Elikkäs olisin kiinnostunut aloittamaan jonkinlaisen kamppailu-/itsepuolustuslajin. Haluaisin lajin, jonka kautta saisin asennetta ja itsevarmuutta parannettua. En ole mikään nyhverö tai semmoinen tyyppi, mutta mm. jos jossakin esim. baarissa joku tulee vähän tönimään, niin menen "lukkoon". En halua ruveta kenenkään kanssa tappelemaan, mutta osaisin hoitaa tiltanteen sillein, että minua ei pieni töniminen pelottaisi. Lajia haluaisin harrastaa myös kuntoilumuotona ja semmoisena stressin/turhan mietinnän purkujana. Kilpailemaan kummiskaan ei ole koskaan tarkoitus lähteä noissa missään vaan ihan harrastaa.
Itse olen katsellut netistä eri lajeja ja nyrkkeily tai Krav Maga kiinnostaisi jonkun verran. Kumman kautta näistä saisi itelleen enemmän itsevarmuutta, asennetta ja "tappaja meininkiä" :D?
Olisiko teillä jotain parempia lajiehdotuksia itselleni, kamppailu- tai itsepuolustuslaji kumpi vaan käy? Niin ja yleensä kun täällä kysytään niitä kaupunkeja ym. niin pituus on 178 cm ja paino 88 kg. Asun Helsingissä joten lajivalikoima on varmasti aika laaja
Asennetta pitäis saada...
laji hakusessa
2
280
Vastaukset
- laji hakusessa
myös itsepuolustus taitojen olisi hyvä kehittyä lajin kautta sen asenteen mukana :)
- Jeebujee
Krav Magaa
http://www.suomenkravmagaliitto.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=5
ei ole kuntotasoa ja et tarvi aiempaa kokemusta muista lajeista
ja KM ei kilpailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829