Keskustelutaitoiset

koti-kiusattu

Punanenäiset,vapisevareitiset ja nilellä olevat kannikat olkoon tunnuksia eli fillaristit.
Joko ja paljonko on poljettu?
Lisänä voi ketoo millasella pelillä matka joutuu sil oma pitäs vaihtaa parempaan ja kevyempään.
Pikku vinkkinä voin sanoo et älkää syökö näkkileipää ilman paitaa just joutusin imuroimaan murut rintakarvojen joukosta.

41

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töihin fillarointi, en ole vielä varastosta sitä töihin ottanut, vain kauppareissuille. Varon noita liukkaita .
      Sillä tavallisella kolmivaihteisella huitelen , en tarvitse sen kummempaa siihen matkaan. On sitä paitsi aikasen helppo huoltaa,jalkajarrut vähentää jarrupalojen ostoa.
      Suuri motiivi polkemiseen töihin on jo se että bussilla liikkuminen on ajallisesti sen verran hitaampaa vaikka matka ei kovin pitkä edes ole, kulkevat sen verran harvaksiin varsinkin iltaisin.

• k/k

Olen luullut sinun lopettanee kirjoittelun, mulle kävi fillaroinnin kans samoin yli vuoren paussi oli.
        Kyllä tuntuu taas mukavalle nousta satulaan ja polkee parta harallaan.
        Kohta herää noi pullukka pörriäiset ja sit fillarointi on yhtä juhlaa.

• k/k kirjoitti:

Olen luullut sinun lopettanee kirjoittelun, mulle kävi fillaroinnin kans samoin yli vuoren paussi oli.
        Kyllä tuntuu taas mukavalle nousta satulaan ja polkee parta harallaan.
        Kohta herää noi pullukka pörriäiset ja sit fillarointi on yhtä juhlaa.

olen kurkkinut tännekin ja nyt sitten vähän enemmän, vaihteeksi.
        Fillarointi on kivaa ja mulla se etuna että toi punanokkasuus on niinkuin jo synnyinlahjana saatua :)
        En nyt tarkemmin kuvaile tässä että miltä mielestäni.. näytän ja mikä on missäkin.. asennossa.. :))
        Kesällä sitten mennään kilpaa noiden pörriäisten kanssa, olisipa niilläkin aina sama suunta kuin meillä, mut niellään ne sitten karvoineen päivineen jos pakko..

• Kullervo Trudilutzky

Kun ryhdyt keväällä fillaroimaan, voi laiha perseesi kipeytyä. Sen takia määrää vaimokultasi hakkaamaan pesäpallomailalla perseesi turvoksiin, niin se samalla pehmiää. Kipu kuin kipu.

• k/k

Ovissa pitää pikkasen kumartua ja kääntyä sivuttain.
        Pakarat on ne kuuluisat pähkinänsärkijät.

• Anjaniina
        k/k kirjoitti:

Ovissa pitää pikkasen kumartua ja kääntyä sivuttain.
        Pakarat on ne kuuluisat pähkinänsärkijät.

geelisatula auttaa, eikä maksa kuin alle kympin..

• Anjaniina

kohta voi aloittaa.
      Pojat kerholla muisteli viimekesää, muut tuli motskarilla, mut yks hullu polkupyörällä.
      Ovat kauhuissaan vieläkin ;)))

• k/k

sinä joka herätti pahennusta?

• Anjaniina
        k/k kirjoitti:

sinä joka herätti pahennusta?

vaikka koitin asiaa peitellä.
        Yks kaveri ajoi ohi ja alkoi jarruttamaan, koitin huiskia, että "hei te komea motoristipoika siellä"
        Sillä meni miltei kilometri ennenkuin pysähtyi kokonaan..ja sitten alkoi kiroilu.
        Mutta niin se läks laittaan saunan lämpimäks ;)))

• Anjaniina kirjoitti:

vaikka koitin asiaa peitellä.
        Yks kaveri ajoi ohi ja alkoi jarruttamaan, koitin huiskia, että "hei te komea motoristipoika siellä"
        Sillä meni miltei kilometri ennenkuin pysähtyi kokonaan..ja sitten alkoi kiroilu.
        Mutta niin se läks laittaan saunan lämpimäks ;)))

saavani omasta liikunnasta jotain sellasta jota ei konevoimalla liikkumalla saa.
        Mut jokainen sillä tavalla mikä mielyttää ja kivaa on.

• Anjaniina
        koti-kiusattu kirjoitti:

saavani omasta liikunnasta jotain sellasta jota ei konevoimalla liikkumalla saa.
        Mut jokainen sillä tavalla mikä mielyttää ja kivaa on.

pakko jo tällä iällä.
        Elintoiminnot hidastuu ja kummasti kertyy kumparetta outokummuksi.
        Vaikka ei se reisuukaan silti paljoa laihduttanut, kaloritaulukko oli sitä mieltä että 7000 kaloriaa palo, missään vaan ei näkyny ;)

• Minulla on valkoinen Peugeot niminen kolmivaihteinen pyörä. Ja olen sen jo ottanut esille ja pukeutumistyylini kun fillaroin töihin viisi-kuusi kilometriä per sivu, on muuten tollainen, mut rinnat ei ihan noin paljaana. Tässä kuva sulle fillaristista vuodelta 1899.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:PAL_(Jean_de_Paléologue)-Liberator,1899.jpg

• k/k

fillaroinnissa tyyliä,olihan ne rekisterissäkin arvokkaita kapineita olivat
        Tolla asulla jos fillaroit niin kirittäjiä kyllä riittäis,jätät vaan ton miekan kotiin ettei mee pinnojen väliin.

• Anjaniina

käy kteeksi tuota sun asustetta..
        *lähtee ompelemaan haarniskaa itselleen*

• Viime perjantaina lopetin hiihtokauden ja aloitin pyöräilykauden. Siis aamulla hiihtämässä ja iltapäivällä pyöräilemässä. Nollasin viime kesän kilometrit ja aloitin uusien keräilyn.
      Pyörä on vanha, runko ehkä 1930-luvulta. Takapyörä uusittu 6-vaihteiseksi noin 25 vuotta sitten. Satula ym. varusteita uusittu.
      Mukavaa on ajella kesällä mutkaisia sorateitä. Ajelen enimmäkseen huviajoa, kuntoilumielessä.

• Jos vakavissa oot melko vanhalta kuulostaa runkomalli,saako keskiöön sopivia osia jostain?
        Mä oon itte viritellyt omaa fillaria kapeammilla renkailla ja ohjaus kannakkeella tankolla ym.
        se on nyt mun kropalle sopiva peli reippaaseen matkaajoon asfaltilla.
        Vaik teen pitkiä lenkkejä niin en mä verenmaku suus polje semmonen 20 km/h on keskivauhti.
        En muuten vaihtais kesäistä maantie polkemista motskari kyytiin ,en ikinä.
        Nyt pitää lähtee tarkistamaan vaihteet kun eilen oli ihme rutinaa.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Jos vakavissa oot melko vanhalta kuulostaa runkomalli,saako keskiöön sopivia osia jostain?
        Mä oon itte viritellyt omaa fillaria kapeammilla renkailla ja ohjaus kannakkeella tankolla ym.
        se on nyt mun kropalle sopiva peli reippaaseen matkaajoon asfaltilla.
        Vaik teen pitkiä lenkkejä niin en mä verenmaku suus polje semmonen 20 km/h on keskivauhti.
        En muuten vaihtais kesäistä maantie polkemista motskari kyytiin ,en ikinä.
        Nyt pitää lähtee tarkistamaan vaihteet kun eilen oli ihme rutinaa.

Rungon ikä oli ihan veikkaus. Pyörä oli poistettu käytöstä -50 luvulla.Kunnostin pyörän -80 luvulla.
        Keskiön laakerit uusin pari vuotta sitten, kun alkoi lonksumaan. Luulin silloin, että ei löydy osia, mutta toisin kävi. Hyvin varustetusta pyöräliikkeestä löytyi, sieltä ulkovaraston takahyllyltä.

• viivi-amaldiina

se hyvin varusteltu potkuri varastoon.
      Pyörä ei tarttunut vielä käsiini siel se on viel varastossa, mutta ehkä kohtapuolin huoltoon ja ulos sekin.
      Sitä näkkäriä...... niin syön kyl sitä iltapalaksi, mul ei noita rintakarvoi et ne tippuu sit tonne alas asti ilman suodatusta, ois imaisijalle töitä, mut yks pölläytys ja ovat tipotiessään, muruset..... haarukoista :))

• Oli noita isän hommia mut tänäänkin läpi tuulen ja tuiskun poljin turpajouhet märkinä.
        Alkaa keho taas tottumaan maitohappoon nuorempana otin ain aamusin pari kupillista ja kivast alko päivä.
        Ihan mielenkiinosta kysyn et kylläkai pöllyttelet ne murut sinne miehen alueelle jos se ain istuu?
        siit voi mukavast huomauttaa kun on aihetta.

• se sellanen fillaristi? Singeriä on kyllä tullut poljettua, tosin ei sitäkään viimeseen 40 vuoteen. Poljettava Singeri kyllä, kuulemma pitäisi hommata. Ei kylläkään poljettavaksi.

Pikku vinkkinä. Eikös nykyisin ole muodikasta ajella ne rintakarvat pois. Olisi sillä lailla paljas- ja sileärintaisena helpompaa tuon näkkileivänkin kanssa.

• k/k

mies ei karvojaan ajele eikä värjää,mikä on harmaata on kokemusta ja kokeneella on rintakarvoja sillä kokemukset kuulema kasvattaa.
        Fillaristi on sellanen joka polkee,niinkuin poika tulpatonta mopoa sanottiin joskus.

• k/k kirjoitti:

mies ei karvojaan ajele eikä värjää,mikä on harmaata on kokemusta ja kokeneella on rintakarvoja sillä kokemukset kuulema kasvattaa.
        Fillaristi on sellanen joka polkee,niinkuin poika tulpatonta mopoa sanottiin joskus.

antaa poikasten matkia Beckhamia. Tokihan miehellä rintakarvat saa/pitää olla. Silläkin uhalla, että vaimo valittaa näkkileivän muruista sängyssä.

Onhan tuota mopoa tullut poljettua ihan riittävästi, tulpankin kanssa. Fillaria olisi tietysti ihan terveellistä polkea mutta tuo työmatka nykyisin vähän liian pitkä siihen ja muuten ei juuri tule poljettua.

• Anjaniina

kevään ensimmäinen sulan tien 10 km poljettu ;)
      Kivaa

• k/k

Kyllä pistää vihaksi kun päivällä satoi ja nyt paistaa aurinko,ja on lähettävä tyksiinlikan kans.
        Mutta vielä on kesää jäljellä,
        käytimpähän ajan renkaitten vaihtoon autoon.

• GloriaJoy

keskustelutaitoinen enkä pyöränkäyttäjäkään, mut muistu ieleen et siskontyttö on maastokilpapyöräilijänä menestynyt. Ehkä kannattais kurkata sellaisten ihmisten plogeihin ym. sivustoille. siun.

• nyt heittäyry tosikoks,kurkkaillaan vaan sinne sun tänne ,mihin sun juttu taitos on häviny?

• pyörää, pitäis ostaa sellanen, mut viel ei oo jalat vieny pyöräliikkeeseen, tykkäisin kyllä poljeskella:))

• Ei mee rahat hukkaan ja siin purkautuu kaik tressit samalla kun ulkoilee.
        Suomn luonto on hieno kun sitä kattelle ja haistelee polkiessa.

Ei mee rahat hukkaan ja siin purkautuu kaik tressit samalla kun ulkoilee.

olis kyllä hyviä pyöräreittejäki. Ainut huonopuoli olis se, et pitäs tota kutosta ajaa pitkä pätkä tien reunassa, kun siinä ei ole pyörätie osuutta. Olishan se vaihtelua kävelylenkille:))

Ei mee rahat hukkaan ja siin purkautuu kaik tressit samalla kun ulkoilee.

silloin, kun sianpaskaa levitetään pelloille, haisee se ;)
        Minä en voi pyöräillä, kun minuu huimaa, muuten kyllä mielelläni.

• sasus kirjoitti:

olis kyllä hyviä pyöräreittejäki. Ainut huonopuoli olis se, et pitäs tota kutosta ajaa pitkä pätkä tien reunassa, kun siinä ei ole pyörätie osuutta. Olishan se vaihtelua kävelylenkille:))

Isojen teitten reunoja aika läheltä monet autot ohittaa,keltanen räikeä liivi saa ne kiertämään kauempaa, olen kokeillut.
        Turvaliiviä tai huomioliiviä tarkotin liivillä.

• Anceli kirjoitti:

Se pyörän heijaava liike vai sianpaska?
        Voi tuntuu huvittavalta mut oletko kokeillut 3pyörästä?

• Anceli kirjoitti:

Se todella haisee): Mut onneks ei jatkuvasti, pieni aika se onneksi on:)
        Onneks et aja, jos siuta huimaa, vois joku hälyttää poliisit paikalle, ku luulis siuta tankojuopoks:)))

Se pyörän heijaava liike vai sianpaska?
        Voi tuntuu huvittavalta mut oletko kokeillut 3pyörästä?

enkä menisi tuonne venäläisten rekkojen sekaan silläkään, olisin pian ojan pohjalla kanttuvei.
        Tällä omalla tiellä voisin kokeillakin.
        Kyllä ne huimaa molemmat, ja nyt en uskalla tämän "ongelmankaan" takia kokeilla pyöräilyä.

Isojen teitten reunoja aika läheltä monet autot ohittaa,keltanen räikeä liivi saa ne kiertämään kauempaa, olen kokeillut.
        Turvaliiviä tai huomioliiviä tarkotin liivillä.

Nii aattelinki, sullahan on liian pienet, niiko nää rintalihakset, ettet muita tarttekkaa:)))

• sasus kirjoitti:

Se todella haisee): Mut onneks ei jatkuvasti, pieni aika se onneksi on:)
        Onneks et aja, jos siuta huimaa, vois joku hälyttää poliisit paikalle, ku luulis siuta tankojuopoks:)))

ole sikoja kenelläkään, mutta kirkolle kun sopivaan aikaan ajelee, niin siellä lemuaa ;((
        Ei tuohon isolle tielle uskalla mennä, siinä ei ole yhtään tilaa reunaviivan ulkopuolella, kuten kutosella on.

• Anceli kirjoitti:

ole sikoja kenelläkään, mutta kirkolle kun sopivaan aikaan ajelee, niin siellä lemuaa ;((
        Ei tuohon isolle tielle uskalla mennä, siinä ei ole yhtään tilaa reunaviivan ulkopuolella, kuten kutosella on.

kyl lemuaa sillo yhes vaiheessa keväällä): Niittenhän pitäis mullata se heti sen levittämisen jälkeen..

• Anceli kirjoitti:

enkä menisi tuonne venäläisten rekkojen sekaan silläkään, olisin pian ojan pohjalla kanttuvei.
        Tällä omalla tiellä voisin kokeillakin.
        Kyllä ne huimaa molemmat, ja nyt en uskalla tämän "ongelmankaan" takia kokeilla pyöräilyä.

olet asian ajatellu,en muuten muistanutkaan sun onkelmaa.
        Toivottavast saat siihen apua .

olet asian ajatellu,en muuten muistanutkaan sun onkelmaa.
        Toivottavast saat siihen apua .

ole mitään apua, mutta hätä ei ole tämän näköinen, se on pieni, punainen ja pyöreä ;)
        Enkä ole sitä vielä tavannut.

• henrji

pyörä, nastarenkaat, satula päin perfettä, eturenkaasta on ilma kadonnut alapuolelta rengasta, mutta kohta lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      432
      2124
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      1020
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      932
    Aihe