olen harkinnut auton vaihtoa ja yksi vaihtoehto on volvo v40 mutta olen kuullut että se on aika ahdas auto ja minulla on iso koira jonka pitäisi mahtua matkustamaan takana. onko kellään siis kokemusta?mahtuuko autoon koira?
V40 ja koira
6
767
Vastaukset
- geatdane
ole viellä ikinä nähnyt niin isoa koiraa jotta ei mahtuisi farkku volvon takapaksiin.koira kun kuitenkin on vaan koira eikä mikään hevonen.
- UusiGuru
Ota mittatikku, eli koirasi mukaan ja sovita autoon.
On tämä nykypolvi onnetonta, kun ei osaa tehdä mitään kysymättä keskustelupalstalta neuvoa tai googlaamatta jotain.- santse
no voi hyvänenaika, jos ärsyttää että kysyn niin älä hyvä ihminen vastaa laisinkaan. on se niin onnetonta ko pittää kitistä :D hah
- volvolainen
Hyvin mahtuu isompikin koira. Täällä ainakin mahtuu. :)
- ....
menee pari huskya sinne eikä ole siltikää niillä ahdasta v40:ssa
- delsol.
Meillä kulkee 2vuotias ISO saksanpaimenkoira jolla säkäkorkeutta 5cm yli normaalin sakemannin ja samassa loossissa kaverina vielä 4kk sakemanni narttu vielä ja hyvin menee :) muista että koira kiittää ilmastoinnin käytöstä helteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418