Voisko joku guru antaa vinkkejä miksi vistalle ei pääse laajakaistaverkkoon.’(laajakaista toimii xp:llä ja Mac,lla) ja mokkulan kanssa kaikki toimii!
Kaikki asetukset samanlaisia kuin xp:ssä, verkkokortista ilmoitus laite toimii oikein. Palomuuri pois. Antaa verkkoyhteydestä virheilmoituksen 815: etäpalvelin ei vastaa. Onko vistassa jotai suoja / turva-asetuksia jotka estävät verkkoon pääsyn. Kone HP Pavilion 2Gt Ram ADM Turion
Vistalla ei pääse ADLS- laajakaistayhteyteen?
Voihan Vasta
3
372
Vastaukset
- Keltiäinen
Tai Sonera nikottelee ?
Sähköposti Gmail.com Sanoo Hups ei onistunut ym
Kuvat ei lähetys onnistu lankaverkollakaan
Internet EXplorer auttaa jos poistaa punasen X joskus ? - auttoi
lataa vaikka mokkulalla sonera avustaja ,voi auttaa
- lisäätietoa...
Jos kerrot tarkemmin miten Vistakone on liitetty? internettiin eli mitä on puhelinpistokkeen ja tietokoneen välillä (verkkokaapeli, wlan, reititin, tukiasema) joku ehkä kertoo miten ongelmaa voi selvittää.
Millainen ilmoitus tulee kun vie hiiren verkkokuvakkeen päälle ilmoitusalueella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086