Motocross varusteet ja kypärä kiihottaa

Antti

Moikka!

Löytyykö toisia poikia, jotka on hulluna motocross ajoasuihin ja kypärään ja suojuksiin? Mä jopa nukun ne päällä tietysti kaiken muun kivan lisäksi. Olisi kiva tietää onko meitä muita. Laittakaa viestiä, käydään vaikka kahvilla! :)

12

2537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma

Minua on aina kiihottanut metsurin asusteet...Työpuku ja suuret oranssit turvasaappaat...Metsurin kypärä on myös aivan upean näköinen ja sekin on minulla usein sänkypuuhissa mukana..Minulla on hyvin ymmärtäväinen vaimo.

• -Muamies-

Miullakkiin on nuita metsurin varusteita kertynyt vuatekoppiin navettavuatteihin sekkaan haisemmaan...Suattaishan siinä meikäläisten koipiloissa ja varvasvälilöissä olla jollekkiin asiaan perehttynneelle jalkafetissille ihmetelemistä ja nuuhkimista työpäivän jäläkkeen...Ootko muuten kuunnellu metäradiota viime aikoina? Taittaapi muuten kohta alakkoo joten pittää laittoo ratio piälle..Soitasivatpa nyt sen Sigin "Metsurin koira" kappalleen...En paljon nykymussiikista ymmärrä,mut siinä on osuvat sanotukset.

• Jani25

Laittakaa viestiä tulemaan jos niiku varusteet kiinnostaa! Olis kiva seikkailla...

• Atv poju
    • janne86

jep, löytyy kyllä. etenkin kypärät kiihottaa. kahvitellaan =)

• mx4fun97

Itsellä sama "vika", crossikamat, etenkin kypärät kiihottaa.
      Harmillisen heikosti on Internetistä "matskua" löytynyt ;)
      Oma kypärä tuli hankittua ja sen kanssa on vierähtänyt jokunen tovi.

En nyt avaudu enempää tällä erää .
      Jos joku haluaa jutskailla / chättäillä jotenkin niin viestiä :3

• Kyrpäkypärä

Kyllä kypärät kiihottaa.minulla on semmoinen fetissi ettei kypärää saisi pois päästä kuin avaimella esim rautanaamio aika lukolla eli sitä olisi mahdoton saada päästä pois kun tietyn ajan päästä.

• helmets

onnisttu,tietynmallisen leukshihnan saa hyvinkin lukittua niin ettei kypärää voi poistaa mitenkään ilman kukon avausta

• Anonyymi

on modattuna sellainen kypärä että sen saa lukittua paikoilleen,pois pääsyä ei ole ilman avainta tai työkaluja.

• Yhdistettynä WAM- ja pissaleikkeihin niin kyllä kiihottaa ;)

• Gayboysawwoo

Sama vika, kiinnostaa juu.

• Anonyymi

Täällä kans kiinnostaa nää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      386
      5779
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1742
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      1001
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      914
    5. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      872
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      52
      872
    7. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      132
      872
    8. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      833
    10. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      827
    Aihe