Ympärileikatut

Dr. Dig'bigger

Eli kysymys koskee miten ympärileikkaus on vaikuttanut itsetyydytykseen. Rupesin miettimään koska omalle kohdalle tuo tulee tapahtumaan. Vai vaikuttaako paljon, kokemuksia? Mutta ainakin yhdyntä onnistuu paremmin sen jälkeen kuin nyt. Mietityyttää vain...

23

7847

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vemputavaan

Samalla tapaa sitä "vemputtaa" ympärileikatulla kuin ei ympärileikatullakin ... tosin jossei ole välttämättömyys leikkauttaa sitä, niin en suosittele.

Taino se riippuu miten homma on.

Ympärileikattu kestää kauemmin laueta, tai no ainakin minulla ... mutta kun se kesto ei ollut ongelma alunperinkään niin nyt se hiukan "ärsyttää" ... josku olisi kiva saada ns. "pika"seksiä, tai no äh vaiketa selittää.

Mutta joo, tyydytys onnistuu ihan hyvin, siihen ei ole mitään ongelmia jos leikkaus onnistuu hyvin.

• Kommentti.

Kokemusta ei ole, mutta eiköhän tuo analogiapäättelyllä selviä.

Jenkkilässä ympärileikkaus on nimenomaan otettu aikanaan käyttöön juuri itsetyydytyksen takia. Sillä kun runkkaus hankaloitui. Siksipä siellä tuo silpominen poikasten pippeleille tehdään tänäkin päivänä.

• paremmin

Vaikutti paljonkin runkkaus tyyliin, nyt pitää runkata pelkästään vartta, kun ei pysty lipsuttaa esaria terskan päällä. "tyynypanot" yms patjaa vasten panot jäi pois kokonaan. Reilusti liukuvoidetta jos haluaa terskaakin runkata. Panossa vaikutti positiivisesti kun kestää kauemmin laueta. Akat tykänny ku kestää pitkään ja hygienia paranee ku ei oo esaria keräämässä smegmaa allensa.

• sdfghdfsadf

exältä oli esinahka leikattu ja kyllä sitä ainakin piti runkata huomattavasti kovemmalla kädellä ja pidempään. Plus että pelkällä suihinotolla sitä oli turha kuvitella saavansa laukeemaan, kun vaati niin "harrasta" käsittelyä.. ;) Muiden kanssa ei oo samaa "ongelmaa" ollu.

• runkmann

terskan tuntoherkkyys vähenee, mut ei se runkkaamiseen vaikuta, pidemmän päälle, leikatuilla tietysti heti alkuun, mutta ainakin itselläni onnistuu ns. terskarunkkaus ihan hyvin ja ilman mitään rasvoja ja voiteita, se on pelkästään totuttelu juttu, vaikka ei ole tarvinnut eskaria leikkuuttaa, on muuten vaan jäänyt lyhyemmäks kuin itse kalu, niin muistan ajan jolloin vielä nahkaa oli sen verran, että orkku jäi silloin paljon miedommaks kuin nyt, kun orkun tullessa puristaa terskan peukalon ja etusormen haarukkaan ja antaa sperman liukastaa terskan reunat liukkaiks ja voi runkata samaan vauhtiin toisenkin orkun kättä hellittämättä, kiihottavasti vaan terskan reunat paisuneina hankaa sormien puristuksessa, eikä tuo ns. varsirunkkaus enää tunnu yhtään miltään ja onhan siitä kestävyydestä muutenkin "hyötyä" kun saa ja voi runkkailla useita tunteja putkeen, ja kyllä lastit lentää nopeastikin, kun antaa vaan aivoilleen käskyn orkun tulla, sekin on ihan opettelu kysymys

• paljas terska
        runkmann kirjoitti:

terskan tuntoherkkyys vähenee, mut ei se runkkaamiseen vaikuta, pidemmän päälle, leikatuilla tietysti heti alkuun, mutta ainakin itselläni onnistuu ns. terskarunkkaus ihan hyvin ja ilman mitään rasvoja ja voiteita, se on pelkästään totuttelu juttu, vaikka ei ole tarvinnut eskaria leikkuuttaa, on muuten vaan jäänyt lyhyemmäks kuin itse kalu, niin muistan ajan jolloin vielä nahkaa oli sen verran, että orkku jäi silloin paljon miedommaks kuin nyt, kun orkun tullessa puristaa terskan peukalon ja etusormen haarukkaan ja antaa sperman liukastaa terskan reunat liukkaiks ja voi runkata samaan vauhtiin toisenkin orkun kättä hellittämättä, kiihottavasti vaan terskan reunat paisuneina hankaa sormien puristuksessa, eikä tuo ns. varsirunkkaus enää tunnu yhtään miltään ja onhan siitä kestävyydestä muutenkin "hyötyä" kun saa ja voi runkkailla useita tunteja putkeen, ja kyllä lastit lentää nopeastikin, kun antaa vaan aivoilleen käskyn orkun tulla, sekin on ihan opettelu kysymys

mä leikkautin 16vuotiaana.oli hankala runkata ja kun oikein oli kovana,ei nautinto ollut tätä luokkaa kuin nykyään.koululääkärimme tutki esinahan liikkuvuuden ja kun se siinä meni kovaksi,hänen muutama masturbaativetonsa tuntui toisaalta hyvältä,toisaalta ei.hän suositteli leikkausta.nyt nautin sexistä ja olen huomannut,että uimahallissa miehet katsovat kiimaisina paljasta terskaa,kun kaluni on vielä hyvänkokoinen ja paksu.simmareissakin terska hohtaa läpi.ja hygieniasyystä,jokaisen isän pitäisi pestä murkkuikäisen poikansa kulli niin hyvin,että näkisi liikkuuko esinahka tarpeeksi,siis ihan tyydydystä isänkädestä.

• Anonyymi

Miten suhun saa yhteyttä😜

• Anonyymi
        paljas terska kirjoitti:

mä leikkautin 16vuotiaana.oli hankala runkata ja kun oikein oli kovana,ei nautinto ollut tätä luokkaa kuin nykyään.koululääkärimme tutki esinahan liikkuvuuden ja kun se siinä meni kovaksi,hänen muutama masturbaativetonsa tuntui toisaalta hyvältä,toisaalta ei.hän suositteli leikkausta.nyt nautin sexistä ja olen huomannut,että uimahallissa miehet katsovat kiimaisina paljasta terskaa,kun kaluni on vielä hyvänkokoinen ja paksu.simmareissakin terska hohtaa läpi.ja hygieniasyystä,jokaisen isän pitäisi pestä murkkuikäisen poikansa kulli niin hyvin,että näkisi liikkuuko esinahka tarpeeksi,siis ihan tyydydystä isänkädestä.

Samaa mietin minäkin... on se leikattu mullakin,kauniiksi kehuttu,mutta koko ei huimaa... olisi upeeta nähdä kookkaampi ja paksu leikattu ; ) -no,ainakin nähdä... ja...
        T.ukkom.54Hesasta

• M+60v.

Ainakaan kielteisesti, käsihommat sujuu jopa paremmin kuin nahan kanssa jonka leikkautin aivan mukaavuussyistä 30vuotta sitten (60) liukatetta hieman kämmenelle niin hyvä tulee.PS: naiset pitää leikatusta, kestän pitempään ym.

• BenL

Itse teetin leikkauksen aikuisena kun halusin sellaisen kalun jossa terska on aina näkyvillä. Masturbointi muuttuu tietysti hiukan erilaiseksi ja tuntumakin on erilainen. Voi käyttä kuivankäden tekniikkaa tai sitten käyttää liukkaria niinkuin tuo 60v-kolleega jo kertoikin. Terskan iho ei kestä kättä niin paljon kuin se kestäisi esinahan liukumista edestakaisin, iho ns. nirhaantuu ja se asettaa hiukan rajoja harrastukselle. Itse olen nyt melkein kolmenkymmenen vuoden jälkeen edelleenkin innoissani paljaspäisestä kalustani joka näyttää upealta.

• n 33

Tykkään enempi herkästä luonnon kullista, vähentää kitkaakin kun on enempi nahkassa liikkumavaraa.. ja sillee muljuu ihanan tuntusesti. Huonoja kokemuksia leikatusta, en kestä liian pitkiä jyystöjä ja herkät paikkani alkaa väsyä siihen ja sit on pimpin reunat ihan rasittuneet.

• Anonyymi

Tommosta pitäis varmaan sitten vaimollekkin saada ; ) ,kun oma leikattu ei ’kestä’ kymmentä työntöä kauempaa : (

• nounahka

Pitää muistaa, että ympärileikkaus tulee vaikuttamaan jokaiseen omalla tavalla, kuten kommenteista on luettavissa. Itseeni se vaikutti siten, että joudun aina masturboidessa tai yhdynnässä (tiukkapilluisen tytsäni kanssa :) käyttämään liukuvoidetta. En kuitenkaan ikinä vaihtaisi takaisin leikkaamattomaan "tuppikulliin", jonka esinahkaa ei saanut vedettyä mihinkään suuntaan.

• leikattuM30

Mut on ympärileikattu aikuisena, kun oli runsas esinahka ja essariin tuli vanne joka aiheutti asiaan kuulumatonta turvotusta, ja myös hajuhaittojen takia halusin leikkausta. Mulle jätettiin esinahan sisälehteä 2-2,5cm, koska näin halusin - onhan tuo sisälehti kuitenkin herkkää aluetta. Tuntoherkkyydestä sen verran, että terskan tuntoherkkyys on jonkin verran vähentynyt, mutta muutoin paikat toimii ihan samoin kuin ennenkin. Tuntoherkimpiä alueita on terska (edelleen), terskan poimu (corona), jäljelle jätetty sisälehti ja itse leikkaushaavan kohta. Varren iho on juhlakunnossa tiukka ja liikkuvuutta on n. 0,5cm, joten perus-runkkaustyyli ei oikein onnistu. Aloin käyttää liukkareita vuosia ennen kuin itse leikkaus tehtiin, eikä tavat ole tuosta muuttuneet. Terskaa, sisälehteä ja haava-aluetta sekä vartta hieroen hyvä tulee. Liukkareitakin löytyy erilaisia ja itse suosin lateksipohjaista liukkaria (Men X), vesipohjaisetkin on hyviä - käsivoiteet tmv. ei oo niin hyviä. Kuivanakin tietenkin onnistuu ja joutuu hieman harjoittelee, ennen kuin se oikea ote löytyy ;)
      Enpä haluaisi palata entiseen - positiiviset kokemukset kaikin puolin. Plussana se, että kortsukin pysyy paremmin paikoillaan..

• ...........

Ei kannata suin päin mennä ympärileikkaamaan.. minäkin luulin että mulla on niin tiukka ettei mitään toivoa saaha taakse kovana mutta nyt 3 viikon päivittäisellä venytyksellä, meni juuri äsken ensimmäistä kertaa seisokissa taakse :) Oli muuten paskaa paljon siellä, pystyy nyt puhdistelemaan. Hyvä fiilis. No toki voi olla lievemminkin tiukka että menee taakse, mutta ei muuten jotenkin toimi ja siksi leikataan?

• Leikattu

Hyvin mälli lentää leikatullakin: tekniikka on vain hiukan eri kuin nahan kanssa. Ennen leikkausta piti aloittaa vetämällä nahka taakse niin nyt leikkauksen jälkeen pitääkin ottaa puolivarresta kiinni ja vetää eteen päin ja sitten taakse.

Eli liike lähtee alussa vain toiseen suuntaan kuitenkin samalla lopputuloksella.

• EU KIELTÄÄ

ympärileikkauksen osana ihmisarvo kampanjaa. sen jälkeen ä,mpärileikatut ei saa rukata.

• LeikattuEsa

Joka ei ole ympärileikattu, ei voi esiintyä asiaa tunevana, puuttuu nääs todellinen kokemukseen perustuva tieto.

• turpea k

Minut ympärileikattu niin pienenä, etten tiedä miltä esarin kanssa tuntuu. Hyvin tämä on ainakin tähäasti sujunut. Lapsena ja nuorena kavereita kovasti kiinnosti, kikkelini ulkomuoto. Nykyäänkin saan varsin meheviä katseita, harkkojen pukuhuoneessa, uimahallissa jne. Ei paha ;)

• 20+11

Itse kävin ympärileikkauksessa näin aikuisiällä vasta viime. Terska on nykyään (onneksi) aika tunnoton, mutta runkkaus sujuu kuten ennenkin, varsitekniikkaa olen aina käyttänyt. Nykyään pitää vaan napata smäidät paperiin lopuksi.'Tyynypanot' ei tosin enää onnistu.

Kestävyydestä seksissä en osaa sanoa, kun ei siitä ole (osaksi juurikin liian tiukan esarin takia) kokemuksia, mutta runkatessa mälli lentää edelleen minuuteissa, joten tuskinpa tositilanteessakaan pitempään kestäisi :(

• leikattu

Itseni ympärileikattiin menneen talven aikana ja en ole mitään eroa huomannut aikaisempaan seksielämääni, muuta kuin ehkä sen että se on parempaa. Itsetyydytys onnistuu minuuteissa ja seksi kuten ennenkin.

"Tuntuma" on yhdynnässä parempi kuin aiemmin mutta kestävyys on parempi. Leikkauksen jälkeen meni 14 pv ennen seuraavaa yhdyntää, joten ei puhettakaan mistään 8 viikon tuskallisista paranemisista. Pitäkää paikat puhtaana leikkauksen jälkeen iin elo sujuu kuten ennenkin.

Mutta yhtä kaikki: eroa on mutta huvikseen ei ehkä kannata leikellä koska riskejäkin on, kuten leikkauksissa aina.

• Ei leikattu

ei kannata huvikseen leikata,esinahassa on tunto herkkiä alueita jotka run_katessa nahkaa terskan yli ja taakse saa nopeamman ja vahvemman orkun,varsi ru_nkkaus on vähän turhaa jyystämistä orkun jäädessä hiukan torsoksi

• 22cm.ja paksu

onhan se laikattu huomattavasti maskuliinisempi,avovaimo kiittelee jatkuvasti kun terska tavallaan pullistui ja antaa kuulemma uudenlaisen nautinnon.
        suoritin leikkauksen 25v.ja en ole katunut tippaakaan, todellakin nautin vaimon kanssa je tietenkin puhtaus on topistaluokkaa kun ei esinahka "lerpsota".
        vaikeimmin on tottunut siihen kun uimahallin ns.homoporukka hehkuttaa kalun komeutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      117
      3902
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      153
      3776
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      26
      2581
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      7
      2366
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2153
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1736
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1342
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1243
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      18
      1219
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      959
    Aihe