Onko aina miehessä vika ? Meillä muijaa ei kiinnosta enään koko juttu.
Itse haluaisin useasti ,mutta ei tule mitään kun toista ei kiinnosta
Aina syytetään miestä.
onko
4
466
Vastaukset
- janain
ei tapahdu toiselt mitään ennnkuin selvitetää kaikki ongelmat suhteessa, en vaa tiiä saaks niitä kaikkia ikinä selväks, muuten suhde kunnossa, eletää sit näin jonkuu aikaa mut mite pitkää.
- .
Yleensä on, koska naisen täytyy ensin olla onnellinen ja vasta sitten seksi kiinnostaa.
Naisena olen samaa mieltä kuin edellinen, että suhde pitää olla kunnossa ennenkuin seksi kiinnostaa ja siitä osaa nauttia. Miehillä taitaa olla toisinpäin, että jos seksiä on, niin kaikki hyvin...kommentteja miehiltä kiitos.
- Jatkuvassa puutteess
Ainakin minulla näin on, koska kun homma menee vain toisen tyydyttämiseksi ja itse jää aina ilman, menee koko hommasta maku. Itse olen viimeisen vuoden aikana saanut reilun kk välein, eli max 10 kertaa, kun mies taas on saanut oman "palvelunsa" viikoittain. Ainut vaan, ettei aikaa ja haluja ole enää ollut vaivautua sen jälkeen jatkamaan, jotta minäkin saisin.
Voi siis tästä eteenpäin olla aivan vapaasti KOKONAAN ILMAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715