C++ koodaajaa haetaan!

Mibb

Haetaan C kielen hallitsevaa ohjelmoijaa toteuttamaan kaksi pienimuotoista projektia/koodipätkää.
Työt liittyvät taulukoiden ja tietueiden soveltamiseen. Mikäli homma kiinnostaa, laita viestiä tähän ketjuun.
Hommasta luvassa luonnollisesti palkkaa!

8

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietokantamotoristi

      Mikä tietokantamoottori siinä on?

      • Mibb

        Tietokantamoottori? Itse olen aloitteleva koodari, joten ei vielä ole noista moottoreista sen suuremmin tietoa. Mitä tämä moottori tarkoittaa ja onko näitä monta erilaista tai suurempaa väliä mitä käyttää?


      • aapeli.
        Mibb kirjoitti:

        Tietokantamoottori? Itse olen aloitteleva koodari, joten ei vielä ole noista moottoreista sen suuremmin tietoa. Mitä tämä moottori tarkoittaa ja onko näitä monta erilaista tai suurempaa väliä mitä käyttää?

        Tarkoittaa varmaankin tietokannan hällintajärjestelmää (esim. Oracle, Microsoft SQL server, Mysql, Access..). Eihän noita pakko ole käyttää, voi talletella tietoa suoraankin tiedostoon, mutta noilla systeemeilla ei tarvitse niin alusta alkean miettiä miten tiedot sinne tiedostoon muotoilee. Toki tietokantajärjestelmääkin käytetäessä pitää miettiä taulut ja sarakkeet.


      • Mibb
        aapeli. kirjoitti:

        Tarkoittaa varmaankin tietokannan hällintajärjestelmää (esim. Oracle, Microsoft SQL server, Mysql, Access..). Eihän noita pakko ole käyttää, voi talletella tietoa suoraankin tiedostoon, mutta noilla systeemeilla ei tarvitse niin alusta alkean miettiä miten tiedot sinne tiedostoon muotoilee. Toki tietokantajärjestelmääkin käytetäessä pitää miettiä taulut ja sarakkeet.

        Ihan siis ajattelin et tiedot tallennetaan tyyliin wordpadiin tai vastaavaan ja sieltä sitten luetaan. Eli ei mitään Oracle tai Access juttuja.


      • Boodda
        Mibb kirjoitti:

        Ihan siis ajattelin et tiedot tallennetaan tyyliin wordpadiin tai vastaavaan ja sieltä sitten luetaan. Eli ei mitään Oracle tai Access juttuja.

        kurssin töistä on kysymys?


      • Mibb
        Boodda kirjoitti:

        kurssin töistä on kysymys?

        Ihan siis C ohjelmointia.


    • 124214

      Projektia...eli siis c peruskurssin perusteita meinaat teetättää muilla. Mikset tee itse. Tuollainenhan löytyy joka oppikrijasta/netistä.

      ja VAIN luvataanko siitä maksaa vai maksetaanko? Maksatko 1000e?

      • Mibb

        Projektille löytyi jo tekijä, kiitokset hienosta lopputuloksesta. Kyse ei ollut siis mistään koulujutuista vaan kaverin kanssa tehdystä hieman isommasta projektista johon tarvittiin osittain C ohjelmointia mutta kun kumpikaan meistä ei osaa asiaa oikein kunnolla niin päätimme ulkoistaa kyseisen osan projektia. Ihan siis sen takia, että aikaa säästyisi...itselläni ei tällä hetkellä valitettavasti ole aikaa syventyä C saloihin, vaikka niistä hyviä oppaita netistä tai muualtakin löytyy ja mielenkiintoa asiaa kohtaan toki on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe