Tuttuni osti sitten Buell xb12s -05 AA-autokulmasta http://www.supermarket.fi/id/0096002 ja ihmeteltiin kun ei kulje mihinkään (140km/h max ja hyytyy) ja pätkii, no itse samanlaisen omistajana ihmettelin että mikäköhän lastu siellä on, koska race-kit oli pyörässä. Hetken tutkimisen jälkeen selvisi että lastuhan on vakio lastu! putsari ja putki oli kyllä toi pro seriesin kittiin tuleva (buellin oma race lastu siis olisi kuulunut myös). Kaveri siten soitti liikkeeseen, ja siellä ei edes ihmetelty ja haukuttiin vain ett tajuux kuin halvalla sai sen, ett jos pitää itkee noin pikku jutusta, niin tuo se pyörä takas! Kaveri vain sano että kyllä mä nyt odotan että mitä on osto hetkellä ilmoitettu pyörän sisältävän, niin se myös sisältää...Myyjä siihen sitten että ei me sitä sulle ainakaan makseta!
Mun tietääkseni jos ilmoitetaan että pyörässä on RACE-KIT niin se sisältää putsarin, putken ja lastun?
Ja omassa Buellissani oli myös kalibroinnit ja kaikki tehty. Eipä ole kyllä ennen tullut tuollaisesta asiakaspalvelusta kuultua, oli myös muuta asiakkaan arvostelua (vieressä olin ja kaverilla kaijutin päällä puhelimessa,) Kaipa tuo lakiteitse jotenkin saadaan hoidettua, koska kaverini ei kauppaa halua perua...ainoastaan liikkeen hyvittävän sen lastun.
Ihme touhua!
5
749
Vastaukset
- buell-6
Jos on luvattu RACE-KIT niin ei tuumaakaan periks.
- zöf
matkalle, luvassa on paljon vittumaisia hetkiä.
Tuon myyjän asenne on valitettavasti hyvin yleinen myyntisopuleilla. - en liity tähän
kusettaja on se tyyppi joka pyörän on antanut liikkeeseen. Liikkeessä ei ole asiantuntemusta/aikaa tsekkailla lastun numeroita onko vai eikö se mitä puhutaan. Nykyään vastuu ylettyy myös yksityisiin kusettajiin, joten ei kannata!
- mitäkönkö
ei kannata?
- Aina kun hävettää!
No mutta sehän selviää sillä, ilman ongelmia kun ottaa pyörän liikkeeseen, että löytyisköhän noista jotain kuitteja tai edes kysymällä tarkempia tietoja esim. tässä tapauksessa tosta race-kitistä...Kyllä sen verran pitäis perehtyä tuotteeseen mitä myy eikä paskaa kiertoon tulevalle omistajalle. Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä olettaa että liikkeessä myytävä tuote on se mitä se mainostaa...yksityiseltä ostettaessa voi kyllä tutkia tarkemmin pitääkös myyjän puheet paikkaansa. Mä ainakin oon luottanut liikkeisiin missä kauppoja tehnyt että saan sitä mitä luulenkin saavani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832