Heippa,
minulle olisi tulossa kesällä siperiankissan pentu, jolle pitäisi keksiä ytimekäs ja erikoinen nimi!
Kyseessä on tyttö pentu, ja vaalean harmaa väritykseltään pääosin. Eli nyt ehdotuksia tulemaan !!
Kissalle nimi !!
4
924
Vastaukset
- Peip Kitarisavirtuos
Malakias Jääskeläinen
- kesä.kisut.nou.
Nala,Halla,Utu,Usva,Piki,Sissi,Lumi,Pyry,Siru,Taika,Satu,Hikka,Leidi,Neiti,Jekku,Tippa,Kuura,Hymy,Hiiri, Ninni, Nukke,Nuotti,Säe,Sointu,Tahti,Tempo,Harmi,Riesa,Pieni,Sintti,Ressu,Rassu,Ninja,Nekku,Tikku,Missi,Misu, Kisu, Nasu,Lilli,Nessu,Sindy,Hiukka,Keiju,Trendi jne.
Onnea nimen valintaan,ja toivottavasti ehdotuksista oli apua :D - jetsku90
kesä.kisut.nou. kirjoitti:
Nala,Halla,Utu,Usva,Piki,Sissi,Lumi,Pyry,Siru,Taika,Satu,Hikka,Leidi,Neiti,Jekku,Tippa,Kuura,Hymy,Hiiri, Ninni, Nukke,Nuotti,Säe,Sointu,Tahti,Tempo,Harmi,Riesa,Pieni,Sintti,Ressu,Rassu,Ninja,Nekku,Tikku,Missi,Misu, Kisu, Nasu,Lilli,Nessu,Sindy,Hiukka,Keiju,Trendi jne.
Onnea nimen valintaan,ja toivottavasti ehdotuksista oli apua :Dhaha kiitosta! :D kisun nimeksi taitaa tulla Fresca tai Cherri näillä näkymin :D
ps. eipä tämä pelkkä kesäkisu tule olemaan, kun hintaa pennulla on niin pirusti ;)
- Kirjava kissa
Moi kissafanit! Sain maatiaskissan jota luulin ensin pojaksi. No nimesin sen Aksuksi, minusta se oli mukavan lyhyt ja helppo lausua. Pian sain huomata että se onkin tyttö (huomasin viikkoa myöhemmin) mietin sille uutta hyvää nimeä. Päädyin Tiksuun. Tiksu on tosi tottelevainen ja sen kutsuma nimet ovat nyt (tottelee joka nimeä) Tiksu, Tilkku ja Tipsu.
Ps. Kissani on harmaan, oranssin ja valkoisen kirjava. Sillä on pilkkuja ja raitoja. Kasvojen värit menee ristiin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768