20.8 syntyneitä?

shy^^

Millaisia ihmisiä?

4

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimmelyhty

syntynyt ainakin Demi Moore.

• 20.8 syntynyt

Aivan tavallisia ihmisiä. EI noihin horoskooppeihin kannata uskoa . yhtä huuhaata koko jutut.

• Laura vaan

20.8 ja luonne on tietenkin maailman ihanin.... No nuorena olin aika äkkipikainen ja sanoin mitä ajattelin mutta vanhempana laskee tuhanteen ja on erittäin riitelyä kaihtava. Rauhallisuus ja iloisuus kuuluu luonteeseen. Ystäviä on paljon ja niiden eteen tekee kaikkensa,lapsia puolustaa kun naarasleijona ja kaikkinainen vääryys saa niskakarvat pystyyn. Rehellinen ja suora luonne. Joskus huomannut että toiset naiset yrittää piikitellä ja tuntevat uhkana. Parisuhteessa uskollinen mutta myös odottaa sitä toiselta. Seksi on tärkeetä ja nauttii läheisyydestä. Tärkeitä asioita on luonto ja ainakin minä nautin vuodenajoista,auringosta en välitä,haen sen varjoisan paikan aina. Juhliminen ja hauskanpito kuuluu elämään. Ehkä olen hieman boheemiluonne,mutta nipotan sitten siitä jos ei kaikki ole järjestyksessä. Ja tärkein,haluaa olla haluttu aina miesten silmissä,,heh.

• leijonaNa
        Laura vaan kirjoitti:

20.8 ja luonne on tietenkin maailman ihanin.... No nuorena olin aika äkkipikainen ja sanoin mitä ajattelin mutta vanhempana laskee tuhanteen ja on erittäin riitelyä kaihtava. Rauhallisuus ja iloisuus kuuluu luonteeseen. Ystäviä on paljon ja niiden eteen tekee kaikkensa,lapsia puolustaa kun naarasleijona ja kaikkinainen vääryys saa niskakarvat pystyyn. Rehellinen ja suora luonne. Joskus huomannut että toiset naiset yrittää piikitellä ja tuntevat uhkana. Parisuhteessa uskollinen mutta myös odottaa sitä toiselta. Seksi on tärkeetä ja nauttii läheisyydestä. Tärkeitä asioita on luonto ja ainakin minä nautin vuodenajoista,auringosta en välitä,haen sen varjoisan paikan aina. Juhliminen ja hauskanpito kuuluu elämään. Ehkä olen hieman boheemiluonne,mutta nipotan sitten siitä jos ei kaikki ole järjestyksessä. Ja tärkein,haluaa olla haluttu aina miesten silmissä,,heh.

Kuin minusta kirjoitettu tuo tekstisi!

Tosin syntymäpäiväni on 21.8 mutta jokainen kohta pitää paikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      332
      11441
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      36
      3496
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      79
      3067
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      99
      2781
    5. 89
      2641
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      45
      2469
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      155
      2384
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2274
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1481
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1455
    Aihe