Oulun ammattikoulu/ autokorjaamo

aila_a

Onko oululaisilla tietoa, missä täällä sijaitsee Oulun ammattiopiston autokorjaamo, jossa voi huoltaa autoa. Olen vasta muuttanut paikkakunnalle ja olisi tarvetta käyttää autoa huollossa.

6

3389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+1

      Kyllä siinä ainakin mulle kävi, että jouduin käyttämään amiksen huollon jälkeen aivan oikeassa huollossa, että saatiin auto pelittämään - tämä ei tosin tapahtunut oulussa...

    • Auto Masentaja 2

      Vuonna 1969 kävin tekun aikaan naapurissa olevassa Oulun ammattikoulussa katsomassa tiloja. Yrittivät käynnistää Triumph Heraldia jossa oli oireista päätellen sytytys pahasti pielessä. Eivät osanneet. Ei osannut työnopettajakaan. Lähdin hiljaa pois enkä taatusti sinne autoani veisi!

    • ihme valittajia

      Vai että oikein vuonna -69...

      Itse olen käyttänyt Haukiputaan yksikössä, mutta sama linja taitaa olla myös Kempeleessä. Tuoltahan nuo löytyy OSAO:n sivuilta, kun ottaa ja katsoo.

      Itsellä hyvät kokemukset, työn jälki erinomaista ja vielä auton pesu hintaan 0,7 e :). Omalle autolle oli korjaamoissa hinta-arvio välillä 200-250 e työstä, OSAO:lla työstä veloitettiin lopulta 20 e. Eipä kamalasti jäänyt harmittamaan, että opiskelijoille autoni vein...

    • 3434

      Kannattaa sitten muistaa että noissa amispajoissa saattaa tapahtua erinäistä vahinkoa autollesi...siis sellaista joka ei millään tavoin liity autonhuoltoon. Noissa kouluissa ei kaikki ole ihan täysipäisiä.

      Hommat saattavat myös kestää uskomattoman pitkään, koska jos opettaja ei valvo, yleensä mitään ei tehdä.

      Osa porukasta on myös täysin kädettömi tai ajattelemattomia ja autosi saatetaan särkeä tuossa huollon yhteydessä.

      Ja kokemusta kaikista näistä on...(Ei Oulu)

      • KFODoodo

        Hyvin harvinaista että auto rikotaan ammattikoulun autohuollossa. Ja jos rikotaan on heilläkin vastuu ja vakuutukset sen varalta. Yleensähän siellä on näitä hieman huokeamman hintaluokan autoja laitossa. Hyvä homma kun autoja yleensökin niihin viedään huoltoon niin oppilaat saavat hieman erilaisia tapauksia työn alle niin niitä ammattilaisia tehdään. Aloittaa vaikka asiakassuhteen jollakin helpolla hommalla niin nökee miten homma etenee ja toimii. Itselläni kerran tuli huti kun säätivät pyöränkulmat väärän automallin säätöihin...sama merkki mutta eri malli.


    • Loay

      Kun hän alkaa ryhtyä kouluun ja mitä asioita vaaditaan pääsemään kouluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe