Hyllymeri Porissa

6 plus 14

on alueen paras kirppis. Aina on väkeä liikkeellä, asiakkaita sekä myyjiä ja kauppa käy.
paikkamaksu 15 euroa/viikko tai 50 euroa/kuukausi.

12

3671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porinkirppu

      Paras valikoima ja vuokrahinnat todellakin kohdallaan. Ja kaupanpäälle vielä todella hyvä palvelu.

      • ras ras

        Nyt näyttää myös Sisätorilla olevan paljon uusia myyjiä.Paljon vaatteita ja tetty muutakin. Sielläkin on ollut tarjous 50 eur /kk, en ole varma jatkuuko ko hinta vielä. Itse löysin hyviä kesävaatteita 2-5 euroa kpl


    • juupas jaa

      ainoana miinuksena näen ettei tiedä mitä on mennyt kaupaksi kun ei saa lappuja tuotteesta takaisin.

      • Kirppismyyjää

        aika harva kirppis enää antaa lappuja takaisin, se on niin työlästä niitä irrottaa. Porin seudulla ei taida olla kuin Vähärauman kirppis ja Tuohitori, josta laput saa mukaan. Aika hyvin kyllä pysyy kärryillä myynneistään, kun laittaa niitä alanumeroita aina tietyn "alan" tuotteisiin. Eli vaikka levyt 123/2 vaatteet 123/3 jne.


    • 9+19

      hyllymerellä kauppa käy huonosti, tavaroita turmellaan ja myyntipaikkoja sotketaan ja tavaroita jopa varastetaan! henkilökunta ei puutu varkaustapauksiin mitenkään. olen erittäin pettynyt, en enää koskaan vie tavaroitani tuonne varastettavaksi ja rikottavaksi.

      • Myyjä

        Taitaa olla kyseessä joku kilpailevan kirppiksen kätyri, joka mustamaalaa näillä palstoilla. Hyllymeri on ainoa kirppis kaupungissa, jossa valvontaa on, muilla kirppiksillä saa varastella ihan rauhassa. Eikä pöytääkään sotketa/turmella. Ja voin kertoa, että kokemusta on jokaiselta kirppikseltä Porissa.


    • Uusimoccamasterisiplees

      Hyllymeri on Patakirppiksen jälkeen mielestäni kakkonen....parannusehdotuksena Hyllymeri kirppikselle on , että uusikaa kahvinkeittimenne - on ällöttävää, kun jo portaita alastullessa h a i s e e kirjaimellisesti vanha seisonut kahvi kuin pohjaanpalaneena. Itse en pystyisi kahvia juomaan eikä mieleeni tulisi tuollaisesta kahvista edes maksaa - käyn lähes päivittäin siis uusikaa kahvikeittimenne vaikka termarikeittimeen niin tuo asia korjaantuu. Moccamasterinne on todella vanha!! Muutosta ja miellyttävämpää asiointia odotellessa.

    • Aassiakas

      "Lisämaksua ei saa periä esimerkiksi, kun kuluttaja käyttää maksamiseen tavallisimpia pankki- ja luottokortteja eli Visaa tai MasterCardia."

      Tämä on ollut jo viikon voimassa, mutta edelleen Hyllymeri ottaa 0,20e..

    • Anonyymi

      Hyllymeri lopettaa toiminnan, myyjille ilmoitettu tavarat pitää hakea pois ! Mutta omistaja ei ole ilmoittanut missään julkisesti lopetuksesta! Mikä syy on moiseen salailuun?😠

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin SK:n auto oli edessä parkissa tänään, eiköhän kohta sana leviä.


    • Anonyymi

      PA taitaa olla!

      • Anonyymi

        Nyt on Porissa heikko kirppistilanne.. Uudelle yrittäjälle olisi tilausta, tyhjiä liiketilojakin on paljon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe