on nyt sitten testattu. en vaan ole aiemmin ennättänyt. olin jo hiukan tietoinen jauhosekoituksen "mauttomuudesta", joten tein reippaasti tupla-annoksen ja laitoin päälle vuohenmaitojuustoa, tomaattia ja paprikan makuista kermajuustoraastetta, basilikaa sekä mausteita..
voisin harkita tekeväni tästä peltipizzaa; pohja on koostumukseltaan kivan pehmeä ja pizzaanhan voi sitten roiskia mitä vaan päälle :) olen kaulimisessa aivan onneton ja tämän taikinan sai vain levittää pellille. ihanan helppoa. ei kaulimista!
aivan kelpo vierasvara. ja takuulla kokeilen tuotteen menekkiä illanistujaissuolapalana myös.
yrtti-tomaatti -leivontamix
1
883
Vastaukset
Teitkö tästä pizzan vai ymmärksinkö jotain väärin ?'
Mitähän mahtaa muuten olla paprikan makuinen kermajuustoraaste ?
Tuo taikina ei tule toimimaan pizzapohjana koska se murenee.
Pizzapohja nimenomaan kaulitaan.
Ja jos puhutaan pizzasta niin sattuiko joku tärkeä aine unehtumaan... kuten tomaattikastike .. ?
Ei oikein kuulosta hyvältä jos murenevan taikinan päälle " heitetään" paria juustoa (?)
ja tomaattia.
Tarkennatko, kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076