Ihanan kuulas ilma...

demoniiih

Taivas alkaa jo hiukan tummua...Tuuli tuoksuu lämpöisen pehmeän sateiselle. Mustarastas virittelee kuulasta moivivahteista lauluaan lähikuusen latvassa . On vielä lunta jäljellä..vetistä ja harmaanlikaista lunta...

Näinä hetkinä aistii voimakkaasti luonnon heräämisen eloon...Muistaa kesän lämmön , ahomansikan maun..kitkerän makean suopursun tuoksun...Nyt...tänä keväänä en missaa hiirenkorvien puhkeamista puihin..Tänä keväänä...:o)...

157

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ben_Sjatkel

      Kas, kun meni mieleni herkäksi kun luin noin kaunista tekstiä...

      Oi, oi


      bngt

      • demoniiih

        herääminen..uudelleen syntyminen herkistää aina...;o)...


      • demoniiih

        Hän runoja rustaa
        sielunsa täynnä luomisen tuskaa

        Viiraus saa sieluni palamään
        oih..joudun näin tunteeni salamaan ;o)...


      • Lauri Viiraus
        demoniiih kirjoitti:

        Hän runoja rustaa
        sielunsa täynnä luomisen tuskaa

        Viiraus saa sieluni palamään
        oih..joudun näin tunteeni salamaan ;o)...

        ma`pistän omaan peffaan suppoo/
        jossa onnen pilleri/
        sit hillun niin kuin Hilleri/


      • demoniiih
        Lauri Viiraus kirjoitti:

        ma`pistän omaan peffaan suppoo/
        jossa onnen pilleri/
        sit hillun niin kuin Hilleri/

        runoilija rukkaa
        kutoisit mieluummin villasukkaa

        Suppo on pahasta
        tehty pirun nahasta
        jopa kärpässienen nahasta..;o)...


    • Jooseppi-1

      antava ja uusiutuva. Ja on myöskin niin että en halua kuulla esim. autojen pörinää ja muuta luotoon kuulumatonmtonta pörinää juuri nyt kun luonto herää ja (takatalveta huolimatta) pitäisi olla iskussa 15.15.2010. Hiirenkorvat koivuissa ja vihertävät nurmikot.

      Nyt täällä salossa lumi on jo sulanut jo pois sitä on vain kinoksissa joihin se oli ajettu. Lumi olikin oikeeta lunta.... koska oli niin pitkä pakkasjakso.

      • demoniiih

        pilaakin niin paljon..:o/...

        Onneksi meillä on viel paikkoja, joissa voi kuulla luonnon ja omat ajatukset..kaikessa rauhassa ;o)...


    • Taitaa tulla kesä:)
      • demoniiih

        Yksi biiseistä jälleen, mikä ei jätä kylmäksi..:o)...Kiitän..:o)...


      • Lauri Viiraus

        Kesän maku poskessa
        kuin sätkä roikkuu huulessa
        ei maistu enää mikään milleen
        kesää kohden mennään silleen.


      • Lauri Viiraus
        Lauri Viiraus kirjoitti:

        Kesän maku poskessa
        kuin sätkä roikkuu huulessa
        ei maistu enää mikään milleen
        kesää kohden mennään silleen.

        Nätti ilta hourulassa, tuudittaa kuin huuhaa lasta/
        kiva olla olemassa/
        Heiluu kroppa heiluu päät/ oih kuinka muuttuu säät/
        pillereitä popsien menee ilta iloiten/


      • demoniiih

        Työviikko ja rapiat takana..Tässä alkaa melkeistäs jo elpyä..


        Tuo alkanut kevät on ihana elvytin ;o)...


      • Lauri Viiraus

        tyhjä kuin tärkätty lakana,
        samat biisit vuodest vuoteen
        ja juontajatkin virtsaa juoneet.
        Yhtä tyhjä kuin Nova Group jo
        monta vuotta aivan out.


      • annikoo..
        demoniiih kirjoitti:

        Työviikko ja rapiat takana..Tässä alkaa melkeistäs jo elpyä..


        Tuo alkanut kevät on ihana elvytin ;o)...

        Ihana kevät...itselle pääsiäisen aika on aina niin raskas...paljon surua ja onnea joskus ..mutta kaikki sattuu pääsiäiseen...ilot ja surut. Kevät tuo kuitenkin sen toivon ja uuden alun aina....


      • demoniiih
        annikoo.. kirjoitti:

        Ihana kevät...itselle pääsiäisen aika on aina niin raskas...paljon surua ja onnea joskus ..mutta kaikki sattuu pääsiäiseen...ilot ja surut. Kevät tuo kuitenkin sen toivon ja uuden alun aina....

        vähitellen muistoiksi..iloisiksikin..Suru lientyy..ei kuitenkaan koskaan täysin väisty pois.

        Jaksamista ja halit..tälle kevään alulle :o)...


      • annikoo..
        demoniiih kirjoitti:

        vähitellen muistoiksi..iloisiksikin..Suru lientyy..ei kuitenkaan koskaan täysin väisty pois.

        Jaksamista ja halit..tälle kevään alulle :o)...

        Kiitos..olet niin sydämellinen et ihan kyynel tuli.. kyllä se taas tästä kun ottaa niskasta kiinni ja alkaa suumnnata eteenpäin.


      • demoniiih kirjoitti:

        Työviikko ja rapiat takana..Tässä alkaa melkeistäs jo elpyä..


        Tuo alkanut kevät on ihana elvytin ;o)...

        onnellista, mä olen vasta alussa.:(
        En kyllä tiedä milloin on takana, hovissa muuttuu nää asiat nopsasti.:)
        Mutta mukavaa lepoa sinulle nyt.:)


      • demoniiih
        annikoo.. kirjoitti:

        Kiitos..olet niin sydämellinen et ihan kyynel tuli.. kyllä se taas tästä kun ottaa niskasta kiinni ja alkaa suumnnata eteenpäin.

        Ja uskomatonta..se antaa voimaa, mistä suuri suru on kotoisin..Ne muistot..ja se aika yhteinen :o)..


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        onnellista, mä olen vasta alussa.:(
        En kyllä tiedä milloin on takana, hovissa muuttuu nää asiat nopsasti.:)
        Mutta mukavaa lepoa sinulle nyt.:)

        Työt on ihan OK...Ainakin, kun nää vapaat sitä kivasti katkasee...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Työt on ihan OK...Ainakin, kun nää vapaat sitä kivasti katkasee...;o)...

        vapaita, ei jaksais työtäkään.:)
        Kyllä välillä pitää saada levätä kunnolla.


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        vapaita, ei jaksais työtäkään.:)
        Kyllä välillä pitää saada levätä kunnolla.

        Työ ei saa olla kaikki mitä elämässä on..Vaikka, joskus väsyneenä kyllä siltä tuntuukin..:o/...


    • alright

      jo syksy.

      Oliko masentava viesti ;)

      • demoniiih

        Höh...vanha ukko...Mä pidän ihan kaikista vuodenajoista..Ne just on mun voimanlähteitä..Läööäööääps...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Höh...vanha ukko...Mä pidän ihan kaikista vuodenajoista..Ne just on mun voimanlähteitä..Läööäööääps...;o)...

        aattelin säästää sun ihoa.. jos ei tantan iho kestä polttavaa aurinkoa.. niin olis hyvä jos olisi jo ohi :)

        Syksyn väriloisto on upea!


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        aattelin säästää sun ihoa.. jos ei tantan iho kestä polttavaa aurinkoa.. niin olis hyvä jos olisi jo ohi :)

        Syksyn väriloisto on upea!

        ajattelit minua..Hitsit..mä luulin sua tuhumaksi...:o/...

        Syksyllä on hurja halu uudistua..oppia uutta..:o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        ajattelit minua..Hitsit..mä luulin sua tuhumaksi...:o/...

        Syksyllä on hurja halu uudistua..oppia uutta..:o)...

        tottakai.. tanttoja täytyy suojella ;)

        Syksyllä valmistaudutaan talviunille :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        tottakai.. tanttoja täytyy suojella ;)

        Syksyllä valmistaudutaan talviunille :)

        siis tanttojen sankari...;o)...

        Syksyllä ... käperrytään soffan nurkkaan ja luetaan dekkareita..nauttien tuikkujen tuikkeesta..;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        siis tanttojen sankari...;o)...

        Syksyllä ... käperrytään soffan nurkkaan ja luetaan dekkareita..nauttien tuikkujen tuikkeesta..;o)...

        että edes teidän :)

        Niin.. tai takan eteen lampaantaljalle :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        että edes teidän :)

        Niin.. tai takan eteen lampaantaljalle :)

        Pahus..lähes saat minut haluamaan..syksyä...;o)...


      • alright

      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ,palautetaan tantta tähän aikaan ;) http://www.youtube.com/watch?v=FYjMTeUKWXI

        Tantat rules!

        anteeksi, mutta vain ja koska olet SE sankari, joka suojelee tanttoja palautellen heidät oikeisiin vuodenaikoihin ensin houkuteltuaan tanttaparat väärille kuukausille...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        anteeksi, mutta vain ja koska olet SE sankari, joka suojelee tanttoja palautellen heidät oikeisiin vuodenaikoihin ensin houkuteltuaan tanttaparat väärille kuukausille...;o)...

        harhailevat tantat onkin vaarallisia.. itselleen :)

        http://www.youtube.com/watch?v=Vx7RWW36wes


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        harhailevat tantat onkin vaarallisia.. itselleen :)

        http://www.youtube.com/watch?v=Vx7RWW36wes

        tantat...:o/...


        Merilinja..Tuota tulikin katsottuna..silloin, kun en vielä tiennyt yhtään mitään tanttailusta...;o)..

        Tunnari on hiano..ihokarvoja nostattava :o)...Ihan varmasti tänne tulvahti meren tuaksu...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        tantat...:o/...


        Merilinja..Tuota tulikin katsottuna..silloin, kun en vielä tiennyt yhtään mitään tanttailusta...;o)..

        Tunnari on hiano..ihokarvoja nostattava :o)...Ihan varmasti tänne tulvahti meren tuaksu...;o)...

        tantat on hellyttäviä ;)

        Juu.. eikä silloin ollu värejäkään vielä keksitty :) Valitettavasti meri nykyään ennemmin haisee.. ainakin täälläpäin :(


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        tantat on hellyttäviä ;)

        Juu.. eikä silloin ollu värejäkään vielä keksitty :) Valitettavasti meri nykyään ennemmin haisee.. ainakin täälläpäin :(

        noloa se vaan..Paitsi et kun kohelluksia sattuu..niin ei auta muu, kuin nauraa itselleen..;o)...


        Täällä ei haise meri..Täällä tuoksuu tuo järbi...siooooh järvi ;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        noloa se vaan..Paitsi et kun kohelluksia sattuu..niin ei auta muu, kuin nauraa itselleen..;o)...


        Täällä ei haise meri..Täällä tuoksuu tuo järbi...siooooh järvi ;o)...

        tantat tarvitse nolostua.. teillä on oikeus koheltaa :)

        No ei täälläkää.. meri on viel jääs :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        tantat tarvitse nolostua.. teillä on oikeus koheltaa :)

        No ei täälläkää.. meri on viel jääs :)

        ..tai ainakin jää järven pinnalta...;o)...

        Äläs raas yllyttele ja rohkaise tanttaihmistä..Ne on kamalan ujoja ja häpeämättömiä...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        ..tai ainakin jää järven pinnalta...;o)...

        Äläs raas yllyttele ja rohkaise tanttaihmistä..Ne on kamalan ujoja ja häpeämättömiä...;o)...

        on sitten tantan parempi olla menemättä jäälle enää.. pilkkivehkeet voi laittaa varastoon :)

        Ujo ja häpeämätön.. mites en näe tanttaa tossa ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        on sitten tantan parempi olla menemättä jäälle enää.. pilkkivehkeet voi laittaa varastoon :)

        Ujo ja häpeämätön.. mites en näe tanttaa tossa ;)

        terottelin ja kiillottelin kairaa..Syötin surviaisentoukat..Mut ei sit pilikille, kun sankari niin sanoo...;o)...
        Jotenkin nuonosti näjen itsekkin..Huoh..tämä kauko-ja hajataitto...;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        terottelin ja kiillottelin kairaa..Syötin surviaisentoukat..Mut ei sit pilikille, kun sankari niin sanoo...;o)...
        Jotenkin nuonosti näjen itsekkin..Huoh..tämä kauko-ja hajataitto...;o)...

        kevätjäälle meno on ehdottomasti kielletty tantoilta! Tiedä minne jäälautalla ajelehtisit.. :)

        Lisää rojua sinne yöpöydälle.. apusilmät :)

        http://www.youtube.com/watch?v=VsL2R01b75Q


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        kevätjäälle meno on ehdottomasti kielletty tantoilta! Tiedä minne jäälautalla ajelehtisit.. :)

        Lisää rojua sinne yöpöydälle.. apusilmät :)

        http://www.youtube.com/watch?v=VsL2R01b75Q

        on nenällä...Juuh..oisin..siin yöpöydällä..Siin onkin kamala röykkiö rekvisiittaa...Arvaa vain onks urakkaa aamuisin kursia ittensä kasaan..;o)...


        Niihn..oikiassa olet..Ei koskaan tiedä mihin lautalla eksyisin, kun tuo suuntavaistokin on ihan huggasessa..:o/...Mä eksyn jo tossa kotiovellakin...:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        on nenällä...Juuh..oisin..siin yöpöydällä..Siin onkin kamala röykkiö rekvisiittaa...Arvaa vain onks urakkaa aamuisin kursia ittensä kasaan..;o)...


        Niihn..oikiassa olet..Ei koskaan tiedä mihin lautalla eksyisin, kun tuo suuntavaistokin on ihan huggasessa..:o/...Mä eksyn jo tossa kotiovellakin...:o/...

        vähän mietinkin.. kun eilen kerroit mitä kaikkea siin yöpöydällä on.. että et taida aamulla ihan lähteä liikkeelle kuin hauki kaisikosta ;)

        Taas vinkki: Sido lankarullan toinen pää ulko-oveen kiinni kun lähdet töihin.. silloin löydät takaisin kotiin ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        vähän mietinkin.. kun eilen kerroit mitä kaikkea siin yöpöydällä on.. että et taida aamulla ihan lähteä liikkeelle kuin hauki kaisikosta ;)

        Taas vinkki: Sido lankarullan toinen pää ulko-oveen kiinni kun lähdet töihin.. silloin löydät takaisin kotiin ;)

        tunti ja parikin keposesti vierähtää..aamulla, kun valmistaudun päivään..Ja sitten illalla saman verran, kun kuoriudun noista korseteista sun muista tarvekaluista...;o)...


        Taas Sä opetit ..elämässäselviytymiskeinoja..Miten ihmeessä olenkasan ennen tullut toimeen..ilman opastustasi...:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        tunti ja parikin keposesti vierähtää..aamulla, kun valmistaudun päivään..Ja sitten illalla saman verran, kun kuoriudun noista korseteista sun muista tarvekaluista...;o)...


        Taas Sä opetit ..elämässäselviytymiskeinoja..Miten ihmeessä olenkasan ennen tullut toimeen..ilman opastustasi...:o/...

        mä vähän ajattelinkin :)

        Pitäiskö kirjoittaa sellainen "Tanttojen selviytymisopas".. oiskohan kysyntää ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        mä vähän ajattelinkin :)

        Pitäiskö kirjoittaa sellainen "Tanttojen selviytymisopas".. oiskohan kysyntää ;)

        sellaisen...Varmasti kysyntää löytyy..VALLAN BESTSELLERIKS SAAKKA...;o)...

        Sit Susta tulee kamalan julkkis ja kuuluisa..Kaikki fanittaa Sua ja mä jään ihan heitteille..ko Sun täytyy antaa kaikille nimmareita..ja et ehdi enää ikinä koskaan opastamaan...huoh...mikä kamala tulevaisuus tälle tantalle...:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        sellaisen...Varmasti kysyntää löytyy..VALLAN BESTSELLERIKS SAAKKA...;o)...

        Sit Susta tulee kamalan julkkis ja kuuluisa..Kaikki fanittaa Sua ja mä jään ihan heitteille..ko Sun täytyy antaa kaikille nimmareita..ja et ehdi enää ikinä koskaan opastamaan...huoh...mikä kamala tulevaisuus tälle tantalle...:o/...

        ensin pitää kerätä materiaalia.. mitä tantat koheltaa. Haluatko purkaa sydäntäsi ;)

        Ethän sä heitteile jäis.. sullahan olis uunituore opaskirjanen apuna ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ensin pitää kerätä materiaalia.. mitä tantat koheltaa. Haluatko purkaa sydäntäsi ;)

        Ethän sä heitteile jäis.. sullahan olis uunituore opaskirjanen apuna ;)

        kun en osaa lukea...:o/...

        Tantat koheltaa vahingossa..Sekoilee sanoissaan. Kompastelee ja törmäilee..Kikattelee, kun muita ei kikatuttele..;o/....


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        kun en osaa lukea...:o/...

        Tantat koheltaa vahingossa..Sekoilee sanoissaan. Kompastelee ja törmäilee..Kikattelee, kun muita ei kikatuttele..;o/....

        ,kai tolla materiaalilla pääsee jo alkuun :) No mutta jos siihen laittaa paljon kuvia.. pitää vaan kattoa että opus on oikein päin.. muuten näyttäis että kaikki laivat olis kaatunu ylösalaisin ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ,kai tolla materiaalilla pääsee jo alkuun :) No mutta jos siihen laittaa paljon kuvia.. pitää vaan kattoa että opus on oikein päin.. muuten näyttäis että kaikki laivat olis kaatunu ylösalaisin ;)

        ja vähän tekstiä...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        ja vähän tekstiä...

        Mutta nyt jollain on huomenna työpäivä ja jollain ei.. ja tämä toinen kaatuu nyt petiin :)

        Hyvää yötä.

        Lopuksi sekoitetaan vielä tantan vuodenajat ;) http://www.youtube.com/watch?v=zIUP2CVYgtg


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        Mutta nyt jollain on huomenna työpäivä ja jollain ei.. ja tämä toinen kaatuu nyt petiin :)

        Hyvää yötä.

        Lopuksi sekoitetaan vielä tantan vuodenajat ;) http://www.youtube.com/watch?v=zIUP2CVYgtg

        Niin, kun joku teki töitä päästäisen, joku ei...;o)...


        Hyvää yötä sankarioppaalle...;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=tqVnOLiH0FM


        Mä jään viel koristeleman tuon joulukuusen....;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Niin, kun joku teki töitä päästäisen, joku ei...;o)...


        Hyvää yötä sankarioppaalle...;o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=tqVnOLiH0FM


        Mä jään viel koristeleman tuon joulukuusen....;o)...

        teki.. mutta nyt joku lomailee vappuun? :)

        Tuliko kuusesta hieno? :)

        Ai niin.. iltaa :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        teki.. mutta nyt joku lomailee vappuun? :)

        Tuliko kuusesta hieno? :)

        Ai niin.. iltaa :)

        ai lomailee vai..;o)...Lomailisikin :o)...


        Kuusi on tosi hiano..Valot ja kaikki...Kyl naapuria nyt kadehditututtaa :o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        ai lomailee vai..;o)...Lomailisikin :o)...


        Kuusi on tosi hiano..Valot ja kaikki...Kyl naapuria nyt kadehditututtaa :o)...

        höh.. katsos kun tekisit töitä sen 16h 8h:ssa.. niin lomia taas kannattaa venyttää sillai että 3pvstä tulee 3vkoa :)

        Oisin mäkin kade.. jos mun naapurilla olis hieno kuusi ;)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        höh.. katsos kun tekisit töitä sen 16h 8h:ssa.. niin lomia taas kannattaa venyttää sillai että 3pvstä tulee 3vkoa :)

        Oisin mäkin kade.. jos mun naapurilla olis hieno kuusi ;)

        jos vaikka seiska ja kasi olis naapurilla tosi huanoja...;o)...Juuh...saa heittää mädillä tommaateilla...;o)...


        Niin silleen..jos jaksais rehkiä..Huoh..ei taida jaksaa..ei millään tämä vanaha tomumaja taivu enää..;o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        jos vaikka seiska ja kasi olis naapurilla tosi huanoja...;o)...Juuh...saa heittää mädillä tommaateilla...;o)...


        Niin silleen..jos jaksais rehkiä..Huoh..ei taida jaksaa..ei millään tämä vanaha tomumaja taivu enää..;o)...

        ysin :)

        Äläs yritä.. kaivat esiin.. tadaa.. tanttaenergian! ..sillä menee läpi vaikka harmaan kiven ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=WUQ2JI6JJz0


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ysin :)

        Äläs yritä.. kaivat esiin.. tadaa.. tanttaenergian! ..sillä menee läpi vaikka harmaan kiven ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=WUQ2JI6JJz0

        mun tanttaenergiani..;o)...


        Voi..mä olen niin baha, jos jokunen uskaltaa ärsyttää mua..ja viel saa ärsyyntymään...;o)...


        Kiitos..rauhoitat quumentunutta tanttaa :o)...

        Ai ysin vai...hmm..:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        mun tanttaenergiani..;o)...


        Voi..mä olen niin baha, jos jokunen uskaltaa ärsyttää mua..ja viel saa ärsyyntymään...;o)...


        Kiitos..rauhoitat quumentunutta tanttaa :o)...

        Ai ysin vai...hmm..:o/...

        ,ei tantat kannata kiihtyä.. lepo vaan :)

        Hmm.. mites sua ärsytetään? ;)

        Ai ei ysi.. no ok.. http://www.youtube.com/watch?v=7nChDEBXt90

        :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        ,ei tantat kannata kiihtyä.. lepo vaan :)

        Hmm.. mites sua ärsytetään? ;)

        Ai ei ysi.. no ok.. http://www.youtube.com/watch?v=7nChDEBXt90

        :)

        kirjuutella tälleen levossa vaan...;o)...

        Mua ärsytetään epäoikeudenmukaisuudella, valheilla ja tahallisella tyhymyydellä...vääristelyllä..No..kaikella inhalla..Tantta ei voi tajuta, et joku haluaa satuttaa tarkoituksenmukaisesti, kun tantta ei itse sitä millään raaskis tehdä..vain ääripakosta...:o/...


        Wau..Puristin pakolla kympin...röyh..sorry...;o)...

        http://www.youtube.com/watch?v=vcM9JmSbvNg


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        kirjuutella tälleen levossa vaan...;o)...

        Mua ärsytetään epäoikeudenmukaisuudella, valheilla ja tahallisella tyhymyydellä...vääristelyllä..No..kaikella inhalla..Tantta ei voi tajuta, et joku haluaa satuttaa tarkoituksenmukaisesti, kun tantta ei itse sitä millään raaskis tehdä..vain ääripakosta...:o/...


        Wau..Puristin pakolla kympin...röyh..sorry...;o)...

        http://www.youtube.com/watch?v=vcM9JmSbvNg

        virsilaulantaa taustaksi vielä :)

        No ei tuollaisesta kannata ärsyyntyä.. vaan laittaa häiriköt ojennukseen.. tanttaraivolla! ;)

        Ei tavinnut puristaa.. ihan ansiosta tuli :)


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        virsilaulantaa taustaksi vielä :)

        No ei tuollaisesta kannata ärsyyntyä.. vaan laittaa häiriköt ojennukseen.. tanttaraivolla! ;)

        Ei tavinnut puristaa.. ihan ansiosta tuli :)

        kunnon körttimeininkiä..;o)..



        Niin laitankin kuriin...Mul on hyvä opas ...paras :o)...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        kunnon körttimeininkiä..;o)..



        Niin laitankin kuriin...Mul on hyvä opas ...paras :o)...

        vähän vauhdikkaampa kuitenkin :) http://www.youtube.com/watch?v=1hOEIhSNhw4

        Tiedätkö mitä tarvitset?


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        vähän vauhdikkaampa kuitenkin :) http://www.youtube.com/watch?v=1hOEIhSNhw4

        Tiedätkö mitä tarvitset?

        mitä mä tarvitsen...?..


        Pahus..nyt ei tunnu kivalle yhtään..Toi yksi...tuol riehumassa...En tiedä miten suhtautua...Pahus..pahus..:o/...


      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        mitä mä tarvitsen...?..


        Pahus..nyt ei tunnu kivalle yhtään..Toi yksi...tuol riehumassa...En tiedä miten suhtautua...Pahus..pahus..:o/...

        syvään.. nuin.. kokeile pulssia.. yli 170 on jo aika paha :)

        Tarvit sellasen paidan jossa on demoneit.. ja isoilla kirjaimilla TANTTAENERGIAA! Sillä pistäisit riehujat kuriin :)

        Silmät kii.. http://www.youtube.com/watch?v=yOaoUx0Mc0Q


      • demoniiih
        alright kirjoitti:

        syvään.. nuin.. kokeile pulssia.. yli 170 on jo aika paha :)

        Tarvit sellasen paidan jossa on demoneit.. ja isoilla kirjaimilla TANTTAENERGIAA! Sillä pistäisit riehujat kuriin :)

        Silmät kii.. http://www.youtube.com/watch?v=yOaoUx0Mc0Q

        ..kuin myöskin tuubitustasikin...Kiitos...koko sielustani :o)...


      • alright

      • demoniiih

      • alright

      • demoniiih

      • alright
        demoniiih kirjoitti:

        Maksan kyl aikanaan..korkojen kanssa...niin tantta tekee aina;o)...


        Illan viimeinen...olkoon unesi onnelliset :o)...


        http://www.youtube.com/watch?v=s3gZI1XHAzE

        ,mukaville tantoille tapahtuu vaan lopuksi mukavia asioita :)

        Rauhallisia unia tantallekin :)


    • Gyro Mitriini

      Mustarastas lensi ikkunaan ja kuoli, ja mulla mielessä vasta ensimmäiset korvasienet jotka täälläpäin kukkii jo hyvää vauhtia.

      • Korvasienet ei kuki.:)


      • Gyro Mitriini
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Korvasienet ei kuki.:)

        Kukkii, usko tai älä.


      • Gyro Mitriini kirjoitti:

        Kukkii, usko tai älä.

        meillä ei.:)
        Taitaa olla murresana kyseessä?


      • demoniiih

        rastaan laulut..:o/...

        Korvasieni kuulemma herkkujen herkkua..Mä en vain osaa sitä tajuta...;o)...Mut suppilovahvero..on namia :o)...


      • Gyro Mitriini
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        meillä ei.:)
        Taitaa olla murresana kyseessä?

        Tää on huuhaata ja mulla noita mielikuvia riittää, äskenkin oli mielikuva takapihan hangella kukkivista korvasienistä, oisko liikaa jäämiä viime keväänä syödyistä korvasienistä, jos mää en sittenkään keittänyt sitä yhtä satsia tarpeeksi ko sillonki jäi vähä vaivaamaan.


      • Gyro Mitriini kirjoitti:

        Tää on huuhaata ja mulla noita mielikuvia riittää, äskenkin oli mielikuva takapihan hangella kukkivista korvasienistä, oisko liikaa jäämiä viime keväänä syödyistä korvasienistä, jos mää en sittenkään keittänyt sitä yhtä satsia tarpeeksi ko sillonki jäi vähä vaivaamaan.

        tietty jossakin vaiheessa.;)
        Kukkivat roudanmaat tuli vain mieleen tuosta mielikuvastasi.:)
        Mutta on ne vaan tosi hyviä, ainakin korvasienimuhennos nam nam.:)
        Olen minäkin aika monet hakkuuaukot kahlannut läpi noitten sienien perässä.


      • Gyro Mitriini
        demoniiih kirjoitti:

        rastaan laulut..:o/...

        Korvasieni kuulemma herkkujen herkkua..Mä en vain osaa sitä tajuta...;o)...Mut suppilovahvero..on namia :o)...

        Kuitenki niitä maistanut ? No ei ne maistukaan kummosilta, mut saa niistä hyvän muhennoksen.


      • Gyro Mitriini
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tietty jossakin vaiheessa.;)
        Kukkivat roudanmaat tuli vain mieleen tuosta mielikuvastasi.:)
        Mutta on ne vaan tosi hyviä, ainakin korvasienimuhennos nam nam.:)
        Olen minäkin aika monet hakkuuaukot kahlannut läpi noitten sienien perässä.

        On sama harastus.


      • demoniiih
        Gyro Mitriini kirjoitti:

        Kuitenki niitä maistanut ? No ei ne maistukaan kummosilta, mut saa niistä hyvän muhennoksen.

        Ja jopa onin pikkukätösin valmistanut ruuaksi..;o)...


      • Gyro Mitriini kirjoitti:

        On sama harastus.

        ole muutamaan vuoteen käynyt, mutta onpa tullut kankaita pitkin juostua monena keväänä ja syksynä.
        Se on hyvää liikuntaa, kun laukkaat mätästetyllä/ojitetulla kankaalla.;)


      • Gyro Mitriini
        demoniiih kirjoitti:

        Ja jopa onin pikkukätösin valmistanut ruuaksi..;o)...

        Hommaa onkin kun niitä keittelee ja ruuaksi asti laittaa, ensimmäisen kerran kun laitoin nii hiukka pelotti syödä.


      • demoniiih
        Gyro Mitriini kirjoitti:

        Hommaa onkin kun niitä keittelee ja ruuaksi asti laittaa, ensimmäisen kerran kun laitoin nii hiukka pelotti syödä.

        Ja sitten, kun makukaan ei miellyttänyt..heitin koko homman toisille...;o)...


      • Gyro Mitriini kirjoitti:

        Hommaa onkin kun niitä keittelee ja ruuaksi asti laittaa, ensimmäisen kerran kun laitoin nii hiukka pelotti syödä.

        se paha tapa, että mä keitän niitä liikaa sen myrkyn pelossa.:(
        Ne menee sitkeäksi liialla keittämisellä, on kuin kumia puris.:)


      • Gyro Mitriini
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        ole muutamaan vuoteen käynyt, mutta onpa tullut kankaita pitkin juostua monena keväänä ja syksynä.
        Se on hyvää liikuntaa, kun laukkaat mätästetyllä/ojitetulla kankaalla.;)

        Se on hyvää liikuntaa siinäkin mielessä, että siinä on se etsimisen ja löytämisen, ja varsinkin löytämisen ilo, kyll se pelkän kävelyn hakkaa mennen tullen, ja sitten kamera vielä mukaan niin saaliina voi olla vaikka mitä, niinku kuvia kyykäärmeistä, tai sit jostain hauskemmasta.


      • Gyro Mitriini kirjoitti:

        Se on hyvää liikuntaa siinäkin mielessä, että siinä on se etsimisen ja löytämisen, ja varsinkin löytämisen ilo, kyll se pelkän kävelyn hakkaa mennen tullen, ja sitten kamera vielä mukaan niin saaliina voi olla vaikka mitä, niinku kuvia kyykäärmeistä, tai sit jostain hauskemmasta.

        Niistä kyykäärmeistä en kyllä tykkää, olen törmännyt niihin muutamia kertoja, ja se kohtaaminen on minulle ollut epämieluisa.:/
        Onhan siellä luonnossa vaikka mitä mukavaa kuvattavaa, paitsi sitä raiskattua metsää en kovin kauniina pidäkään.


      • Gyro Mitriini
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        se paha tapa, että mä keitän niitä liikaa sen myrkyn pelossa.:(
        Ne menee sitkeäksi liialla keittämisellä, on kuin kumia puris.:)

        Mut silti niitä pitää aina uudelleen laittaa jos sattuu löytämään. (jos ei saa naapurille myytyä) Mut kyllä ainakin yksi muhennos pitää kevään kunniaks laittaa.


      • Gyro Mitriini kirjoitti:

        Mut silti niitä pitää aina uudelleen laittaa jos sattuu löytämään. (jos ei saa naapurille myytyä) Mut kyllä ainakin yksi muhennos pitää kevään kunniaks laittaa.

        alkuun uskaltanut edes lapsille tarjota sitä muhennosta, ei kait sitä ainakaan kovin pienille suositellakaan. Itse olin koemaistajana. Tietty viisaampana olis maistattanut ukolla ensiksi.;)
        Kyllä se yksi muhennos riittääkin keväällä, ettei käy niin, että muut sanovat sinun olevan sienessä.;)
        Toivottavasti on suotuisan lämmintä ja riittävästi kosteutta, kyllä silloin tulee korvasieniä.


      • Gyro Mitriini
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        alkuun uskaltanut edes lapsille tarjota sitä muhennosta, ei kait sitä ainakaan kovin pienille suositellakaan. Itse olin koemaistajana. Tietty viisaampana olis maistattanut ukolla ensiksi.;)
        Kyllä se yksi muhennos riittääkin keväällä, ettei käy niin, että muut sanovat sinun olevan sienessä.;)
        Toivottavasti on suotuisan lämmintä ja riittävästi kosteutta, kyllä silloin tulee korvasieniä.

        Ainakin kosteuden riittävän.

        Mut nyt tää lähtee.


    • mykistynyt.

      onpas mahtavaa huuhaata. Ei voi kuin ihailla.

      • demoniiih

        ihan tohkeissani tänne sieluni säkeitä väkersin...;o)...


    • herkistyn näin kevään yrittäessä lähennellä, nyttenkin nenu vuotaa kuin Huberin vesihana, ja tää on vasta huhtikuu!!!
      Vielä enemmän herkistyy kun yrittää nähdä noitten akkunklasien läpi, siin meinaan tarvitaan vähän isompi palju ko noit rupee huuhteleen...

      Jan and Dean; surf City
      http://www.youtube.com/watch?v=AxMyFe81FUg

      • demoniiih

        hyökkää monen kimppuun..Kietoen heidät siitepölyiseen vaippaansa...Onneksi kuitenkin kevät myöskin armahtaa..vesisateen muodossa...;o).. Tai ainakin antihistamiinit...;o)...

        Herkkä mies on kyl ihana...;o)...


    • MIKAELI.
      • demoniiih

        Kunhan ei unohda naatiskella siitä mitä just nyt on...;o)...


      • raps
        demoniiih kirjoitti:

        Kunhan ei unohda naatiskella siitä mitä just nyt on...;o)...

        kutiaako vielä


      • demoniiih
        raps kirjoitti:

        kutiaako vielä

        paitsi, jos kutittaa, niin silloin kutittaa...;o)...


      • sinua.......
        demoniiih kirjoitti:

        paitsi, jos kutittaa, niin silloin kutittaa...;o)...

        tais vähän kutittaa


      • demoniiih
        sinua....... kirjoitti:

        tais vähän kutittaa

        seoli joku muu..Taisin tarjota hälle viel antihistamiiniakin...;o)...


    • --------------

      muisku tai jos o nii sen persoona o muutunu täysin

      • demoniiih

        ja sama persoona..;o)...

        Näinhän mä olen kirjuutellut jo vuosia..vain omalla persoonalla..välikätenä tämä läppäri...;o)...


    • Salainen satikka

      Yö alkaa jo hiukan tummua...Naali tuoksuu lämpöisen pehmeän Satiaiselle. Kultainen narri virittelee kaukaista asettaan laulaen näreen oksalla. On vielä kermaa jäljellä..vetistä ja harmaanlikaista goveeta...

      Näinä synkkinä öinä aistii voimakkaasti luonnon aivastuksen...Muisqaa quu , yllä mansikan maun..kitkerän makean puolukan tuoksun...Nyt...tänä keväänä en missaa nörttiä puhkeamista puihin..Tänä iltana ..:o)...

      • ------------

        satikka jäljittelee muiskua


      • demoniiih

        hianoja ajatelmia...:o)...

        Sellaista se on, kun luanto kutsuu...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        hianoja ajatelmia...:o)...

        Sellaista se on, kun luanto kutsuu...;o)...

        Höpsöö en minä ajattele mitään vaan nuo nappulat, olen pää märkänä vielä kun tulin saunasta ja kohta tutiin
        et jaksaa taas 4:30 herätä pailaan töihin;)


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Höpsöö en minä ajattele mitään vaan nuo nappulat, olen pää märkänä vielä kun tulin saunasta ja kohta tutiin
        et jaksaa taas 4:30 herätä pailaan töihin;)

        aivojen joskus olla vapailla...;o)..

        Sinulla onkin aikainen herätys..Mä saan kääntää silloin viel kylkeäni..ja nauttia vapaaapäivän tunnelmista :o)..


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        aivojen joskus olla vapailla...;o)..

        Sinulla onkin aikainen herätys..Mä saan kääntää silloin viel kylkeäni..ja nauttia vapaaapäivän tunnelmista :o)..

        On sulla hyvä olla oli joku sipalekin mut et tairaa pitää siitä;) No niin lopetan stadin lanseeramisen et snaijaak
        mikä oli meirän lottorivi lauantaiks ;)


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        On sulla hyvä olla oli joku sipalekin mut et tairaa pitää siitä;) No niin lopetan stadin lanseeramisen et snaijaak
        mikä oli meirän lottorivi lauantaiks ;)

        numerosarja kyseessä...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        numerosarja kyseessä...;o)...

        Laitetaan syntymäpäävät ja quuqaudet ja sitten ikäsi käy vielä miun ei ja ja mitä viel, turise sie loput..


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Laitetaan syntymäpäävät ja quuqaudet ja sitten ikäsi käy vielä miun ei ja ja mitä viel, turise sie loput..

        kellonaika..muistathan...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        kellonaika..muistathan...;o)...

        Kyllä minä sen muistan iquisesti kun sinut gohtasin 1913 ja oli helluntai ja silloin satoi jotain sillä nyt on jo varttiavaille kun tulee huominen ja yhä Yö alkaa jo hiukan tummua...Naali tuoksuu lämpöisen pehmeän Satiaiselle. Kultainen narri virittelee kaukaista asettaan laulaen näreen oksalla. On vielä kermaa jäljellä..vetistä ja harmaanlikaista goveeta...

        Näinä synkkinä öinä aistii voimakkaasti luonnon aivastuksen...Muisqaa quu , yllä mansikan maun..kitkerän makean puolukan tuoksun...Nyt...tänä keväänä en missaa nörttiä puhkeamista puihin..Tänä iltana ..:o)...
        ja unta nään sinusta...Öitä Muisquu!!


      • Salainen satikka
        Salainen satikka kirjoitti:

        Kyllä minä sen muistan iquisesti kun sinut gohtasin 1913 ja oli helluntai ja silloin satoi jotain sillä nyt on jo varttiavaille kun tulee huominen ja yhä Yö alkaa jo hiukan tummua...Naali tuoksuu lämpöisen pehmeän Satiaiselle. Kultainen narri virittelee kaukaista asettaan laulaen näreen oksalla. On vielä kermaa jäljellä..vetistä ja harmaanlikaista goveeta...

        Näinä synkkinä öinä aistii voimakkaasti luonnon aivastuksen...Muisqaa quu , yllä mansikan maun..kitkerän makean puolukan tuoksun...Nyt...tänä keväänä en missaa nörttiä puhkeamista puihin..Tänä iltana ..:o)...
        ja unta nään sinusta...Öitä Muisquu!!

        Toivottavasti en laula yöllä tätä , yötä ystäväin ;)


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Toivottavasti en laula yöllä tätä , yötä ystäväin ;)

        Nuku hyvin..Onnellista unta :o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        Nuku hyvin..Onnellista unta :o)...

        Aika lyhyeksi jäi taas viimeyön unet kaks kuorsausta ja taas ylös;) Meinas mennä iltapäivällä simmut kiinni väkisin, ihana ilma meneillään tuo töllötin taivaalla suorastaa palaa ihoon kiinni ja tuo lämpöä!


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Aika lyhyeksi jäi taas viimeyön unet kaks kuorsausta ja taas ylös;) Meinas mennä iltapäivällä simmut kiinni väkisin, ihana ilma meneillään tuo töllötin taivaalla suorastaa palaa ihoon kiinni ja tuo lämpöä!

        työpäivä tuntuu ikuisuudelle...:o/...

        Nyt sitten rennosti..ja rauhallisesti..koko loppuilta..;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        työpäivä tuntuu ikuisuudelle...:o/...

        Nyt sitten rennosti..ja rauhallisesti..koko loppuilta..;o)...

        Ainahan oon hiljainen nyhverö pienestä pitäen ollut ;)


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Ainahan oon hiljainen nyhverö pienestä pitäen ollut ;)

        ...niin minäkin...;o)...


      • Salainen satikka

      • demoniiih

      • väsy satikka

      • demoniiih

      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        mentävä lepäilemään...vällyjen alle...:o)...

        Kerkisin lukeen niin poistui! hiukan lepäsin,tän pelastin jos se oli jollekin ;) http://www.youtube.com/watch?v=NhzpXDGu6fA Oliko sille Linnulle voihan nenä!


      • Salainen satikka kirjoitti:

        Kerkisin lukeen niin poistui! hiukan lepäsin,tän pelastin jos se oli jollekin ;) http://www.youtube.com/watch?v=NhzpXDGu6fA Oliko sille Linnulle voihan nenä!

        satikka älä sotke enää minua sun juttuihis kiitosta


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Kerkisin lukeen niin poistui! hiukan lepäsin,tän pelastin jos se oli jollekin ;) http://www.youtube.com/watch?v=NhzpXDGu6fA Oliko sille Linnulle voihan nenä!

        Voi Sua..enhän mä ole juuri lainkaan tekemisissä linnun kanssa..:o/... Tuubitus oli kaikille..sattui vain tulemaan mieleen..;o)...


      • Salainen satikka
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        satikka älä sotke enää minua sun juttuihis kiitosta

        En minä sinusta puhunut kuin"Miehestä" Ei kai muisquu naiselle soittelis biisiä;)


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        Voi Sua..enhän mä ole juuri lainkaan tekemisissä linnun kanssa..:o/... Tuubitus oli kaikille..sattui vain tulemaan mieleen..;o)...

        Hyvä niin ettei ollut valk.kotkalle vaan ainoastaan heille eikä miulle;) .. ihanaa silmää teillä;)


      • Salainen satikka

        Kerropas mitä pahaa ollaan minä ja hän tehtyt siulle ?


      • demoniiih

        Mustasukkaisuuttasi kirjoittelet aivan hölömöjä..Et edes tunne minua ja voit sanoa noin...Oikeasti..outoa..:o/...


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Hyvä niin ettei ollut valk.kotkalle vaan ainoastaan heille eikä miulle;) .. ihanaa silmää teillä;)

        Oli se sinullekkin..kaikille..Sä kuulut siihen kaikille porukkaan.

        No..tää on vain Sinulle...odotas...


        http://www.youtube.com/watch?v=BaBro9xotJg&feature=related


      • Salainen satikka

      • demoniiih kirjoitti:

        Mustasukkaisuuttasi kirjoittelet aivan hölömöjä..Et edes tunne minua ja voit sanoa noin...Oikeasti..outoa..:o/...

        sinut tunnen enemmän kuin uskotkaan :))))
        et usko kuin lähellä erästä olen joskus asunut :))


      • demoniiih
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        sinut tunnen enemmän kuin uskotkaan :))))
        et usko kuin lähellä erästä olen joskus asunut :))

        nauramaan...;o)...

        Miksi mä kenenkään perään lähtisin...Olet aivan hakoteillä..;o)...

        Lue huolella mun gallerian teksti..niin tiedät mitä en hae täältä.


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Ja tää on jenkalla koko jäpä ;) http://www.youtube.com/watch?v=Aw3NS2LzcNA

        Tää huuhaa muuttuu kaikenaikaa oudommaksi ja oudommaksi..:o/...

        Tuo yksi vosukin jo luulee tuntevansa minut..hehehehh...;o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        Tää huuhaa muuttuu kaikenaikaa oudommaksi ja oudommaksi..:o/...

        Tuo yksi vosukin jo luulee tuntevansa minut..hehehehh...;o)...

        Kaikki luulee tuntevansa toiset huuhaalla mutta näin ei ole, vaikka jotkut onkii ilman matoa;))


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        Kaikki luulee tuntevansa toiset huuhaalla mutta näin ei ole, vaikka jotkut onkii ilman matoa;))

        Luulo on kuitenkin pahasta...;o)...


        Sola ja Laardi tuntee mut oikiasti ja mä heidät :o)...


      • Salainen satikka
        demoniiih kirjoitti:

        Luulo on kuitenkin pahasta...;o)...


        Sola ja Laardi tuntee mut oikiasti ja mä heidät :o)...

        No minä en tunne ketään täällä enkä luule tuntevani se on luovuutta jollekin ;) Ei minulle, sinullakin on kuva galtsussa se ei auta näköjään;) Ja kun esim: Minulla ei sitä ole niin hups olen jotain muuta mitä en ole...


      • demoniiih
        Salainen satikka kirjoitti:

        No minä en tunne ketään täällä enkä luule tuntevani se on luovuutta jollekin ;) Ei minulle, sinullakin on kuva galtsussa se ei auta näköjään;) Ja kun esim: Minulla ei sitä ole niin hups olen jotain muuta mitä en ole...

        sen mitä olen..ja kirjoitteluni kertoo loput :o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        sen mitä olen..ja kirjoitteluni kertoo loput :o)...

        Täällähän ei sais olla tosikko joku on näköjään ;) Välillä "luulen" että joku luuli rakastuvan satiaiseen mutta
        ei kai minulla ollut tarkoitus ketään loukata;) Sori jos hän kimpaantui toivottavasti pyytää anteeksi sinulta!


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Täällähän ei sais olla tosikko joku on näköjään ;) Välillä "luulen" että joku luuli rakastuvan satiaiseen mutta
        ei kai minulla ollut tarkoitus ketään loukata;) Sori jos hän kimpaantui toivottavasti pyytää anteeksi sinulta!

        ei ole rakkautta lainkaan.

        En mä loukkaantunut..Harmistuin vain..Eikä minulta tarvitse anteeksi pyydellä..Mä saatan puraista...;o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        ei ole rakkautta lainkaan.

        En mä loukkaantunut..Harmistuin vain..Eikä minulta tarvitse anteeksi pyydellä..Mä saatan puraista...;o)...

        Siis ketä;) Puraista........


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Siis ketä;) Puraista........

        siks, että..jollekkin mun on saatava kostaa...;o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        siks, että..jollekkin mun on saatava kostaa...;o)...

        Ja mihinkäs tarraat hamput ja raateletkos;) Yö myöhään sillä vinttini liikku vielä;))


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Ja mihinkäs tarraat hamput ja raateletkos;) Yö myöhään sillä vinttini liikku vielä;))

        ...;o)...

        En raatelis...en raaskin :o)...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        ...;o)...

        En raatelis...en raaskin :o)...

        Olen sitten onneton tapaus:((


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        Olen sitten onneton tapaus:((

        niin...:o/...


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        niin...:o/...

        No sillen kun oon niin pehmo että sulaan kuin hunaja kun nään kauniin Quun ;)


      • SATIAINEN70

        Minä en satu pahemmin uhoon mutta sinä sitä teet päivästä päivään täällä, mene vaikka Lahden torille niin
        saat sitä mitä haluut..


      • demoniiih
        SATIAINEN70 kirjoitti:

        No sillen kun oon niin pehmo että sulaan kuin hunaja kun nään kauniin Quun ;)

        miten nätisti kirjoitit...:o)...Nyyh...oikeesti.


      • SATIAINEN70
        demoniiih kirjoitti:

        miten nätisti kirjoitit...:o)...Nyyh...oikeesti.

        Naisille pitäis osata muuta kuin mököttää ja pitää niistä huolta olkoon se kaunis sievä tai soma;)


    • ..talvisten herkkuruokien pulleuttamat pakarat alkavat vähitellen paljastua lämpötilan kohotessa ,. ,.
      nyt ovat pyllyt makeimmillaan ,. ei ole vielä ehditty jumpata kesäkuntoon ,. ,.

      • demoniiih

        Aina pukeudun villahousuihin..jopa kolmiinkin..Joku säädyllisyys se kesälläkin täytyy olla...:o/...


    • mukava aloitus. Mökille mieli, mutta saunaan menossa.
      Vahinko kun ei ole ottaa kainaloon lempeää naista eikä saunavastaa(vai vihtako se on?).

      • demoniiih

        Ainahan kaikkuun voi ottaa vaikkast sen halinallen...Tyynykin käy hyvin...;o)...


    • valk.susi-09

      mainiota mainiota mitä sitä muisquulle kuuluu

      • ...

        avoiliitossa oleva nainen hilluu täällä päivät


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe