Tunteita???

Auttakaa!!!

Olen tässä pohtinut,että onko kyseisellä miehellä tunteita minua kohtaan...?????????

Tässä siis lyhyesti tämä versio meistä.
Olemme tunteneet vuoden verran.Alussa oli huumaa.Otettiin paljon yhteyttä 4kk ajan.Sen jälkeen harvemmin...Minä olin se osapuoli, joka menetti malttinsa miehen vaikeaan luonteeseen.Pistin välillä jäihin kuviot.Aika vierähtää...Otamme taas yhteyttä.
Tällä kertaa halusin tehdä vaikutuksen mieheen.Olin oikein huomaavainen,iloinen,seurallinen,hellä.Olin tehnyt hänelle ruoan.Hän piti siittä.Hän myös piti siittä,että pidin häntä hyvänä.Yllätyin, kun hän oli yötä luonani ja lähti seuraavana päivänä vasta illalla luotani.Kun aiemmin hän lähti aina puolen päivän aikaan kotiinsa.
Olen ollut todella sinnikäs hänen suhteen.Mutta hän on hiukan epävarma ihminen.Huono itsetunto,hiukan mustis minusta,aistin lievää masennusta hänessä.
Olen rakastunut palavasti tähän mieheen, enkä halua häntä menettää.Hän tietää tunteeni.

Joten mitä mieltä olette? Onko välillämme tunteita??????

1

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sä itsestään selvyyksiä laitat tänne, etkö ole tajunnut vielä tilannetta?Totta kai teillä hyvänen aika on jotain välillänne kun jaksoitte palata yhteen vielä väkevämmin.
      Eiköhän tuo sinun tsemppaus laittanut miekkoseen vauhtia, näin minä asian ymmärsin:)
      Ja kyllä ne masennukset ja huonot itsetunnot häviää kun hän tietää, että sinulle hän kelpaa kuitenkin ja sinä välität hänestä!
      Elä murehi joutavia vaan elä nyt elämääs täysillä kun siihen on mahdollisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5447
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5168
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4194
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2020
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1872
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe