Kuuskorpioni

Soul Sister..

Minun syntymäkartalla on kuu- ja venus skorpparin merkissä. Olen todella intohimoinen ja tunteellinen. Tunteet vaihtuu nopeasti tilanteesta ja ihmisestä riippuen. Vihaan ja rakastan syvästi ja ihmissuhteissa olen tarkka ja ehdoton. Nyt kun on ikää tullut lisää en voi kuvitellakaan meneväni esim. sänkyyn kenenkään mitättömän ja ventovieraan kanssa. Kolahtaa siis pitää ja lujasti. Sitten kun tuon tyypin olen löytänyt en tahdo antaa millään periksi, "hän kuuluu minulle, ja vain minulle"!

Omaan myös tarkkanäköisen silmän. Vaistoan heti ihmisestä mitä ne oikeasti ovat, minua ei voi huijata millään tavalla, enkä siedä teeskenteleviä tyhjänpuhujia ollenkaan. Huumorini on sarkastista, mikä ymmärretään usein väärin. Salaperäiseksikin minua on sanottu- pitää paikkansa. Olen saanut miehen kun miehen "polvilleen"niin halutessani (;. Minulla on kolme pitkää suhdetta takana, eikä kukaan näistä mihistä olisi halunnut luopua minusta, siis jotenkin maaginen tämä yhdistelmä on (:

Parisuhteessa annan ja satsaan kaikkeni ja odotan sitä myös kumppaniltani. Mokia on vaikea sietää. Tiedän olevani aika mahdoton kumppani, mutta silti vielä toivon sen sielunkumppanin löytyvän joka arvostaa samoja asioita ja haluaa viettää kahdenkeskistä jännittävää elämää kanssani (:

4

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soul Brother

      Olen aurinkomerkiltäni Skorpioni. Tuo mitä kirjoitit luonteestasi ja ajattelutavastasi kuulostaa kovin tutulta. Joskus kyllä suoraan sanottuna vituttaa oma itseni, kun olen niin "vaikea". Elämä voisi olla helpompaa. Ja niin kuten sinäkin sanoit, toivon itsekin että löytäisin vielä sen sielunkumppanin. Sen joka ymmärtää. "Täydellisyyttä" en tavoittele, vaan itselleni sitä sopivaa. Se tuntuu vain todella vaikealta.

      • Alkuper.

        EX mies on aurinko skorppari ja jonkinlainen vahva henkinen yhteys meillä on jota ei saa poikki sitten millään. Vaikka asummekin jo erillään, silti hegailemme paljon yhdessä vielä. Mutta parisuhteeseen meistä ei enää ole, eikä varsinkaan asumaan yhdessä. Tämä mies saa todella tunteeni useinmiten syvän raivon ja vihan partaalle. Ei ole helppoa ei! Mies on puhumaton muuri, kätkee kaikki.. Todella outo suorastaan...

        Silti stä ymmärrystä löytyy molemmin puolin, mutta itse en jaksa tuota tuppisuista erakkoa kovin kauaa.. Olen itse aurinko jousimies.


      • CrystalFish

        Seurustelen itse skorppioonin kanssa ( olen kalat ) ja tiedän todellakin mitä on se vaikeus ja tunne siitä, että kaikki todellakin voisi olla helpompaa....Paljon parannusta on tapahtunut hänen luonteessaan verrattuna alkuaikoihin mutta se ei ole ollut helppoa vaan yhtä vuoristorataa ja vaikeita "peiliinkatsomisen" hetkiä on vaadittu molemmilta.Kun on jo tuntunut siltä että kaikki suhteessa hajoaa eikä mistään tule mitään, niin aina on molemmin puolin kuitenkin löytynyt se halu rakastaa ja ymmärtää ja oppia toisesta lisää, hyvässä ja pahassa...

        Sinä löydät sen ihmisen vielä jonka kanssa on hyvä olla mutta luulen, että skorppioonille se vaatii aikaa ja taitoa ja paljon kärsivällisyyttä.


      • ?
        CrystalFish kirjoitti:

        Seurustelen itse skorppioonin kanssa ( olen kalat ) ja tiedän todellakin mitä on se vaikeus ja tunne siitä, että kaikki todellakin voisi olla helpompaa....Paljon parannusta on tapahtunut hänen luonteessaan verrattuna alkuaikoihin mutta se ei ole ollut helppoa vaan yhtä vuoristorataa ja vaikeita "peiliinkatsomisen" hetkiä on vaadittu molemmilta.Kun on jo tuntunut siltä että kaikki suhteessa hajoaa eikä mistään tule mitään, niin aina on molemmin puolin kuitenkin löytynyt se halu rakastaa ja ymmärtää ja oppia toisesta lisää, hyvässä ja pahassa...

        Sinä löydät sen ihmisen vielä jonka kanssa on hyvä olla mutta luulen, että skorppioonille se vaatii aikaa ja taitoa ja paljon kärsivällisyyttä.

        Merkuriuksen merkitys parisuhteessa on suuri, missä merkissä on, kuinka kommunikointi sujuu, vai eikö suju laisinkaan? Mars merkki kertoo paljon. Kodin huone 4 mitä planeettoja siellä on, kertoo paljon ihmisestä. Huone 1 on kiinnostava, mitä siellä on, samoin huone 5. Eniten kiinnostaa elementtijako, maamerkki-ihminen opettamaan hiilloksen lempeyden ymmärrystä, ilmamerkki hänelle opettamaan, kuinka ihana onkaan veden tyyni pinta. Skorpionille Härkä voisi olla kohdallaan. Tulisi tasata kaikki ajattelu, tunteet, reagointi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe