1. Opiskeletko vai käytkö töissä? Mitä on alasi?
2. Mitä teet vapaa-ajallasi?
3. Mitä iloja elämässäsi on ja missä asioissa on parantamisen varaa?
Olen 22-vuotias nuori nainen ja vieläkään en oikein tiedä mitä tekisin elämälläni. Nuoruus kulkee nopeaa vauhtia ja pelkään vanhenemista, mikä aiheuttaa lisästressiä. En vaan nää elämässä oikein mitään intoa jos ei ole nuori ja kaunis. Ehkä tämä on ohimenevää.
Pohdin, mikä olisi ihannetyöni enkä ole keksinyt. Mikään ei erityisesti kiinnosta, onko teidän työnne kiinnostavaa? Kuuluuko työn olla? Olen epävarma.
Mietin, mitä tekisin ja harrastaisin että olisin kiinnostava tyyppi. Esim. treffeillä olisi kiva sanoa jämptisti mikä minusta tulee isona mutta olen yhtä epävarmuutta. Harrastan mm. tanssia mutta jotenkin häpeän sitä, en tiedä miksi...pelkään että joku pitää sitä hassunnäköisenä tai jotain. Enkä edes ole kovin hyvä. Tuntuu etten ole oikein hyvä missään. Opiskelen erästä alaa mutta tuntuu että alalla olen tasan yhtä hyvä kuin ne jotka ei ole opiskelleet alaa.
Mitä teet elämälläsi?
5
2436
Vastaukset
- ,mdrpå¨änbs
Mitä muuta mielisairas voi tehdä kuin vihata psykiatriaa.
- m/30v
Enpä juuri mitään. Työni on aika mukavaa ja monipuolista puuhastelua tehtaassa, mutta ei siihen mitään kummempia tulevaisuusnäkymiä kuulu, päivästä toiseen. Vapaa ajalla ei sitten ole mitään, kunhan olen. Ei mun elämässä mitään iloa ole. Mukavinta on käydä nukkumaan kun oikein väsyttää, paskinta on herätä. Ei kai tässä enää mitään parannettavaa ole, kun aika on ajanut ohi jo kauan sitten.
Mutta tsemppiä sulle, parisuhdemarkkinoilla miestä ei ehkä juurikaan kiinnosta sun tuleva ammattisi... ;) - ghj
"Opiskelen", tosin puoli vuotta nyt mennyt huonolla menestyksellä. Töissä haluaisin käydä, mutta olen nyt joka ikinen kesä tehnyt samaa tylsää rankkaa hommaa ja viime vuonna työnantajakin oli sellainen huijari, että haluaisin vihdoin "kunnon" töihin. Opiskelen IT-alaa ja töissä olen ollut kuljetusalalla
Hyvinä viikkoina tapaan muutaman kaverin, muuten vaan roikun, laitan ruokaa ja yritän etsiä töitä netistä. Soimaan itseäni ja muistutan ettei minusta ikinä tule mitään eikä kukaan välitä minusta.
Iloja on ne ihanat hetket kun saatan tavata jonkun kaverin tai tuttavan. Tunnen myös iloa kun saan lukea tai kuulla ihmisten elämäntarinoita, silloin saatatn tuntea, että ehkä minä en tule olemaan arvoton saasta loppuelämääni. - kroonikko_
Olen kuntoutustuella. Olen kyllä kirjoilla korkeakoulussa, mutta opiskelusta ei tule yhtään mitään. Tämän vuoden puolella yritin opiskella muutaman tunnin viikossa. Se kaatui nopeasti perfektionistisuuteen, uupumukseen ja motivaation puutteeseen.
Minulla ei ole mitään muuta kuin vapaa-aikaa. Yritän saada huolehdittua itsestäni ja asunnostani. Käyn useamman kerran viikossa terapiassa. Hoidon eläimiä, istun koneella, katson telkkaria, nukun paljon...
Eläimet ovat elämäni ilo. Saan iloa myös siitä, kun jaksan tehdä arkipäiväisiä asioita kuten siivota tai tiskata astiat. Parantamisen varaa on lähes kaikessa, joten en jaksa lähteä erittelemään.
Niin ja, olen reilu parikymppinen nainen. - Juha82222222
1.En opiskele enkä käy töissä koska mä pelkään että mulle nauretaan ja mua kiusataan koska oon erilainen ns outolintu ihmisenä, olen autistin kaltainen yksinolija jolla on lisäksi erikoijnen huumorintaju.
Älyä riittäisi varmaankin opiskeluun ja vaativampaakin työhön tai opiskeluun.
En käynyt koskaan ammattia koska jätin Amiksen kesken koulukiusaamisen takia.
2.En tee mitään vapaa-ajallani, kotona oleskelua, eristäytyminen huomatkaa.
3.Ai mitä iloja?? ehkä tietokone pieni ilo ja huumori on iloni elämässä.
Minä olen radikaali ihminen sillä en kaipaa edes ihmistä rinnalleni ja en kaipaa ystäviä itselleni, olen täysin erakko siis, vailla seuraa ja ystäviä kunhan vain olen tässä kotona isäni kanssa.
Kovin monet yksinäiset yleensä kaipaa kuitenkin seuraa mutta minä en edes kaipaakaan juuri yhtään.
En huomaa ainakaan mitään suurta kaipuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514509Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks61794Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1131568Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321- 341315