Onko oululaisilla tietoa, missä täällä sijaitsee Oulun ammattiopiston autokorjaamo, jossa voi huoltaa autoa. Olen vasta muuttanut paikkakunnalle ja olisi tarvetta käyttää autoa huollossa.
Oulun ammattikoulu/ autokorjaamo
6
3759
Vastaukset
- 7+1
Kyllä siinä ainakin mulle kävi, että jouduin käyttämään amiksen huollon jälkeen aivan oikeassa huollossa, että saatiin auto pelittämään - tämä ei tosin tapahtunut oulussa...
- Auto Masentaja 2
Vuonna 1969 kävin tekun aikaan naapurissa olevassa Oulun ammattikoulussa katsomassa tiloja. Yrittivät käynnistää Triumph Heraldia jossa oli oireista päätellen sytytys pahasti pielessä. Eivät osanneet. Ei osannut työnopettajakaan. Lähdin hiljaa pois enkä taatusti sinne autoani veisi!
- ihme valittajia
Vai että oikein vuonna -69...
Itse olen käyttänyt Haukiputaan yksikössä, mutta sama linja taitaa olla myös Kempeleessä. Tuoltahan nuo löytyy OSAO:n sivuilta, kun ottaa ja katsoo.
Itsellä hyvät kokemukset, työn jälki erinomaista ja vielä auton pesu hintaan 0,7 e :). Omalle autolle oli korjaamoissa hinta-arvio välillä 200-250 e työstä, OSAO:lla työstä veloitettiin lopulta 20 e. Eipä kamalasti jäänyt harmittamaan, että opiskelijoille autoni vein... - 3434
Kannattaa sitten muistaa että noissa amispajoissa saattaa tapahtua erinäistä vahinkoa autollesi...siis sellaista joka ei millään tavoin liity autonhuoltoon. Noissa kouluissa ei kaikki ole ihan täysipäisiä.
Hommat saattavat myös kestää uskomattoman pitkään, koska jos opettaja ei valvo, yleensä mitään ei tehdä.
Osa porukasta on myös täysin kädettömi tai ajattelemattomia ja autosi saatetaan särkeä tuossa huollon yhteydessä.
Ja kokemusta kaikista näistä on...(Ei Oulu)- KFODoodo
Hyvin harvinaista että auto rikotaan ammattikoulun autohuollossa. Ja jos rikotaan on heilläkin vastuu ja vakuutukset sen varalta. Yleensähän siellä on näitä hieman huokeamman hintaluokan autoja laitossa. Hyvä homma kun autoja yleensökin niihin viedään huoltoon niin oppilaat saavat hieman erilaisia tapauksia työn alle niin niitä ammattilaisia tehdään. Aloittaa vaikka asiakassuhteen jollakin helpolla hommalla niin nökee miten homma etenee ja toimii. Itselläni kerran tuli huti kun säätivät pyöränkulmat väärän automallin säätöihin...sama merkki mutta eri malli.
- Loay
Kun hän alkaa ryhtyä kouluun ja mitä asioita vaaditaan pääsemään kouluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446