Haetaan C kielen hallitsevaa ohjelmoijaa toteuttamaan kaksi pienimuotoista projektia/koodipätkää.
Työt liittyvät taulukoiden ja tietueiden soveltamiseen. Mikäli homma kiinnostaa, laita viestiä tähän ketjuun.
Hommasta luvassa luonnollisesti palkkaa!
C++ koodaajaa haetaan!
8
377
Vastaukset
- Tietokantamotoristi
Mikä tietokantamoottori siinä on?
- Mibb
Tietokantamoottori? Itse olen aloitteleva koodari, joten ei vielä ole noista moottoreista sen suuremmin tietoa. Mitä tämä moottori tarkoittaa ja onko näitä monta erilaista tai suurempaa väliä mitä käyttää?
- aapeli.
Mibb kirjoitti:
Tietokantamoottori? Itse olen aloitteleva koodari, joten ei vielä ole noista moottoreista sen suuremmin tietoa. Mitä tämä moottori tarkoittaa ja onko näitä monta erilaista tai suurempaa väliä mitä käyttää?
Tarkoittaa varmaankin tietokannan hällintajärjestelmää (esim. Oracle, Microsoft SQL server, Mysql, Access..). Eihän noita pakko ole käyttää, voi talletella tietoa suoraankin tiedostoon, mutta noilla systeemeilla ei tarvitse niin alusta alkean miettiä miten tiedot sinne tiedostoon muotoilee. Toki tietokantajärjestelmääkin käytetäessä pitää miettiä taulut ja sarakkeet.
- Mibb
aapeli. kirjoitti:
Tarkoittaa varmaankin tietokannan hällintajärjestelmää (esim. Oracle, Microsoft SQL server, Mysql, Access..). Eihän noita pakko ole käyttää, voi talletella tietoa suoraankin tiedostoon, mutta noilla systeemeilla ei tarvitse niin alusta alkean miettiä miten tiedot sinne tiedostoon muotoilee. Toki tietokantajärjestelmääkin käytetäessä pitää miettiä taulut ja sarakkeet.
Ihan siis ajattelin et tiedot tallennetaan tyyliin wordpadiin tai vastaavaan ja sieltä sitten luetaan. Eli ei mitään Oracle tai Access juttuja.
- Boodda
Mibb kirjoitti:
Ihan siis ajattelin et tiedot tallennetaan tyyliin wordpadiin tai vastaavaan ja sieltä sitten luetaan. Eli ei mitään Oracle tai Access juttuja.
kurssin töistä on kysymys?
- Mibb
Boodda kirjoitti:
kurssin töistä on kysymys?
Ihan siis C ohjelmointia.
- 124214
Projektia...eli siis c peruskurssin perusteita meinaat teetättää muilla. Mikset tee itse. Tuollainenhan löytyy joka oppikrijasta/netistä.
ja VAIN luvataanko siitä maksaa vai maksetaanko? Maksatko 1000e?- Mibb
Projektille löytyi jo tekijä, kiitokset hienosta lopputuloksesta. Kyse ei ollut siis mistään koulujutuista vaan kaverin kanssa tehdystä hieman isommasta projektista johon tarvittiin osittain C ohjelmointia mutta kun kumpikaan meistä ei osaa asiaa oikein kunnolla niin päätimme ulkoistaa kyseisen osan projektia. Ihan siis sen takia, että aikaa säästyisi...itselläni ei tällä hetkellä valitettavasti ole aikaa syventyä C saloihin, vaikka niistä hyviä oppaita netistä tai muualtakin löytyy ja mielenkiintoa asiaa kohtaan toki on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889