Mikähän nyt on eilen yöllä alkoi kusettaa ja kusettaa ihan joka sekuntti ei hetkeäkään ettei kusettaisi!! tässä tulee hulluksi!!
tätä on nyt kestänyt 20 tuntia..kusihädän tunne senkun jatkuu :(
kokoajan kusettaa!!
12
2096
Vastaukset
- dfafadsfas
kokoajan joutuu pidättelemään ettei kusi valahda punttiin
- Kusipäättyy
Kuse äläkä valita ! Kyllä sen vittu varmasti kusi kusemalla loppuu ainakin väliaikaisesti !
- Hepokatti-Matti
Kusipäättyy kirjoitti:
Kuse äläkä valita ! Kyllä sen vittu varmasti kusi kusemalla loppuu ainakin väliaikaisesti !
Ettei nouse kusi päähän ellei jo ole noussut.......
- Anonyymi
Hepokatti-Matti kirjoitti:
Ettei nouse kusi päähän ellei jo ole noussut.......
Kusipäällä menee kauan kun lorotus lähtee yläpäästä.
- rekisteröitymätön**
Sinulla voipi olla virtsaputken/rakon tulehdus. Antibiootit auttavat.
- Terveyskeskus
Jos vaiva ei poistu virtsaamalla, sulla on tulehdus ja tarvitset antibioottikuurin. Hae omasta terveyskeskuksesta klamydiakuuri, se tepsii näihin ongelmiin. Voit myös lopettaa juomisen, ajan myötä virtsaamistarve lakkaa kyllä itsestään.
- Kuzekko
Kuse älä meinaa !
- dfafadsfas
no niin antibiotit auttoi :)
On muuten aika vittumainen tunne kun tuntuu et kokoajan tulee kuset housuun ja koko ajan joutuu pidättelemään ja siinä olo tilassa ei pysty nukkumaan.. 2 yötä tuli valvottua - Anonyymi
Mua kusettaa aina kun lähden kävelen. Mutta jos liikun fillarilla, ei kuseta läheskään niin paljoa.
Nimim puskapissa.- Anonyymi
Onko kellään mulla vanhemmalla äijällä samaa vaivaa?
- Anonyymi
Anteex lukihäiriö, luin, että kokoajan kusetetaan. Mulla on niin käynyt jo niinkauan kuin muistan. Jokainen varastaa, huijaa, huoraa, kavaltaa, näpistelee ja jopa nimeäni hyväksi käyttäen esiintyy minuna , eikä loppua näy nimim. Äiti venäjä
- Anonyymi
Kuulostaa virtsarakon tai eturauhasen tulehdukselta, kannattaa mennä heti lääkäriin harvoin paranee itsekseen ilman antibioottikuuria.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161