Maissiton korvike?

-paukku-

Tietääkö kukaan onko olemassa maissitonta korviketta? Meidän tytöllä epäillään maitoallergiaa, almiron ei sovi. Kiinteän aloitin maissin kokeilulla ja sai hirveät oireet, joten mietin että voisiko olla maissille allerginen..

2

2385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonna-75

Meidän neiti on maissille allerginen eikä myöskään riisi sovi. Itse olemme käyttäneet Almironia ja nyt on käytössä Nutrilon soija. Neocate on yksi korvike, mutta vaatii kelalle todella hyvät perustelut, että saa korvattavaksi. Ei pitäisi sisältää maissia eikä soijaa.

• äipskäliini

Valitettavasti kaikissa erityiskorvikkeissa on maissia, myös Neocatessa. Meillä on nyt kokeilussa imetyksen ohella Althera jossa maissin määrä on pienempi ja korvattu laktoosilla. Ainakaan vielä tyttö ei ole reagoinut Altheraan mutta juodut määrät ovat kovin pieniä vielä. Meillä kokeiltiin ensin Profylac jonka tyttö pukli heti kaikki pois. Riippuu mille kaikelle muulle lapsesi on allerginen että mikä sopii. Vaikuttaa viljat ja soija esim. Suosittelen Histamiini- foorumia jossa näet koervikkeiden sisällöt ja saat vertaistukea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe