Olen lukenut, että Win7:ssa on itsessään toiminto, jolla voi ajaa myös XP-pohjaisia ohjelmia. Onko kokemuksia. Itselläni on useita tärkeitä ohlemia, joista ei ole uudempia päivityksiä kuin XP.
Miten pelittää Win7:ssa XP-toiminto
8
707
Vastaukset
- Ladattava
erikseen.Ei minulla ole yhteensopivuusongelmia ollut vanhempien ohjelmien kanssa.En tosin mitään "tietokoneiässä tosivanhaa" ole kokeillut.Vanha kone oli xp ja mitä siinä nyt oli toimii myös 7:lla.
Windows 7 Professionalissa ja paremmissa versioissa on niin sanottu XP mode, että voi asentaa Windows XP:n virtualisoidusti ja voi sitten ajella Windows XP:n ohjelmistoja. Pelit yms. DirectX ohjelmistot kannattaa unohtaa. En ole varma toimiiko sitten jotkut ohjeislaitteita käyttävät ohjelmistot, eli jos on vaikka jonkun laitteen ohjaamiseen Windows XP ohjelmisto, että osaako se virtualisointi sitten sen. Ehkä, ehkä ei. Tämä kannattaa selvittää.
Kaikesta huolimatta suosittelen selvittämään mitä vanhoista ohjelmistoista voisit uusia. Tärkeisiin asioihin yleensä saa hankittua uuden ohjelman mikä tekee saman homman.- kar-friend
Ultimate on versio ja ei aina muista ohjeissa sanoa.
- Sehän on aivan liian
ei siinä ole mitään XP-toimintoa!
kaikki kortit ja portit kättelee kerneli itse, ei mikää ohjelma pääse niitä XP:n tapaan kättelemään suoraan.
Joten se xp mode on hevon just ne.
emulaatiorajapinta millä yritetään saada toimiin ohjelmat jotka ei kättele W7 rajapintoja suoraan. - XPMode
XP Mode on tavallaan kuin VirtualBox Seamless toiminnolla johon on Asennettu XP Professional SP3...
Mutta parempi. Ja se vaatii Professional, Enterprise tai Ultimate.
Itselläni on XPMode.. hyvin pelittää.
Home Premium käyttäjät kipinkopin päivittämään väh. Professionaliin tai sitten
Virtualbox seamlessillä ja XP Pro :P Se välttää peruskäyttäjälle. - raskas emulointi
XPMode kirjoitti:
XP Mode on tavallaan kuin VirtualBox Seamless toiminnolla johon on Asennettu XP Professional SP3...
Mutta parempi. Ja se vaatii Professional, Enterprise tai Ultimate.
Itselläni on XPMode.. hyvin pelittää.
Home Premium käyttäjät kipinkopin päivittämään väh. Professionaliin tai sitten
Virtualbox seamlessillä ja XP Pro :P Se välttää peruskäyttäjälle.Toimii aika raskaasti tehokkaallakin koneella, suosittelen laittamaan oikean xp.n Win seiskan alle niin saa alussa valita käytätkö 7 vai XP.tä.
on kaikis 7 mutta ultimate ja enterprice versioissa on viel joku xp kaltanen joku ku en muista vaik itellä on ultimate xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602