Elikkäs olisin kiinnostunut aloittamaan jonkinlaisen kamppailu-/itsepuolustuslajin. Haluaisin lajin, jonka kautta saisin asennetta ja itsevarmuutta parannettua. En ole mikään nyhverö tai semmoinen tyyppi, mutta mm. jos jossakin esim. baarissa joku tulee vähän tönimään, niin menen "lukkoon". En halua ruveta kenenkään kanssa tappelemaan, mutta osaisin hoitaa tiltanteen sillein, että minua ei pieni töniminen pelottaisi. Lajia haluaisin harrastaa myös kuntoilumuotona ja semmoisena stressin/turhan mietinnän purkujana. Kilpailemaan kummiskaan ei ole koskaan tarkoitus lähteä noissa missään vaan ihan harrastaa.
Itse olen katsellut netistä eri lajeja ja nyrkkeily tai Krav Maga kiinnostaisi jonkun verran. Kumman kautta näistä saisi itelleen enemmän itsevarmuutta, asennetta ja "tappaja meininkiä" :D?
Olisiko teillä jotain parempia lajiehdotuksia itselleni, kamppailu- tai itsepuolustuslaji kumpi vaan käy? Niin ja yleensä kun täällä kysytään niitä kaupunkeja ym. niin pituus on 178 cm ja paino 88 kg. Asun Helsingissä joten lajivalikoima on varmasti aika laaja
Asennetta pitäis saada...
laji hakusessa
2
283
Vastaukset
- laji hakusessa
myös itsepuolustus taitojen olisi hyvä kehittyä lajin kautta sen asenteen mukana :)
- Jeebujee
Krav Magaa
http://www.suomenkravmagaliitto.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=5
ei ole kuntotasoa ja et tarvi aiempaa kokemusta muista lajeista
ja KM ei kilpailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804