Olen tässä pohtinut,että onko kyseisellä miehellä tunteita minua kohtaan...?????????
Tässä siis lyhyesti tämä versio meistä.
Olemme tunteneet vuoden verran.Alussa oli huumaa.Otettiin paljon yhteyttä 4kk ajan.Sen jälkeen harvemmin...Minä olin se osapuoli, joka menetti malttinsa miehen vaikeaan luonteeseen.Pistin välillä jäihin kuviot.Aika vierähtää...Otamme taas yhteyttä.
Tällä kertaa halusin tehdä vaikutuksen mieheen.Olin oikein huomaavainen,iloinen,seurallinen,hellä.Olin tehnyt hänelle ruoan.Hän piti siittä.Hän myös piti siittä,että pidin häntä hyvänä.Yllätyin, kun hän oli yötä luonani ja lähti seuraavana päivänä vasta illalla luotani.Kun aiemmin hän lähti aina puolen päivän aikaan kotiinsa.
Olen ollut todella sinnikäs hänen suhteen.Mutta hän on hiukan epävarma ihminen.Huono itsetunto,hiukan mustis minusta,aistin lievää masennusta hänessä.
Olen rakastunut palavasti tähän mieheen, enkä halua häntä menettää.Hän tietää tunteeni.
Joten mitä mieltä olette? Onko välillämme tunteita??????
Tunteita???
Auttakaa!!!
1
752
Vastaukset
Mitä sä itsestään selvyyksiä laitat tänne, etkö ole tajunnut vielä tilannetta?Totta kai teillä hyvänen aika on jotain välillänne kun jaksoitte palata yhteen vielä väkevämmin.
Eiköhän tuo sinun tsemppaus laittanut miekkoseen vauhtia, näin minä asian ymmärsin:)
Ja kyllä ne masennukset ja huonot itsetunnot häviää kun hän tietää, että sinulle hän kelpaa kuitenkin ja sinä välität hänestä!
Elä murehi joutavia vaan elä nyt elämääs täysillä kun siihen on mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673