Kärpät kesälomille maanantaina. KIITOS JYPPI
Vastaukset 6
- lätkä 57
Sulle raato vähän vastinetta, olekko muuten seurannut tuomari työskentelyä aivan kuin tuomarit ois vahvasti jyp puolta, että se siitä tasapuolisuudesta. Ei ole ihme että katsoja määrät ovat laskussa joka seuralla, ei ihmiset viitsi pitkään katsoa tämmöistä peliä jossa vihelletään niin sanottuja maku jäähyjä varsinkin pleijjareissa, tämmöiset amatööri tuomarit eivät kuulu sm-liigaan. Että näin se on hyvä porskuttaa tuomareiden suosiossa, ratkaisu löytyisi tähän pulmaan helposti, eikä tarvitsisi jälkeen päin napista, kun tuomarit ois jostai toisesta maasta pudotus peleissä.
- antikärppä
käppyrät hyötyivät tuomarityöskentelystä (niin kuin yleensäkin), lainaus lehtijutusta "
Kärpät käytti surutta hyväkseen kotikentän paineen ja sallivan tuomarilinjan. Mailaa käytettiin muuhunkin kuin kiekon pelaamiseen."
Joten lienet oikeassa, tuomarit muualta niin kärpät luultavasti olisivat tippuneet jo. - Laura1
antikärppä kirjoitti:
käppyrät hyötyivät tuomarityöskentelystä (niin kuin yleensäkin), lainaus lehtijutusta "
Kärpät käytti surutta hyväkseen kotikentän paineen ja sallivan tuomarilinjan. Mailaa käytettiin muuhunkin kuin kiekon pelaamiseen."
Joten lienet oikeassa, tuomarit muualta niin kärpät luultavasti olisivat tippuneet jo.vasta asiantuntijoita ovatkin!=)
- Laura1
Esim. Rosan ei tarvitse kuin mennä sentin liian läheltä,nii jäähyä vihelletään. JYP on saanut koko ajan häntä sorkkia surutta, eikä mitään tuomarien taholta. ON todella ikävää, että Rosan kaltaiseen pelaajaan on tekemällä tehty tietty leima, joka ei pidä paikkaansa. Hän on hyvä pelaaja ja ilman hänen otteitaan emme olisi edes tässä vaiheessa. Se kannattaa pitää myös niiden Kärppien mielessä, jotka ovat tässä vaiheessa valmiita menemään median massasumutuksen mukana teilaamaan hänen pelinsä.
Raksilassakin on jo pitkään annettu Kärpille aivan käsittämättömiä jäähyjä, joita ei vastapuolelle ole vihelletty. Olisi todellakin suotavaa, että tuomareilla olisi YHTENÄINEN LINJA KAIKKIEN JOUKKUEIDEN SUHTEEN. Muuta en pyydä! - Mä vaan
Laura1 kirjoitti:
Esim. Rosan ei tarvitse kuin mennä sentin liian läheltä,nii jäähyä vihelletään. JYP on saanut koko ajan häntä sorkkia surutta, eikä mitään tuomarien taholta. ON todella ikävää, että Rosan kaltaiseen pelaajaan on tekemällä tehty tietty leima, joka ei pidä paikkaansa. Hän on hyvä pelaaja ja ilman hänen otteitaan emme olisi edes tässä vaiheessa. Se kannattaa pitää myös niiden Kärppien mielessä, jotka ovat tässä vaiheessa valmiita menemään median massasumutuksen mukana teilaamaan hänen pelinsä.
Raksilassakin on jo pitkään annettu Kärpille aivan käsittämättömiä jäähyjä, joita ei vastapuolelle ole vihelletty. Olisi todellakin suotavaa, että tuomareilla olisi YHTENÄINEN LINJA KAIKKIEN JOUKKUEIDEN SUHTEEN. Muuta en pyydä!Täällähän ne vasta asiantuntijat ovatkin :), parempi voitti ja tuomarilinjasta on aivan turha höpöttää,
niin liikkuva joukkue kuin Jyp, ei tarvitse tuomareitten apua.
Hei, sarjahan on kesken, Kärpillä on vielä mahdollisuus?
Sheriffi, älä poista ketjua, vai onko liian rajua tekstiä? - Laura1
Mä vaan kirjoitti:
Täällähän ne vasta asiantuntijat ovatkin :), parempi voitti ja tuomarilinjasta on aivan turha höpöttää,
niin liikkuva joukkue kuin Jyp, ei tarvitse tuomareitten apua.
Hei, sarjahan on kesken, Kärpillä on vielä mahdollisuus?
Sheriffi, älä poista ketjua, vai onko liian rajua tekstiä?taistellen, Kärpät ei noin vaan lähde lomille. Miten on, kuka oli paikalla näkemässä sitä JYPin maalia, joka lehden mukaan tehtiin paitsioon?Ois kiva tietää. Tuomarit jos ottaa noin raskauttavan roolin, niin sehän ratkaisee jo jatkoonmenijänkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa661403Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921047- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105884Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30883Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28871Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks51787Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128748- 27724
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.172659- 64634
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45633Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497