Vaa´an tapailu..

Öinas

Olen oinas-tyttönen, joka on tavannut vaakamiehen:) En oikein tiedä mitä ajattelisin tyypistä, minusta minä saan olla se joka ehdottaa tapaamisia, mutta toisaalta vaakani suostuu aina niihin. Tuntuu, että hän uskaltaa pyytää itse minua jonnekkin vain kännissä. Onko vaa´at normisti tällaisia? Itsekkään en ehkä ihan tyypillinen oinas ole, hiukan ujohko oon, mutta en tykkää tämmösestä vitkuttelusta!:) Nähään kerran viikossa ja silleen.. haluisin nähdä useemmin:)

12

1967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millaisia olette?

      Hehe, hauska kuulla että muillakin on sama ongelma vaakamiesten kanssa :D Olen itsekin äskettäin tavannut kiinnostavan vaa`an ja aina olen se, joka ehdottelee tapaamisia, kyselee kuulumisia ja muutenkin päättää asioista. Olen ajatellut, että hän ei ehkä ole kiinnostunut minusta, mitä on kuitenkin hirveän vaikea uskoa, koska hän haluaa aina nähdä kun ehdotan, suostuu kaikkeen ja meidän välillä on läheisyyttä, hellyyttä ja intohimoa. Eli vaakamiehet vastatkaa nyt, oletteko oikeasti tällaisia perässävedettäviä tyyppejä ja miksi? Olisi todella mukava kuulla.. Miten naisten pitäisi tähän suhtautua, olisiko parempi vain odottaa että vaaka itse suvaitsee ottaa yhteyttä, vai rohkeasti vain olla itse koko ajan rohkea ja aloitteellinen? Pidemmän päälle alkaa kyllä ärsyttää tämmönen hidastelu!!

      • Aktiivinen Vaaka

        Ompas tullut paljon vastauksia Vaaka-miehiltä, huh huh.


      • suoli24h

        Lopettakaa nyt se päättämisestä selittely. Vaaka osaa päättää omasta elämästään.
        Siis mitä ******** . Vaaka on vaan päättää oman päätöksensä ja voit joko sen hyväksyä tai jättää hyväksymättä.
        Ihme juttuja täällä. LOL


    • huooooooh

      Mullakin on sama "ongelma" :) Eli itse oon oinas ja tavannut vaakamiehen. Tai oikeestaan tavattiin jo 10v sitten, ja koko sen ajan meidän välillä on ollu enemmän tai vähemmän kaikenlaista säätöä... Anyway, tää mies vasta tunnusti että on ihastunu muhun. Omista tunteistani en oo vielä täysin varma, mutta jutella ainakin haluisin. En pelkästään ko. asiasta, vaan ylipäätään kaikesta. Mut en pysty tajuumaan miks vaakamies leikkii nyt niin vaikeesti tavoteltavaa -_- tekstareihin ja puheluihin vastataan sillon ku huvittaa/muistaa, saattaa mennä päiviäkin ettei olla missään yhteyksissä. Onko tää nyt sitä passiivisuutta ja perässävedettävyyttä? Sitä että mun pitää aina tehdä aloite jos haluun jotain tapahtuvan?

    • Wezqu

      Vastaan tässä vähän jokaiseen kirjotukseen tässä samassa viestissä. No, sanotaan näin että itse olen vaaka mies ja tuo ei nyt tunnu ainakaan mitenkään oudolta. Kun olin nuorempi ja jopa nykyäänkin yhteyden otot jää usein toisten ihmisten tekemiksi, mutta jos oikeasti pidän jostain naishenkilöstä ja olen suhteessa hänen kanssaan yleensä kyllä itsekkin pidän yhteyttä ja haluisin viettää aikaa hänen kanssaan. Nuorempana kyllä oli vaikeampaa pyytää sitä kiinnostuksen kohdetta ulos mut monesti vois sanoa että vaaka mies ei ole itse se joka keksii tekemistä naisen kanssa ja olisi ihan hyvä että se nainen on se joka on aktiivisempi. Suoraan sanottuna Vaaka taitaa olla vähän mysteerinen merkki jos ajattelee sen pään sisäisiä asioita. Kannattaa olla varovainen jos mies ei oo aktiivinen melkein ollenkaan koska se vaikuttaa enemmän tunteiden puutteelta kuin perässävedettävyydeltä.

      Silti toteaisin että jos nainen haluaa vaakaan tutustua ni ottaa vaan rohkeasti yhteyttä ja sopii tapaamisia koska en usko että vaaka ainakaan siitä kieltäytyy jos sinun kanssasi ajan vietosta pitää. En ole sitten mikään asian tuntia vaan normi vaaka mies.

    • ewwwwwwwwwwww

      En ole ikinä sopinut tapaamisia. Olen aina se, jota pyydetään treffeille.
      En halua, että kieltäydytään.

    • vesimiesneitonen

      Itselleni kävi seuraavasti.
      Iskin silmäni baarissa yleensä itsekseen liikuskelevan, tyylikkääseen ja hieman salaperäisen oloisen nuorukaisen. Päätin sitten yhtenä iltana mennä häntä jututtamaan. Hän oli avoin ja vastaanottavainen, mutta ei suoranaisesti yrittänyt minua, vaikka söpöksi sanoikin (olin itse aktiivisempi puolisko)

      Törmäsimme sitten sattumalta pari kertaa myöhemminkin, juteltiin niitä näitä ja hengailtiin, mutta jossain vaiheessa menetin toivoni tyyppiä kohtaan kun mikään ei tuntunut edistyvän. Ja ihme tapahtui - kun lopetin yritämisen, hän kiinnostuikin selvästi enemmän, halaili, pyysi numeroa ja ehdotti tapaamisia. Tyypillinen kissa-hiiri-leikki siis.
      Nykyään tapaillaan tämän vaakaherran kanssa ja olen oikein tyytyväinen tilanteeseen :)

      Uskoisin, että käytös liittyy osittain sitoutumiskammoon, josta hän on minulle puhunutkin. Olen itsekin hyvin vapaudenkaipuinen ja kammoan sitoutumista, joten ymmärrän kyllä, että jo liika iskemisen yrittäminen saa itsesuojeluvaiston heräämään ja tulee pakoajatuksia.

      Eli suosittelen, että kannattaa lopettaa turha yrittäminen ja katsoa aktivoituisiko vaakamies sitten pakon edessä ellei muuten!

    • dew

      Apua, vesimiesneitosen kirjoitus kuulostaa niin tutulta.
      Olen itse vaakanainen ja kuvailemasi mies on hyvin paljon kaltaiseni. Huomaan itse muuttuvani paljon läheisyydenkaipuisemmaksi, jos minuun ei enää otetakaan koko ajan yhteyttä. Ja olen myös kovin sitoutumiskammoinen, mikä on pidemmän päälle aika rasittavaa. Harmikseni asialle ei kai mahda mitään, pitää vain odotella.

    • Kuollakseni

      Täällä taas oinas, joka on lääpällään vaakamieheen. Kaverista ei sitten lainkaan tiedä mitä sen päässä liikkuu, haluaako tavata vai onko se yhdentekevää. Olen kärsimätön, kun mitään viitettä mihinkään suuntaan ei tule ja se satuttaa. Luulisin tehneeni selväksi että pidän hänestä, muttei tämä vastaa viesteihinkään, vaikka tavatessa tuntuu olevan ainakin jokseenkin kiinnostunut minusta ja halasikin lähtiessä. En tiedä mitä tekisin. Olen vuorotellen hädissäni, katkera ja ekstaasissa tämän ihmisen suhteen, ja olen tehnyt kaikkeni etten tulvisi viestejä ja kyselyitä, sillä tämä on kyllä ujoin mies jonka koskaan olen tavannut. Ja mielenkiintoisin ja suloisin ja lämpimin ja kaikkea, mutta niinhän se menee.

    • Olikin ihan normaali

      Minulla oli jotain säätöä vaaka miehen kanssa ja luulin että hän on vaan niin k***pää tai tunneköyhä ettei jaksa vaivauta ottamaan yhteyttä eikä aina vastaamaan viesteihinkään mutta näköjään tuo käytös on ihan normaalia.:D
      Silloin kun nähtiin, vakuutteli ihastustaan/rakastumistaa ja kaikkea.

      No ei se mitään, laitoin poikki ja se siitä. Ehkä hän ei olisi tällaiselle hermoheikolle skorpparinaiselle ollutkaan ihan sopivaa seuraa...

      • Ratkaisunsa tehnyt

        Ihan kuin mun kirjoittama.:D Sekä "Kuollakseni" että "Olinkin ihan normaali"....
        vähän tulee mieleen että meninkö möhlimään elämäni miehen mutta kyllä mun oma vaaka on kallistunut juuri tuohon kantaan että ei olisi ollut heikkohermoiselle skorpparinaiselle ollenkaan sopivaa seuraa.:)


    • osaa se

      Lyhesti ja ytimekkäästi sanottuna....mies,vaakakaan, ei ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi mikäli noin käyttäytyy. Niin tämä vaaka "minun" vaaka on kyllä sitten vaihtanut naista kaksi kertaa,eli osaa kyllä ottaa tarvittaessa yhteyttä ja tehdä päätöksiä, vaikka minulle toisin esittikin. Älkää menkö retkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe