PItäis saada FXLR 93 baanalle mutta remontti jumitttaa. Kyseessä on
Evo:n nokka-akselin käyttörattaan mutteri. MIllä tapaa poistaa se mutteri - eli lukita muu koneisto siksi aikaa? Koneisto joustaa nyt liikaa, en uskalla vääntää riittävästi. Arveluttaa myös mennä sinne boxiin putkipihdeillä puristelemaan... niin, ja tiedän että mutterissa on jengat "väärinpäin".;0)
kiitos mahdollisesta tietämyksestänne etukäteen
Kysymys projekti-alan osaajille
LongbayLadybiker
4
405
Vastaukset
- TheIrön
Onhan sulla pulttipyssy käytössä?
- LongbayLadybiker
on, on, sitäpä vois kerran kokeilla, kiitos kun tulit ajatelleeksi, kas kun mulla löi jo tyhjää : ))
- aitojaoikeaIrön
LongbayLadybiker kirjoitti:
on, on, sitäpä vois kerran kokeilla, kiitos kun tulit ajatelleeksi, kas kun mulla löi jo tyhjää : ))
Koneet on tehty palvelemaan ihmistä. Joskus syyllistyn kerettiläisyyteen tässä suhteessa. Jonain päivänä saatan jopa taas kirjautua sisään.
- LongbayLadybiker
aitojaoikeaIrön kirjoitti:
Koneet on tehty palvelemaan ihmistä. Joskus syyllistyn kerettiläisyyteen tässä suhteessa. Jonain päivänä saatan jopa taas kirjautua sisään.
thanksiröntheoikeaandonly!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457