leomies ja neitsytnainen

--unohdanko--

Olen seurustellut leijonamiehen kanssa nyt reilun kolme vuotta ja nyt on alkanut pikku hiljaa niin tökkiin... :( Yksi asia mihin olen kovasti kiinnittänyt huomiota on se, etten saa minkäänlaista huomiota. Ei siis ikinä pidetä kädestä kiinni, ei halata, ei silitellä toisia, ei makoilla sohvalla vierekkäin paitsi tietty jos mä teen alotteen... Itse tuntuisin kaipaavani kovasti tommosta hellyttelyä. Sit toisaalta oon miettiny, et vaadinko vaan liikaa ettei pitkässä suhteessa kuitenkaan mitään tommosia asioita ole.
Toinen mikä ärsyttää on se että kovasti hän keksii itelleen ja kavereilleen kaikenlaista menemistä ja harrastamista, mutta meidän yhteiset harrastukset on täysin unholaan jääneitä. Kun siitä sanon niin hän sanoo, että voithan sä tulla seuraamaan sen harrastuksia.
Kolmas asia on raha. Rahaa on aina kaikkiin omiin tarpeisiin, mutta kun on kyse jostain yhteisistä jutuista niin aina sattuu just sillon oleen kaikki rahat loppu tai sitten säästökuuri.
En tiedä jaksanko tätä suhdetta enää ja onko tää sen arvosta ees että sitä kannattais jatkaa. Usein ajattelen vaan vaativani liikoja, mutta sit toisaalta kun mulla on kuitenkin vaan tää yks elämä... Miten teillä muilla leijonan kanssa menee tai muutenkin vaan suhteissa?

1

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiedäHäntä

Aika omituista, että leijona jättää huomionosoitukset pois. Itse olen leijona, ja kun todella välitän niin annan kyllä huomiota niin paljon kuin vain osaan antaa,vaikka seurustelua olisi takana enemmänkin. Ainoa, mikä minulla tuli tästä kirjoituksesta mieleen oli se, että ehkä leolla on tunteet jäätyneet ja kaipaa vähän äksöniä elämään??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      412
      3169
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      85
      2343
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2319
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      21
      1970
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      180
      1492
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      10
      1339
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1129
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1072
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      92
      969
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      106
      934
    Aihe