Motocross varusteet ja kypärä kiihottaa

Antti

Moikka!

Löytyykö toisia poikia, jotka on hulluna motocross ajoasuihin ja kypärään ja suojuksiin? Mä jopa nukun ne päällä tietysti kaiken muun kivan lisäksi. Olisi kiva tietää onko meitä muita. Laittakaa viestiä, käydään vaikka kahvilla! :)

11

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma

Minua on aina kiihottanut metsurin asusteet...Työpuku ja suuret oranssit turvasaappaat...Metsurin kypärä on myös aivan upean näköinen ja sekin on minulla usein sänkypuuhissa mukana..Minulla on hyvin ymmärtäväinen vaimo.

• -Muamies-

Miullakkiin on nuita metsurin varusteita kertynyt vuatekoppiin navettavuatteihin sekkaan haisemmaan...Suattaishan siinä meikäläisten koipiloissa ja varvasvälilöissä olla jollekkiin asiaan perehttynneelle jalkafetissille ihmetelemistä ja nuuhkimista työpäivän jäläkkeen...Ootko muuten kuunnellu metäradiota viime aikoina? Taittaapi muuten kohta alakkoo joten pittää laittoo ratio piälle..Soitasivatpa nyt sen Sigin "Metsurin koira" kappalleen...En paljon nykymussiikista ymmärrä,mut siinä on osuvat sanotukset.

• Jani25

Laittakaa viestiä tulemaan jos niiku varusteet kiinnostaa! Olis kiva seikkailla...

• Atv poju
    • janne86

jep, löytyy kyllä. etenkin kypärät kiihottaa. kahvitellaan =)

• mx4fun97

Itsellä sama "vika", crossikamat, etenkin kypärät kiihottaa.
      Harmillisen heikosti on Internetistä "matskua" löytynyt ;)
      Oma kypärä tuli hankittua ja sen kanssa on vierähtänyt jokunen tovi.

En nyt avaudu enempää tällä erää .
      Jos joku haluaa jutskailla / chättäillä jotenkin niin viestiä :3

• Kyrpäkypärä

Kyllä kypärät kiihottaa.minulla on semmoinen fetissi ettei kypärää saisi pois päästä kuin avaimella esim rautanaamio aika lukolla eli sitä olisi mahdoton saada päästä pois kun tietyn ajan päästä.

• helmets

onnisttu,tietynmallisen leukshihnan saa hyvinkin lukittua niin ettei kypärää voi poistaa mitenkään ilman kukon avausta

• Yhdistettynä WAM- ja pissaleikkeihin niin kyllä kiihottaa ;)

• Gayboysawwoo

Sama vika, kiinnostaa juu.

• Anonyymi

Täällä kans kiinnostaa nää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe