mitä kivaa musaa ois tarjolla torstaille 8pv.
Pitäis mennä ulos, mut missään ei oo juuri mitään.
Turuus tietty.
Sanokaas ny
6
118
Vastaukset
Aamusetin bilepalstan jo kattellu?
- Viivi.
kun meille ei tuu sitä. Netistä yritin kattoa, mut aika niukasti oli mitään.
Viivi. kirjoitti:
kun meille ei tuu sitä. Netistä yritin kattoa, mut aika niukasti oli mitään.
sano vaari, elikkä tämmöstä pikasesti vilkaste löyty; ei löydy mittää;oo!
Huomisessa Aamusetissa varmaan on enempi, siis keskiviikon lehdessä www.aamuset.fi
Turusta pääsis tampereelle 21€ hinnalla!!! Sinne, vaikkei sielläkään varmaan ol mittää;))- Viivi.
bar.sinistra kirjoitti:
sano vaari, elikkä tämmöstä pikasesti vilkaste löyty; ei löydy mittää;oo!
Huomisessa Aamusetissa varmaan on enempi, siis keskiviikon lehdessä www.aamuset.fi
Turusta pääsis tampereelle 21€ hinnalla!!! Sinne, vaikkei sielläkään varmaan ol mittää;))ihan yhtä vähän toimintaa ku täälläkin. Mut en olekaan menos bilettämään
vaan kuskiksi, mut ei viittis samaan kuppilaan mennä jos voi olla muuallakin.
Ei mua miesten bileissä kaivata kuitenkaan. Viivi. kirjoitti:
ihan yhtä vähän toimintaa ku täälläkin. Mut en olekaan menos bilettämään
vaan kuskiksi, mut ei viittis samaan kuppilaan mennä jos voi olla muuallakin.
Ei mua miesten bileissä kaivata kuitenkaan.ajelin kuskina nii oli usein samassa kapakassa mukan kunkuljetettavat makso mun laskun kans, vähän alkotonta juotavaa ja purtavaa, ja yöllä tietysti hepsburgerin kautta kotiin, ja siin väliin kun kuljetettavt oli kapakassa heitin muutaman taksikeikan omaan laskuun, lyhyet heitot 20€ ja esin raisio-Naantali keikka toi jo satasen, huom VEROVAPAATA ansioita;))
- Viivi.
bar.sinistra kirjoitti:
ajelin kuskina nii oli usein samassa kapakassa mukan kunkuljetettavat makso mun laskun kans, vähän alkotonta juotavaa ja purtavaa, ja yöllä tietysti hepsburgerin kautta kotiin, ja siin väliin kun kuljetettavt oli kapakassa heitin muutaman taksikeikan omaan laskuun, lyhyet heitot 20€ ja esin raisio-Naantali keikka toi jo satasen, huom VEROVAPAATA ansioita;))
ku mä vaan tuon mallinuken kotiin jos kukaan ei vie sitä parempaan talteen... ;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1453218Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262830Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2861638Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31251Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31002Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115920Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103903