jos tapparaaa voittaa kalpan on ottaako se "sarjataulukon toisen sijan" ja kenet se kohtaisi semifinaaleissa 3.4.5vai kuutosen?
terve
6
420
Vastaukset
Ei siinä kenenkään paikkoja viedä, vaan katsotaan ketkä neljä menevät jatkoon. Niistä neljästä runkosarjassa parhaiten sijoittunut saa huonoiten sijoittuneen vastaansa ja toiseksi paras kolmanneksi parhaan.
- Sawolaxi
http://www.sm-liiga.fi/pudotuspelit/playoffs.html
Hyvin selkeä taulukko. TAP-KAL voittaja kohtaa HIFK-HPK pelin voittajan. Sarjataulukko on ja pysyy muuttumattomana, sillä ei ole enää merkitystä- näin se menee
Väärin meni. Kalpa kohtaa Kärpät, mikäli tämä menee jatkoon. Kalpa kohtaa TPS:n, mikäli Kärpät tippuu. Tappara olisi voittaessaan kohdannut joko JYP:n taikka TPS:n.
- väärin meni sekin
näin se menee kirjoitti:
Väärin meni. Kalpa kohtaa Kärpät, mikäli tämä menee jatkoon. Kalpa kohtaa TPS:n, mikäli Kärpät tippuu. Tappara olisi voittaessaan kohdannut joko JYP:n taikka TPS:n.
Jos JYP voittaa kärpät, tulee KalPalle vastaan HPK, muussa tapauksessa Kärpät
- niinpä meneekin
väärin meni sekin kirjoitti:
Jos JYP voittaa kärpät, tulee KalPalle vastaan HPK, muussa tapauksessa Kärpät
Sorry, niinpä näyttää olevan. Muistin ihan, että Hifk olisi ollut kolmas, ja HPK kuudes. Eli Jyp saa tietenkin jatkaessaan vastaansa TPS:n, koska Jyp olisi tällöin jatkavista joukkueista runkosarjasijoituksissa paras, ja TPS huonoin.
- ..... .....
niinpä meneekin kirjoitti:
Sorry, niinpä näyttää olevan. Muistin ihan, että Hifk olisi ollut kolmas, ja HPK kuudes. Eli Jyp saa tietenkin jatkaessaan vastaansa TPS:n, koska Jyp olisi tällöin jatkavista joukkueista runkosarjasijoituksissa paras, ja TPS huonoin.
Ja Tapparahan olisi kohdannut, jos olisi jatkanut, joko JYP:n tai HPK:n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408