Hei! Seurustelen kaurismiehen kanssa. Ihana,lämmin,hellä, huomaavainen,toista kunnioittava ja tilaa antava kauris. Niin kiltti ja herkkä.Hyvällä tavalla mustasukkainen :) Pitää minua kädestä ja kertoo kuinka viehättävä olen. Siinä onkin asian ydin eli tämäkö riittää kauriille loppuelämäksi? Turvallinen seurustelusuhde ja totutut yhteiset tavat vailla sitoumuksia? Tavataan,kun on molemmilla aikaa. Annetaan toisillemme kaikki tuo edellä mainitsemani, mutta ei koko elämää, ei kokonaan itseään. Ei tunnusteta rakkautta, mutta tykätään kovasti.En valita, mutta totean, että kaikesta tästä huolimatta kauris jää yksin, sillä me useimmat naiset haluamme yhteisen kodin ja elämän.. ennenpitkää. tulemme vanhoiksi ja haluamme pysyvyyttä.En usko siihen, että voi muodostaa parisuhteen itse pistämättä likoon itseään. Uskon siihen, että kaikki tai ei mitään.Niin ihanaa kuin meillä yhdessä juuri nyt onkin.
Mitä mieltä olette; eli mitä yhdestä rakkauden tunnustuksesta nyt,kun on hyvä suhde niin eletään seuraavat 20 v näin ja erotaan sitten, jos en kuitenkaan kelpaa hänelle enään?
Kaurismies ja rakkaus
liian vaativako?
1
1048
Vastaukset
- Lappapuuro
Älä hättääle istu mättääle kyllä se siittä.... Näin sain kauriini kokonaan... Mietin aikoinaan toki tuota myös mutta minne kiire? Näin ajattelee kauris.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739