja temppuilija luuraa? Ja proffa? Psykan opiskelija on vielä hereillä..
Jaa-a...Hmm...Ken tietää? :P
*jatkaa unia...Zzzz....* j.o.k.u.1 kirjoitti:
Selvisit tinnerihuuruista siis viimein? :)
Oih, kylläpä on mukavaa, kun mies hieroo jalkoja...Tähän vois melkein nukahtaa...ZZzzz...krooh...pyyh...Nuku hyvin, ja nää kauniita unia!
- sivusta seuranneena
periaatteet ovat muka vahvat ja oikeat mutta kummasti ne muuttuu kun kyse tulee hänestä ja hänen eduista, jolloin on taas hyvä vedota muiden aiheuttamaan mielipahaan ja omaan avuttomuuteen, joka taas kerran oikeuttaa hänen itsekkään käytöksen. Kaikesta hän valittaa ja itkeä tirauttaa (liekö sekin teeskenneltyä), mutta mikään ei muutu, sillä hänelle tärkeintä on oma mukavuus, materialistinen mukavuus, elämän helppous sekä muiden ihailu ja huomio. Miesytävän tunteista hän viisveisaa jos on mahdollisuus saada huomiota salaa muilta miehiltä, pettää mennentullen. Mies sattuu olemaan nynnyistä nynnyin nyhverö, joka kaiken kukkuraksi purkaa kaikesta aiheutuneen pahan olon itseensä, joka on varmaan nannaa narsistille. Aina yrittäessäni puhua järkeä, minut otetaan pihteihin ja narsisti alkaa uhittelemaan ja iskemään minun arkoihin asioihin, jopa keksii niitä. Taitaa olla parasta pysytellä mahdollisimman kaukana. Ikävää tämä on.
- Anonyymi
Normaalilla ihmisellä on periaatteet joista pitää kiinni mutta ymmärtää myös sen että periaatteetkin voivat elämän aikana muuttua mutta narsisti taas vaihtaa periaatteitaan aina tilanteen tullen omaksi edukseen ja näin manipuloi tilannetta aina haluamaansa suuntaan. Periaatteet ovat narsistille kuin myrkkyä koska normaalilla ihmisellä on ne ja yleensä narsisti hyökkää aina toisen minuutta vastaan ja pyrkii murtamaan sen ja mikä onkaan enemmän sinua omaa itseäsi kuin periaatteet. Ihminen jolla on vahvat periaatteet niin tietää kuka hän on ja mikä on hänen paikkansa maailmassa kun narsisti taas on hukassa oman minuutensa kanssa eikä voi sietää normaalien ihmisten vahvaa minuutta. Narsisti on manipuloinnin mestari etkä ikinä tiedä oikeasti hänen oikeita ajatuksia ja oikkuja ja näin ollen totaalinen periaatteettomuus on täydellinen kuva narsistin todellisesta luonteesta.
- Anonyymi
Joo, selkärangaton on narsisti.
Todella tympeää. Viisi vuotta vängättiin eräöitä aiheita ja nyt hän näyttelee: "Häh, en ole sellaisesta mitään kuullut!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, selkärangaton on narsisti.
Todella tympeää. Viisi vuotta vängättiin eräöitä aiheita ja nyt hän näyttelee: "Häh, en ole sellaisesta mitään kuullut!"Aivan luikero on kertakaikkiaan, ei mitään pitoa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768