Eli vuoden -98 carisma on viimeaikoina tehnyt sellasta että matka-ajossa 5. vaihde vaan putoaa itsekseen vapaalle, missäköhän vika?
ja toinen erikoinen vika on että 3 kertaa tehnyt sellaista että moottori ei starttaa, akku ja startti tuntuu olevan ok. puolen tunnin-tunnin odottelun jälkeen auto starttaa taas normaalisti! Missä vika??
kiitoksia näin etukäteen..
Carisma-ongelmia
BC
1
564
Vastaukset
- carsina
..määrän tarkistus ensiksi ja vaihtokin jos ei ole vaihdettu (elftrans NFJ 75w-80 öljyt). Noissa on Rellun (JB3) laatikko. Vaihteisto vuotaa usein stefasta ja öljyt vähenee, tarkista vuotaako tuossa? Käy rellusivuilla lukemassa noista lootista. Purkuvaihteistoja läytyy (n. 500 e)
Startti teki omassa karsimessa juuri noin. Mennyt kaksi strattia jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882