Olen vantaalta muuttanut nainen ja kaipailisin ystäviä kouvolan lähiseudulta.
YSTÄVIÄ VAILLA KOUVOLA
21
608
Vastaukset
- sfsdfsfaffsdfd
Minkä ikäinen ja minkälainen olet?
- sama ilmoittaja
Millai minkälainen?
- -sh
sama ilmoittaja kirjoitti:
Millai minkälainen?
.:D :D :D Esim. kaksikymppisestä miehestä ja nelikymppisestä naisesta ei tietty kavereita saa millään, mutta jotenkin toi "tutustumisenne" oli näin sivusta seuraten :D :D :','D
- samaa rataa
-sh kirjoitti:
.:D :D :D Esim. kaksikymppisestä miehestä ja nelikymppisestä naisesta ei tietty kavereita saa millään, mutta jotenkin toi "tutustumisenne" oli näin sivusta seuraten :D :D :','D
Mistä sä puhut? Mä etsin ystäviä 25-35vuotiaista.
- abcdef
samaa rataa kirjoitti:
Mistä sä puhut? Mä etsin ystäviä 25-35vuotiaista.
No mä olen 22 (n) ja suunnilleen saman ikäinen olisi hyvä ja naispuolinen koska ihan ystäviä olen etsimässä.
- Aloittaja..........
abcdef kirjoitti:
No mä olen 22 (n) ja suunnilleen saman ikäinen olisi hyvä ja naispuolinen koska ihan ystäviä olen etsimässä.
Mä oon kyl vanhempi, mut mua se ei haittaa, kun ystäviä etsin.
- spookam1
Olen 28-v. mies Kouvolasta. En tiedä koskiko tämä miehiä, mutta tos on mun osoite [email protected]
- samaaaaaaaaa
Saa olla miespuolinenkin. Mistäpäin olet?
- Aniar
samaaaaaaaaa kirjoitti:
Saa olla miespuolinenkin. Mistäpäin olet?
Hei, olet kirjoitellut puoli vuotta sitten. Itekin oon uusi Kouvolassa, muuttanut töiden perässä, eikä kavereita ole työkavereiden lisäksi. Olen kolmekymppinen nainen, liikuntaa harrastelen paljon. Ihan perushengailu riittää mulle, esim. kahvittelu, shoppailu..
- kouvolaSTA YSTÄVIÄ N
Aniar kirjoitti:
Hei, olet kirjoitellut puoli vuotta sitten. Itekin oon uusi Kouvolassa, muuttanut töiden perässä, eikä kavereita ole työkavereiden lisäksi. Olen kolmekymppinen nainen, liikuntaa harrastelen paljon. Ihan perushengailu riittää mulle, esim. kahvittelu, shoppailu..
Kyllä haluan ystäväviä edelleenkin.
- :))
Heippa! Vieläks etsitte ystäviä? Oon 25v nainen ja kouvolaan myös muuttanut, ja vähän yksinäinen...
Ihan kahvittelu, shoppailu, liikunta seuraa vailla myös.. ja siis naiset..- Tiijaa:::::
Tiija:::::::::: kirjoitti:
Mulle voi vastata [email protected]
MYös miehet voivat vastata. Ei haittaa vaikka olisit minua nuoremopikin.
Olen eläinrakas, toivottovasti sinäkin.
- surullinen totuus
Tämäkin viestiketju olisi aloitusviestiä lukuunottamatta tyhjä, jos kirjoittaja olisi ollut mies...
- tiija:::::
MIEHET VASTATKAA!!!
- djgfddsäd
MITÄ HÄ?
- Ystävää kaipaava !!!
djgfddsäd kirjoitti:
MITÄ HÄ?
Niin miehetkin voivat vastailla mulle.
- kehovoima
Terppa! Olen 33v. mies kouvolasta jos kiinnostaa nii tässä osoite [email protected]
- nainennnnn
kyl kiinnostaa.
- kehovoima
nainennnnn kirjoitti:
kyl kiinnostaa.
No ei muutaku mesitsii tulemaa :)
- nainennnnnn.
selvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123966Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642528Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922336- 472253
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 751223
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146