Tähän (ja vain tähän) aloitukseen Kirjoituskisaa koskevat kysymykset ja muu Kirjoituskisaan liittyvä kommentointi, sekä muu sälä.
Kisakonttori
66
565
Vastaukset
...on kisan järjestäjällä kypsä asenne doupingiin. Arvostan. Ü
...että kerrankin kisa jossa järjestäjällä oikea asenne. Taikiksellahan on kyl aina ollutkin asenne kohillaan.
Onhan nyt pääsiäinen ja jos kerran jollakulla on juotavaa mämmiä joka toimii douppinkina, niin eihän kisajärjestäjä voi olla niin julma ja kohtuuton että eväisi perinneherkun käytön vain jotta kisaan voisi osallistua. Ehei, pois se minusta. Sensijaan uskon että mämmin voimalla kisamatkoista tulee huikeita !!
Pitäisikö pantata osallistumistaan siihen asti, että voi käyttää douppareita ajatuskulun luistamiseksi? :D
Toisaalta tekstistä voi tulla niillä konsteilla turhankin korkealentoista. Noo sopishan se, jos kyseessä ilmailun merkeissä toteutuva matka. Ans kattoo :)Eiks tintit nyt noin yleisestikin tarkkaile maisemaa enempi yläviistosta? Ja lentojutuissa on tinteillä selkee kotietu. ;)
ota mämmiä :))
Juu matkakirjoitus voi mainiosti olla myös lintuperspektiivistä kirjoitettu !!!
Josta tulikin mieleeni taannoisen kirjoittajan, Pumpulipain avaruudessakieriminen. En muista tarkemmin mutta painovirhepaholainen muutti silloin sanan "kiersin" sanaksi "kierin" :)
saattamasta itseänne ylikuntoon kisadouppaillessanne, varsinin jos huippukunto ajoittuu aamun pikkutunneille.
*lepäilee odotellessaan uutta kuntohuppua*ja EHKÄ kannattaa, siis jos huippukunto ajoittuu pikkutunneille...kirjoittaa kisakertomus jollekin tekstinkäsittelyohjelmalle ja siirtää palstalle vasta seuraavanaamuisen oikoluvun jälkeen :))
TaikisN kirjoitti:
ja EHKÄ kannattaa, siis jos huippukunto ajoittuu pikkutunneille...kirjoittaa kisakertomus jollekin tekstinkäsittelyohjelmalle ja siirtää palstalle vasta seuraavanaamuisen oikoluvun jälkeen :))
taas saattaa huppukunto lähestyä kun mämmikin on taas alkanut maistumaan ;) Jos kuitenkin käytäis ensin saunasta hakemassa vauhtia ;)
- pirpzuzeiccu
tooppinkin käyttöä. Ihan vaan vastustamisen ilosta.. Vaadin antitooppinkilautakunnan mielipidettä tästä asiasta. Noin niinku alustavasti.. :)
on tällähetkellä ansaitulla pääsiäislomalla juomassa mämmiä, eikä voi ottaa täten kantaa asiaan. :)
- pirpzuzeiccu
TaikisN kirjoitti:
on tällähetkellä ansaitulla pääsiäislomalla juomassa mämmiä, eikä voi ottaa täten kantaa asiaan. :)
Niinpä tietenki!
- oikeutta vaatien
nimimerkki patikalla on käyttänyt ohjeitten vastaisesti sanontaa SITTENPÄ SE TAPAHTUU. HYLKÄYS!!!
- TizaNova
Mämmin juonti on luultavasti taidelaji ja tuomari ehkä douppaa kovaan koitokseensa hänkin.
Mun mielestäni tuo on niin hyvä kisajuttu, että pari ylimääräistä kirjainta antaa helposti mennä näköharhan piikkiin. Eikä ollut edes oma teos. :D
Ja asiahan ei minulle oikeastaan kuulukaan. - porkkanana
vaika eihän tuomari tosin kieltänyt käyttämästä pa-kirjainyhdistelmää!
vaan noitapa ei saa edes taikomalla puuttuvaa lausetta löytymään tekstistään!
*odottaa tuomaria paikalle* tuomarinperuukkia päähänsä ja valkaisee nenänsä*
Siisa jaa....jaahas....hmmmmm...tuota noin. Lauseestahan ei puutu mitään, ja koska varsinaisesti säännäöissä ei kielletty lauseeseen mitään lisäämästä.....katson että -pä ei ole sääntöjen vastainen -pä joten kisaaja patikalla saa jatkaa kisassa.
...hyvä kisa käynnissä! Hyviä juttuja kertakaikkiaan Û
kun on sukkelanan :) Kolme tuntia aikaa ottaa loppukiri, kuuden jälkeen aletaan tietty sitten äänestämään .
kaikille kisaan osallistuneille. Tästä tuli hyvä kisa, kirjoituksia noin paljon :)
- 2+2
eikö me nyt sitten äänestetäkkään mitään?
- i+1
sori....
2+2 kirjoitti:
eikö me nyt sitten äänestetäkkään mitään?
piti vain jo väliin tupata kiitokset kun oli niin hyvä mieli osallistumisvilkkaudesta.
tuo nyt oikein menee jos ei ole kuin muutama jolle haluaa antaa äänensä niin voiko ne kaikki antaa sille tai niille? Kun mulla ei ole kuin yksi jolle antaisin ääneni.
ole pakko antaa ääniä viidelle, voi äänestää vähempääkin, mutta yhdelle kirjoitukselle voi antaa vain yhden äänen.
- kaffe ja pulla
ei pelkästään omaansa ole soveliasta äänestää. Varmaan toi viis on just siks!
...noista kirjoituksista löydä viittä äänestettävää niin sitten on ihan väärässä paikassa äänestämässä. Mutta toisaalta se on kyllä ihan sama että mitä äänestät tai olet äänestämättä.
Zone kirjoitti:
...noista kirjoituksista löydä viittä äänestettävää niin sitten on ihan väärässä paikassa äänestämässä. Mutta toisaalta se on kyllä ihan sama että mitä äänestät tai olet äänestämättä.
niinkään mene että olisi ihan sama äänestänkö vai en jos olen itsekkin ottanut osaa kilpailuun. Tosin sotahan ei yhtä miestä kaipaa, mutta jokaisen ääni voi olla tarpeellinen äänestyksissä.
Lähinnä tarkoitin edellisellä vastauksellani sitä että siellä oli niin paljon hyviä kirjoituksia ettei tiedä kenelle kaikille sitten antaisi äänensä. Yksi niistä nyt minun mielestäni oli ylitse muiden.
Kyllä minä annan loputkin ääneni kunhan kerkeän.
Toisekseen sinun mielipiteelläsi minun äänestämiseen tai äänestämättä jättämiseen ei ole mitään merkitystä. Tämä on vapaa foorumi ja kisa oli avoin kaikille.
Hyvää päivän jatkoa sinullekkin niinkuin muille.Nittaminax kirjoitti:
niinkään mene että olisi ihan sama äänestänkö vai en jos olen itsekkin ottanut osaa kilpailuun. Tosin sotahan ei yhtä miestä kaipaa, mutta jokaisen ääni voi olla tarpeellinen äänestyksissä.
Lähinnä tarkoitin edellisellä vastauksellani sitä että siellä oli niin paljon hyviä kirjoituksia ettei tiedä kenelle kaikille sitten antaisi äänensä. Yksi niistä nyt minun mielestäni oli ylitse muiden.
Kyllä minä annan loputkin ääneni kunhan kerkeän.
Toisekseen sinun mielipiteelläsi minun äänestämiseen tai äänestämättä jättämiseen ei ole mitään merkitystä. Tämä on vapaa foorumi ja kisa oli avoin kaikille.
Hyvää päivän jatkoa sinullekkin niinkuin muille.Tiedät siitä että olet äänestänyt viittä kirjoitusta, että nimeät yhden käden sormille kullekin oman kirjoituksen. Nyt olet sitten jo peukkua äänestänyt.
Zone kirjoitti:
Tiedät siitä että olet äänestänyt viittä kirjoitusta, että nimeät yhden käden sormille kullekin oman kirjoituksen. Nyt olet sitten jo peukkua äänestänyt.
ei tehoa minuun. Hanki joku toinen riitakaveriksesi.
en viitsinyt äänestysosioon vastata, helpompi laskea sitten äänet kun ei siellä oo muuta sälää seassa :)
Sopiiko jos aloitetaan arvailut vasta äänestyksen jälkeen, niin julkiarvailut eivät ainakaan olisi vaikuttamassa äänestyskäyttäytymiseen?- vasso-Q
Olet taas niin oikeassa.
On kyllä vaikea päättää mitkä viisi olisi parhaita, taidan nukkua vielä yön yli ja mutustella niitä mielessäni, aamulla ehkä olen valaistunut ;)
Paras paikka onkin sitten kun saa arvailla kirjoittajia, muutamasta olen lähes varma ;)valita parhaita hyvien joukosta. Muutaman minäkin luulen tunnistaneeni, mutta kovasti on kristallipallo ruostunut entisestä :))
TaikisN kirjoitti:
valita parhaita hyvien joukosta. Muutaman minäkin luulen tunnistaneeni, mutta kovasti on kristallipallo ruostunut entisestä :))
...blokata pois jotain josta hetki sitten vielä piti kovasti. Näitä tarvii vielä lueskella monta kertaa ennenkuin pystyn lyömään lukkoon. Onneks annoit pitkän äänestysajan.
- pirpzuzeiccu
tunnista mun kaikkia 7 kirjoitustani! :P
pirpzuzeiccu kirjoitti:
ootko ollut noin uutterana :O Taidat vähän liiotella.....
Zone kirjoitti:
...blokata pois jotain josta hetki sitten vielä piti kovasti. Näitä tarvii vielä lueskella monta kertaa ennenkuin pystyn lyömään lukkoon. Onneks annoit pitkän äänestysajan.
oli itsellänikin lukiessani tekstejä, ainakin kymmenen kirjoituksista oli sellaisia joille olisi pitänyt antaa ääni. Mutta hyvä näin, kertoo että porukan kirjoitus- ja runosuonet ei oo vielä sammuneet :)
Zone kirjoitti:
On tää tarkkaa hommoo.
enää sitten äänestämään jos noin tarkka pitää olla.
Taikikselle kuitenkin kiitos hyvästä kisasta.pirpzuzeiccu kirjoitti:
ku loput on mun :)))
Hitto ku on oikeesti vaikeeta valkata, 4 on nyt listassa, mut viidennelle paikalle tahtoisin ainakin viisi.- pirpzuzeiccu
TaikisN kirjoitti:
ootko ollut noin uutterana :O Taidat vähän liiotella.....
Ehkä mä liioittelin hieman.. :P
- pirpzuzeiccu
BonnieBonBon kirjoitti:
ku loput on mun :)))
Hitto ku on oikeesti vaikeeta valkata, 4 on nyt listassa, mut viidennelle paikalle tahtoisin ainakin viisi.toinen liijoittelija.. :D
Oli kyllä tosiaan hankala valita nuo viis kirjoitusta, ku niitä vaihtoehtoja oli niin paljon. Hogasin muuten, että kisakirjoitusta 13 ei ollut olemassakaan. Oli 12 ja siitä seuraava olikin jo 14. Taikis ei varmaan ite hokannu.. :D
- Adria
Nyt mua ei harmita kun en kilpailuun ottanut tällä kertaa osaa, koska näin kuinka monilukuinen kynäilijöiden joukko paikalla oli tuottamassa kivaa tekstiä. Taikiksen kisa piristi kummasti muuten hiljaiseloa viettävää kahvipalstaa.
Terveisiä porukoille! tällähetkellä eniten ääniä on annettu kirjoituksille nro 17 ja 21.
Käykää ihmeessä uurnalla hyvät kansalaiset :)tulipa palstalaisvelvollisuus hoidettua. Pakko oli hyvissä ajoin, ettei vaan joudu vaa'ankielen asemaan ;)
BonnieBonBon kirjoitti:
tulipa palstalaisvelvollisuus hoidettua. Pakko oli hyvissä ajoin, ettei vaan joudu vaa'ankielen asemaan ;)
palstavelvollisuudet on hoideltava :) Tuosta Iilistä, muistan erittäin hyvin Iilin, en tosin enää sanoja mutta Pussiksen kirjoittama runo oli, jossain kisassa, kertakaikkisen hersyvä tuotos. Mahtaisikohan vielä jostain löytyä.
TaikisN kirjoitti:
palstavelvollisuudet on hoideltava :) Tuosta Iilistä, muistan erittäin hyvin Iilin, en tosin enää sanoja mutta Pussiksen kirjoittama runo oli, jossain kisassa, kertakaikkisen hersyvä tuotos. Mahtaisikohan vielä jostain löytyä.
äänestysaikaa jäljellä.. :)
- TizaNova
Ulkomaiset äänestäjät pyrkineet korruptoimaan vaalitoimituksen. :)
Pitäsikö järjestää uusintavaalit?että kisa kiinnostaa laajoja piirejä, mutta että näin paljon, tää menee jo vähän yli ymmärryksen :)))
- Tizanova**
TaikisN kirjoitti:
että kisa kiinnostaa laajoja piirejä, mutta että näin paljon, tää menee jo vähän yli ymmärryksen :)))
..että koko päivä on liputettu?
Huhu on kiirinyt että maineikkaat suomalaiset kisaavat perinteistään.
Etteivät olisi hokanneet miten täällä kohta taotaan sampoja ja tulleet vohkimaan kaikki Sa..nalliset Säkeet? Tizanova** kirjoitti:
..että koko päivä on liputettu?
Huhu on kiirinyt että maineikkaat suomalaiset kisaavat perinteistään.
Etteivät olisi hokanneet miten täällä kohta taotaan sampoja ja tulleet vohkimaan kaikki Sa..nalliset Säkeet?tämä viesti jänyt huomaamatta edellisen kisan aikana, mutta tarkkaillaan josko liput taas liehuisivat jossain välissä :)) (vappu lienee liputuspäivä?)
- TizaNova
TaikisN kirjoitti:
tämä viesti jänyt huomaamatta edellisen kisan aikana, mutta tarkkaillaan josko liput taas liehuisivat jossain välissä :)) (vappu lienee liputuspäivä?)
..polkaisit kisan käyntiin. Kisaveteraaneillekin liputettiin eilen koko päivän. :)
Nyt pitäisi vielä jotenkin nousta tuosta lamaannuksesta, minkä Zonen tuoma saunaolutmainos jätti jälkeensä. Eihän siitä enää sanoma ylity.
tämän viestin alle voit laittaa SimaKisaa koskevat viestit.
Kisajärjestäjällä on tämä viikko kohtalaisen kiireinen töissä, joten voi olla ettei konttorissa ole jatkuvaa päivystystä, mutta vastaan kun olen paikalla :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903181- 313126
- 592864
- 572720
- 532370
- 381824