Luulen, ettei viimeisenä tuhantena vuotena ihmisen mieli ole paljonkaan muuttunut. Johtunee aivorakenteestamme. Kun kokemuspiirissäni ei ole selviä narskukanditaatteja, olen jäävi, tietty epäämäänkään ilmiötä.
Olisi mielenkiintoista saada kommentti joltain psykologian alalla ansiotuneilta ammattilaisilta esim. H. Lauermalta, mitä osuutta narsismi edustaa luonnehäiriökäyttäytymisen kartalla.
Ainahan meitä jääräpäitä paskiaisia tulee riittämään seuraavallekin milleniumille, hyvänen aika! Täällä esitetään silmät kirkkaina; kuollut narsku on paras narsku - voi hyvänen aika.
Jos olosuhteet muuttuvat paremmiksi, pahinkin konna voi lientyä yhteiskuntakelpoiseksi. Näin usein käynyt Suomessakin.
Tuo jonkun tyypin pulttaamininen, betonointi tiettyyn konnakastiin harmittaa wanhaa rantajätkää niin maanperusteellisesti.
En usko tähän narsismi vouhkaamisen kestoon!
1
122
Vastaukset
Olet harvinaisen oikeassa capt. C.
Meillä tavallisilla tallaajilla ei ole oikeutta luokitella ketään mihinkään kastiin. Se itsessään jo olisi narsismia. Ainoa ihminen kenen tekoja voimme arvostella rehellisesti joka kantilta nähtynä, olemme me itse!
Syitä etsii vaan niin helposti itsensä ulkopuolelta :/
Paljonko on muuten diaknosoituja narsuja suomessa? Tietääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1069244- 928876
- 177851
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756233Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585328En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234335Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?64291- 384193
- 394083
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..873857