Ihme touhua!

Kaverin puolesta!

Tuttuni osti sitten Buell xb12s -05 AA-autokulmasta http://www.supermarket.fi/id/0096002 ja ihmeteltiin kun ei kulje mihinkään (140km/h max ja hyytyy) ja pätkii, no itse samanlaisen omistajana ihmettelin että mikäköhän lastu siellä on, koska race-kit oli pyörässä. Hetken tutkimisen jälkeen selvisi että lastuhan on vakio lastu! putsari ja putki oli kyllä toi pro seriesin kittiin tuleva (buellin oma race lastu siis olisi kuulunut myös). Kaveri siten soitti liikkeeseen, ja siellä ei edes ihmetelty ja haukuttiin vain ett tajuux kuin halvalla sai sen, ett jos pitää itkee noin pikku jutusta, niin tuo se pyörä takas! Kaveri vain sano että kyllä mä nyt odotan että mitä on osto hetkellä ilmoitettu pyörän sisältävän, niin se myös sisältää...Myyjä siihen sitten että ei me sitä sulle ainakaan makseta!
Mun tietääkseni jos ilmoitetaan että pyörässä on RACE-KIT niin se sisältää putsarin, putken ja lastun?
Ja omassa Buellissani oli myös kalibroinnit ja kaikki tehty. Eipä ole kyllä ennen tullut tuollaisesta asiakaspalvelusta kuultua, oli myös muuta asiakkaan arvostelua (vieressä olin ja kaverilla kaijutin päällä puhelimessa,) Kaipa tuo lakiteitse jotenkin saadaan hoidettua, koska kaverini ei kauppaa halua perua...ainoastaan liikkeen hyvittävän sen lastun.

5

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buell-6

      Jos on luvattu RACE-KIT niin ei tuumaakaan periks.

    • zöf

      matkalle, luvassa on paljon vittumaisia hetkiä.
      Tuon myyjän asenne on valitettavasti hyvin yleinen myyntisopuleilla.

    • en liity tähän

      kusettaja on se tyyppi joka pyörän on antanut liikkeeseen. Liikkeessä ei ole asiantuntemusta/aikaa tsekkailla lastun numeroita onko vai eikö se mitä puhutaan. Nykyään vastuu ylettyy myös yksityisiin kusettajiin, joten ei kannata!

      • mitäkönkö

        ei kannata?


      • Aina kun hävettää!

        No mutta sehän selviää sillä, ilman ongelmia kun ottaa pyörän liikkeeseen, että löytyisköhän noista jotain kuitteja tai edes kysymällä tarkempia tietoja esim. tässä tapauksessa tosta race-kitistä...Kyllä sen verran pitäis perehtyä tuotteeseen mitä myy eikä paskaa kiertoon tulevalle omistajalle. Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä olettaa että liikkeessä myytävä tuote on se mitä se mainostaa...yksityiseltä ostettaessa voi kyllä tutkia tarkemmin pitääkös myyjän puheet paikkaansa. Mä ainakin oon luottanut liikkeisiin missä kauppoja tehnyt että saan sitä mitä luulenkin saavani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe