Ihme touhua!

Kaverin puolesta!

Tuttuni osti sitten Buell xb12s -05 AA-autokulmasta http://www.supermarket.fi/id/0096002 ja ihmeteltiin kun ei kulje mihinkään (140km/h max ja hyytyy) ja pätkii, no itse samanlaisen omistajana ihmettelin että mikäköhän lastu siellä on, koska race-kit oli pyörässä. Hetken tutkimisen jälkeen selvisi että lastuhan on vakio lastu! putsari ja putki oli kyllä toi pro seriesin kittiin tuleva (buellin oma race lastu siis olisi kuulunut myös). Kaveri siten soitti liikkeeseen, ja siellä ei edes ihmetelty ja haukuttiin vain ett tajuux kuin halvalla sai sen, ett jos pitää itkee noin pikku jutusta, niin tuo se pyörä takas! Kaveri vain sano että kyllä mä nyt odotan että mitä on osto hetkellä ilmoitettu pyörän sisältävän, niin se myös sisältää...Myyjä siihen sitten että ei me sitä sulle ainakaan makseta!
Mun tietääkseni jos ilmoitetaan että pyörässä on RACE-KIT niin se sisältää putsarin, putken ja lastun?
Ja omassa Buellissani oli myös kalibroinnit ja kaikki tehty. Eipä ole kyllä ennen tullut tuollaisesta asiakaspalvelusta kuultua, oli myös muuta asiakkaan arvostelua (vieressä olin ja kaverilla kaijutin päällä puhelimessa,) Kaipa tuo lakiteitse jotenkin saadaan hoidettua, koska kaverini ei kauppaa halua perua...ainoastaan liikkeen hyvittävän sen lastun.

5

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buell-6

Jos on luvattu RACE-KIT niin ei tuumaakaan periks.

• zöf

matkalle, luvassa on paljon vittumaisia hetkiä.
      Tuon myyjän asenne on valitettavasti hyvin yleinen myyntisopuleilla.

• en liity tähän

kusettaja on se tyyppi joka pyörän on antanut liikkeeseen. Liikkeessä ei ole asiantuntemusta/aikaa tsekkailla lastun numeroita onko vai eikö se mitä puhutaan. Nykyään vastuu ylettyy myös yksityisiin kusettajiin, joten ei kannata!

• mitäkönkö

ei kannata?

• Aina kun hävettää!

No mutta sehän selviää sillä, ilman ongelmia kun ottaa pyörän liikkeeseen, että löytyisköhän noista jotain kuitteja tai edes kysymällä tarkempia tietoja esim. tässä tapauksessa tosta race-kitistä...Kyllä sen verran pitäis perehtyä tuotteeseen mitä myy eikä paskaa kiertoon tulevalle omistajalle. Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä olettaa että liikkeessä myytävä tuote on se mitä se mainostaa...yksityiseltä ostettaessa voi kyllä tutkia tarkemmin pitääkös myyjän puheet paikkaansa. Mä ainakin oon luottanut liikkeisiin missä kauppoja tehnyt että saan sitä mitä luulenkin saavani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      323
      11539
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4883
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2598
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1928
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      129
      1901
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1388
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1238
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1146
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      40
      1060
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      954
    Aihe