Mihin ihmeessä on hävinnyt Ari Koivunen? Vuoden tai pari poikarukka oli pinnalla, mutta siihen se sitten lopahti. Teki kai levynkin, mutta ei tainnut siitäkään tulla oikein mitään. Noh, eipä sitä olla kyllä kaivattukaan.
Vieläkö Ari laulaa?
16
570
Vastaukset
Kai se yhtyeessä nimeltä Amoral vielä kiekuu. Bändi menetti puolet faneistaan kun kyseinen veijari ponkaisi mikrofonin taa.
- :::::::::::::
fanit vaan vaihtui 12 vee pojista 12 vee tytöiksi ;D
- ollihlskd
et oo kaivannu aria mutta silti tuut kyselee että minne se o hävinny :D ristiriitaista sanoisinko...
- offo
Älkää nyt ottako niin kauhean vakavasti noita provoja.
Tuollaiset fanien mukanokkelat vastakommentit saa ne innostumaan vaan enemmän, pitäisi teidän se jo tietää... :) - einstein...
offo kirjoitti:
Älkää nyt ottako niin kauhean vakavasti noita provoja.
Tuollaiset fanien mukanokkelat vastakommentit saa ne innostumaan vaan enemmän, pitäisi teidän se jo tietää... :):DD
- uupss
Eihän sitä Aria olla kaivattukaan, mutta tuli mieleen kun lueskelin vanhoja lehtiä. Sen jutun aikaan kaikki näytti vielä hyvältä.
- speedy&saku
uupss kirjoitti:
Eihän sitä Aria olla kaivattukaan, mutta tuli mieleen kun lueskelin vanhoja lehtiä. Sen jutun aikaan kaikki näytti vielä hyvältä.
semmoset ei kirjottele ketä aihe ei kiinnosta. Hyvin sillä menee, että älä kanna huolta.
- mut ei kaipaa
speedy&saku kirjoitti:
semmoset ei kirjottele ketä aihe ei kiinnosta. Hyvin sillä menee, että älä kanna huolta.
Hyvä jos menee hyvin. On varmaan sitten palannut sinne karaokebaariin laulamaan kun ei julkisuudessa enää näy.
- speedy&saku
mut ei kaipaa kirjoitti:
Hyvä jos menee hyvin. On varmaan sitten palannut sinne karaokebaariin laulamaan kun ei julkisuudessa enää näy.
vaikka ei se sitäkään porukkaa unohtanut ole. Jos ei rieku lööpeissä niin ei se tarkota sitä, että ei tee mitään musan parissa. Parempi onkin, että näkyy julkisuudessa vain silloin kun on musasta kyse. Hyvä keikka oli Lahdessa justiin ja levyn kimpussa ne Amoralin jässet häärii. Mene joskus keikalle kattomaan ja kyselemään kuulumiset niin ei tartte täällä kysellä.
- 000000000
speedy&saku kirjoitti:
vaikka ei se sitäkään porukkaa unohtanut ole. Jos ei rieku lööpeissä niin ei se tarkota sitä, että ei tee mitään musan parissa. Parempi onkin, että näkyy julkisuudessa vain silloin kun on musasta kyse. Hyvä keikka oli Lahdessa justiin ja levyn kimpussa ne Amoralin jässet häärii. Mene joskus keikalle kattomaan ja kyselemään kuulumiset niin ei tartte täällä kysellä.
Kunhan tuhertelee minkä osaa. Who cares!
- 97979
000000000 kirjoitti:
Kunhan tuhertelee minkä osaa. Who cares!
näköjään ainakin kun kyselet:D
- karaokebaariin
mut ei kaipaa kirjoitti:
11.04.2010 klo 22.00
http://www.osmoscosmos.com/ohjelma.cfm
- Ravuritäti
Vaan ei sittenkään..tykkään tästä Jätelain Arista enemmän ja laulutkin on paljon hauskempia: http://www.myspace.com/jatelaki
Kaikkea hyvää Koivusellekin :).- Tenkasen
poika vai abortioveli? Who cares, mut ihan hyvin se imitoi.
- Ravuritäti
Tenkasen kirjoitti:
poika vai abortioveli? Who cares, mut ihan hyvin se imitoi.
Arilla on karumpi ääni!
- görgyj
Ravuritäti kirjoitti:
Arilla on karumpi ääni!
lopettanut laulamisen! Se vaan kirkuu ja örisee nykyään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569