Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tää nyt ei ihan tänne kuulu,

toivottavasti ei :/

mutta onko minulla miten suuri mahdollisuus saada HIV-tartunta? Löin perjantai-iltana jotain tuntematon huumehörhöä grilli jonossa turpaan kun otti naisystävääni kädestä kiinni ja alkoi repiä täällä Helsingissä :S. En tiiä oliko miehellä HIV, mutta ainakin ihan jossain huumeissa se oli ja aika helposti tippu ku nenään tirpasin ihan kunnolla. Karkuun lähti melkeinpä heti sen jälkeen mitä nyt vähän päätään ravisteli ekaks. Ongelmana on nyt kuitenkin se, että lyönnin voimasta minun rystyseni aukesi ja hänen nenästään tirskahti verta käteeni (rystysiin) :S. Onko tuommoinen tartunta miten todennäköinen? En tosin edes tiedä oliko miehellä HIV, mutta olisi jotain muutakin ottanu ku vain kaljaa.

8

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölmö olit

      Kun suoraan turpaan löit. Etkö olisi selvinnyt tilanteesta puhumalla. Tai olisit vaikka laittanut maahan tai repinyt vain pois akkasi kimpusta. Entä jos olisikin piripäissään ollut aivan hullu ja piessyt sinut henkihieveriin ? hyvää tuuria kun ei ollut sellainen. Ilman muuta menet nyt hiv testeihin. Kyllä minun mielestäni voi tarttua tuolla tavalla.

      • toivottavasti ei :/

        Toivottavasti ei tarttunu, mutta ku eihän HIV:kään nyt niin yleinen loppu peleissä ole Suomessa. Katoin tilastoja niin Suomessa on varmistuneita HIV tapauksia 2639 ja noin 1000 ihmistä kantaa sitä tietämättään eli ei testattuja tapauksia. Tosi huono tuuri kyllä kävi jos tommosella hörhöllä se oli ja terve menoa vaan loppu elämä :(. Jos HIV:n sain niin ei ollu todellakaan oikeudenmukaista :(((.


      • ....
        toivottavasti ei :/ kirjoitti:

        Toivottavasti ei tarttunu, mutta ku eihän HIV:kään nyt niin yleinen loppu peleissä ole Suomessa. Katoin tilastoja niin Suomessa on varmistuneita HIV tapauksia 2639 ja noin 1000 ihmistä kantaa sitä tietämättään eli ei testattuja tapauksia. Tosi huono tuuri kyllä kävi jos tommosella hörhöllä se oli ja terve menoa vaan loppu elämä :(. Jos HIV:n sain niin ei ollu todellakaan oikeudenmukaista :(((.

        Toivottavasti ei tullut mitään! Onhan noita huumeita kokeileviakin varmaan paljon että ei välttämättä ollut mikään 100 prosenttinen narkkari!


    • eilääkäri

      tuskin tarttuu HIV moisesta.Kannattaa kuitenkin 2 kuukauden kuluttua käydä testissä niin ei tarvi miettiä asiaa.

      • toivottavasti ei :/

        mutta on ruvennu pelottaa se lääkärille meneminen :(. Mun elämäni on pilalla jos testistä poksahtaa positiivinen :((((((((((. Itse kuitenkin pitäisin tartuntaa todella epätodennäköisenä. Miettii kummiskin moniko ihminen ottaa viikonloppuisin turpaan tai antaa turpaan jollekin tuntemattomalle ihmiselle ravintolassa, taksijonossa tai grilli jonossa tai vaikka vielä kaikissa saman illan aikana. Useimmiten niissä lyönneissä hajoo se toisen nenä ja oma rystynen tai verta lentää muuten vaan ihtesä päälle. Ei ihmiset heti tommosen takia lähe HIV testejä itestään ottamaan, eivätkä ne kysy siltä, ketä ovat lyöneet, että "onko sinulla HIV tai hepatiitti muutes" ja jos kysyis, niin toinen sanois varmasti, että "on" nenä poskellaan, että sais sen toisen pelkäämään.

        Sitäpaitsi tähän vielä lisään semmoisen, että minkä takia entinen raskaan sarjan nyrkkeilijä Tommy Morrison sai jatkaa nyrkkeily uraansa vaikka hänet todettiin HIV positiiviseks vuonna 1996. Hän piti pienen tauon ja palasi kehään vuonna 2007. Tänän jälkeen hän on otellut myös joitain showpaini otteluita - nyrkkeilysäännöin.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tommy_Morrison

        Jos HIV tosiaan tarttuisi helposti noissa tapauksissa ei Tommy Morrisonia enään olisi ottelemaan päästetty, sillä nyrkkeily matseissa aukee omat ja vastustajan naama ja hikeä pyyhitään hanskoihi (samalla verta, joka vuotaa haavoista naamassa) ja lyödään toista verta vuotaviin kohtiin, joten siinäkin tulisi sitä veri kontaktia.

        Nythän oli myös lehissä semmoinen tapaus, että joku ulkomaalainen nainen (afrikkalainen?) strippari levitti miehiin HIV:tä suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä. Lehti artikkeleita mitä luin niin johonkin päivään mennessä poliisille oli ilmottautunut 9 miestä, jotka kertoivat olleensa sukupuoliyhteydessä tämän naisen kanssa ja vain 1 heistä todettiin HIV positiiviseksi, ja HIV tarttuu paremmin sukupuoliyhteydessä kun tommosessa pienessä veri kontaktissa :).

        Kyllä se kuitenkin testeihin on mentävä :(, ettei tartuta muita tietämättään, ja saa tietoa heti, että onko tehtävissä jotain mahdollisten tartuntojen varalle, kuten yllä oleva "tk auttaa" vastasi. Jonkinlainen estolääkityshän HIV:hen on kanssa olemassa eli äkkiä lääkäriin.


      • oli kivaa
        toivottavasti ei :/ kirjoitti:

        mutta on ruvennu pelottaa se lääkärille meneminen :(. Mun elämäni on pilalla jos testistä poksahtaa positiivinen :((((((((((. Itse kuitenkin pitäisin tartuntaa todella epätodennäköisenä. Miettii kummiskin moniko ihminen ottaa viikonloppuisin turpaan tai antaa turpaan jollekin tuntemattomalle ihmiselle ravintolassa, taksijonossa tai grilli jonossa tai vaikka vielä kaikissa saman illan aikana. Useimmiten niissä lyönneissä hajoo se toisen nenä ja oma rystynen tai verta lentää muuten vaan ihtesä päälle. Ei ihmiset heti tommosen takia lähe HIV testejä itestään ottamaan, eivätkä ne kysy siltä, ketä ovat lyöneet, että "onko sinulla HIV tai hepatiitti muutes" ja jos kysyis, niin toinen sanois varmasti, että "on" nenä poskellaan, että sais sen toisen pelkäämään.

        Sitäpaitsi tähän vielä lisään semmoisen, että minkä takia entinen raskaan sarjan nyrkkeilijä Tommy Morrison sai jatkaa nyrkkeily uraansa vaikka hänet todettiin HIV positiiviseks vuonna 1996. Hän piti pienen tauon ja palasi kehään vuonna 2007. Tänän jälkeen hän on otellut myös joitain showpaini otteluita - nyrkkeilysäännöin.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tommy_Morrison

        Jos HIV tosiaan tarttuisi helposti noissa tapauksissa ei Tommy Morrisonia enään olisi ottelemaan päästetty, sillä nyrkkeily matseissa aukee omat ja vastustajan naama ja hikeä pyyhitään hanskoihi (samalla verta, joka vuotaa haavoista naamassa) ja lyödään toista verta vuotaviin kohtiin, joten siinäkin tulisi sitä veri kontaktia.

        Nythän oli myös lehissä semmoinen tapaus, että joku ulkomaalainen nainen (afrikkalainen?) strippari levitti miehiin HIV:tä suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä. Lehti artikkeleita mitä luin niin johonkin päivään mennessä poliisille oli ilmottautunut 9 miestä, jotka kertoivat olleensa sukupuoliyhteydessä tämän naisen kanssa ja vain 1 heistä todettiin HIV positiiviseksi, ja HIV tarttuu paremmin sukupuoliyhteydessä kun tommosessa pienessä veri kontaktissa :).

        Kyllä se kuitenkin testeihin on mentävä :(, ettei tartuta muita tietämättään, ja saa tietoa heti, että onko tehtävissä jotain mahdollisten tartuntojen varalle, kuten yllä oleva "tk auttaa" vastasi. Jonkinlainen estolääkityshän HIV:hen on kanssa olemassa eli äkkiä lääkäriin.

        no johan nyt sen keksit että oikein hiv...ettet vain olis hankkinu sitä ulkomailla ollessasi kun tunnuit siel peuhaavan kaikkien kans joka nyt sattu antaan terv. yhtä yrittänyttä mut en antant..


      • toivottavasti ei :/
        oli kivaa kirjoitti:

        no johan nyt sen keksit että oikein hiv...ettet vain olis hankkinu sitä ulkomailla ollessasi kun tunnuit siel peuhaavan kaikkien kans joka nyt sattu antaan terv. yhtä yrittänyttä mut en antant..

        En todellakaan käy ulkomailla missään vuokra akoissa. Mulle riittää oma. Kaikkihan sen tietää, että niissä jos joissain noi taudit pyörii. Enkä ois tuosta lyönti hommastakaan niin sitä HIV:tä säikähtänyt, mutta koska pelkään sitä tautia todella paljon, niin se nousi mieleeni heti seuraavana aamuna :/.

        Piti vielä semmoista kysyä, että mitä tommoisessa tilanteessa pitäisi tehdä kun seuraavan kerran kohdalle sattuu? Jälkeenpäin mietittynä se tilanne ois voinu mennä myös toisinpäin. Ei se pummi ois mulle pärjänny, mutta jos se oiski kerenny mua ekana huitasta, enkä ois kerenny väistää, ja ois tullu samanlainen verikontakti, niin silloinkin oisin voinu saada mahdollisen tartunnan (edellyttäen, että siltä ois rystynen auennu ja multa nenä) :S. Karkuunkaan ei voinu juosta ku se repi naisystävää kädestä, ja jos oisin juossu, niin tiiä sit mitä ois tapahtunu vaikka siinä oliki muutaki porukkaa :/.

        Huomenna lekurille.


      • ei tappelija
        toivottavasti ei :/ kirjoitti:

        En todellakaan käy ulkomailla missään vuokra akoissa. Mulle riittää oma. Kaikkihan sen tietää, että niissä jos joissain noi taudit pyörii. Enkä ois tuosta lyönti hommastakaan niin sitä HIV:tä säikähtänyt, mutta koska pelkään sitä tautia todella paljon, niin se nousi mieleeni heti seuraavana aamuna :/.

        Piti vielä semmoista kysyä, että mitä tommoisessa tilanteessa pitäisi tehdä kun seuraavan kerran kohdalle sattuu? Jälkeenpäin mietittynä se tilanne ois voinu mennä myös toisinpäin. Ei se pummi ois mulle pärjänny, mutta jos se oiski kerenny mua ekana huitasta, enkä ois kerenny väistää, ja ois tullu samanlainen verikontakti, niin silloinkin oisin voinu saada mahdollisen tartunnan (edellyttäen, että siltä ois rystynen auennu ja multa nenä) :S. Karkuunkaan ei voinu juosta ku se repi naisystävää kädestä, ja jos oisin juossu, niin tiiä sit mitä ois tapahtunu vaikka siinä oliki muutaki porukkaa :/.

        Huomenna lekurille.

        Kun löit suoraan turpiin. Asioista pitää keskustella! Älä ikinä lyö toista ihmistä ennen kuin se yrittää lyödä sinua. Muuten häviät jutun myös käräjillä. Jos tuo olisi vetänyt jutun käräjille olisit hävinnyt. Minkä takia menit suinpäin huitaisemaan ? Olisi varmaan riittänyt kun olisit sanonut että häiritsee teitä ja menee pois. Tai jos kerran tarttui naiseesi olisit vain tarttunut sen käteen ja sanonut että ystävällisesti että älä tartu enää siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe