Luulen, ettei viimeisenä tuhantena vuotena ihmisen mieli ole paljonkaan muuttunut. Johtunee aivorakenteestamme. Kun kokemuspiirissäni ei ole selviä narskukanditaatteja, olen jäävi, tietty epäämäänkään ilmiötä.
Olisi mielenkiintoista saada kommentti joltain psykologian alalla ansiotuneilta ammattilaisilta esim. H. Lauermalta, mitä osuutta narsismi edustaa luonnehäiriökäyttäytymisen kartalla.
Ainahan meitä jääräpäitä paskiaisia tulee riittämään seuraavallekin milleniumille, hyvänen aika! Täällä esitetään silmät kirkkaina; kuollut narsku on paras narsku - voi hyvänen aika.
Jos olosuhteet muuttuvat paremmiksi, pahinkin konna voi lientyä yhteiskuntakelpoiseksi. Näin usein käynyt Suomessakin.
Tuo jonkun tyypin pulttaamininen, betonointi tiettyyn konnakastiin harmittaa wanhaa rantajätkää niin maanperusteellisesti.
En usko tähän narsismi vouhkaamisen kestoon!
1
118
Vastaukset
Olet harvinaisen oikeassa capt. C.
Meillä tavallisilla tallaajilla ei ole oikeutta luokitella ketään mihinkään kastiin. Se itsessään jo olisi narsismia. Ainoa ihminen kenen tekoja voimme arvostella rehellisesti joka kantilta nähtynä, olemme me itse!
Syitä etsii vaan niin helposti itsensä ulkopuolelta :/
Paljonko on muuten diaknosoituja narsuja suomessa? Tietääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347