Yhtähyvin S40, kun tekniikka on kai sama: Tiedustelen kokemuksia. Jos ajattelee hankkia 90 -luvun loppupuolen merkin, niin luin että vasta 2001 -tuli näihin 1500 muutosta.
Mitkä asiat ovat kehnompia sitä vanhemmissa?
Ajo-ominaisuudet? Onko sähköissä joku joka reistaa niissä? Muussa tekniikassa isoakin eroa?
Sitten onko 2.0 l -koneella oleva koottu Ruotsissa ja pienemmillä koneilla Hollannissa?
kiitoksia!
V40 vikoja?
1
709
Vastaukset
- ex-s40
Ainakin ajo-ominaisuuksia koetettiin säätää II-versiossa paremmiksi mm. ripustuksia uudelleen suunnittelemalla ja akseliväliä hieman pidentämällä, vanhempia joskus moitittiin taipumuksesta vetelyyn kiihdytettäessä. Tosin kun vaihdoin omaan I-malliseeni uudet iskarit ja jäykemmät jouset, sen ajo-ominaisuudet muuttuivat todella hyviksi. Kannattaa koeajaa molemmat ja päättää sitten itse, huomaako sellaista eroa, että siitä kannattaa maksaa lisähintaa. II-mallissa tuli myös erinäisiä esteettisiä muutoksia, kuten kirkkaammat lampun lasit ja isommat sivumerkkivalot, uudistetut penkit ja uusia verhoilumateriaaleja jne.
Kaikki I- ja II-sukupolven autot on koottu Hollannissa, moottorit tulivat Ruotsin tehtaalta. 2-litrainen on yhdellä sylinterillä lyhennetty versio isojen Volvojen 5-syl./2.4-koneesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956