Motocross varusteet ja kypärä kiihottaa

Antti

Moikka!

Löytyykö toisia poikia, jotka on hulluna motocross ajoasuihin ja kypärään ja suojuksiin? Mä jopa nukun ne päällä tietysti kaiken muun kivan lisäksi. Olisi kiva tietää onko meitä muita. Laittakaa viestiä, käydään vaikka kahvilla! :)

11

2229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma

Minua on aina kiihottanut metsurin asusteet...Työpuku ja suuret oranssit turvasaappaat...Metsurin kypärä on myös aivan upean näköinen ja sekin on minulla usein sänkypuuhissa mukana..Minulla on hyvin ymmärtäväinen vaimo.

• -Muamies-

Miullakkiin on nuita metsurin varusteita kertynyt vuatekoppiin navettavuatteihin sekkaan haisemmaan...Suattaishan siinä meikäläisten koipiloissa ja varvasvälilöissä olla jollekkiin asiaan perehttynneelle jalkafetissille ihmetelemistä ja nuuhkimista työpäivän jäläkkeen...Ootko muuten kuunnellu metäradiota viime aikoina? Taittaapi muuten kohta alakkoo joten pittää laittoo ratio piälle..Soitasivatpa nyt sen Sigin "Metsurin koira" kappalleen...En paljon nykymussiikista ymmärrä,mut siinä on osuvat sanotukset.

• Jani25

Laittakaa viestiä tulemaan jos niiku varusteet kiinnostaa! Olis kiva seikkailla...

• Atv poju
    • janne86

jep, löytyy kyllä. etenkin kypärät kiihottaa. kahvitellaan =)

• mx4fun97

Itsellä sama "vika", crossikamat, etenkin kypärät kiihottaa.
      Harmillisen heikosti on Internetistä "matskua" löytynyt ;)
      Oma kypärä tuli hankittua ja sen kanssa on vierähtänyt jokunen tovi.

En nyt avaudu enempää tällä erää .
      Jos joku haluaa jutskailla / chättäillä jotenkin niin viestiä :3

• Kyrpäkypärä

Kyllä kypärät kiihottaa.minulla on semmoinen fetissi ettei kypärää saisi pois päästä kuin avaimella esim rautanaamio aika lukolla eli sitä olisi mahdoton saada päästä pois kun tietyn ajan päästä.

• helmets

onnisttu,tietynmallisen leukshihnan saa hyvinkin lukittua niin ettei kypärää voi poistaa mitenkään ilman kukon avausta

• Yhdistettynä WAM- ja pissaleikkeihin niin kyllä kiihottaa ;)

• Gayboysawwoo

Sama vika, kiinnostaa juu.

• Anonyymi

Täällä kans kiinnostaa nää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      244
      4881
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2273
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      231
      1942
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1814
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1670
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1527
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1404
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1308
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe