Laitoin komentokehotteessa Call Yahve, mutta tietokoneeni ei tunnistanut tätä Jahvea, eikö hänen kuulunut olla kaikkialla?
Tietokoneeni ei löydä jumalaa
14
161
Vastaukset
sinun Jumalasi ???
- ktrytryr
Minä kirjoitin tähän linux-konsoliin että whereis jumala, ja vastaukseksi sain vain
jumala:
Eli tyhjää vain tuon kaksoispisteen jälkeen. Tarkoittaako tämä nyt että jumalaa ei ole olemassa vai onko linuksissani bugi?purje kirjoitti:
että Jumala on niin suuri, ettei mahdu pienten pisteiden perään.
tai jumala on siellä, mutta et voi nähdä sitä - onhan se piiloutumisen(kin) mestari?
acid_rain kirjoitti:
tai jumala on siellä, mutta et voi nähdä sitä - onhan se piiloutumisen(kin) mestari?
ja muita mestareita ei sitten löydykään.
purje kirjoitti:
ja muita mestareita ei sitten löydykään.
paitsi voiko löytää edes mestaria, kun se on mestari piiloutumaan :) jos löytää, niin se ei ole mestari silloin.
- Rompix
acid_rain kirjoitti:
paitsi voiko löytää edes mestaria, kun se on mestari piiloutumaan :) jos löytää, niin se ei ole mestari silloin.
pwned
- goddeloos
purje kirjoitti:
että Jumala on niin suuri, ettei mahdu pienten pisteiden perään.
jumala, jos olisi olemassa, on niin kiero että mahtuu korkkuruuvin taakse...
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Descartesin metafora [ajattelija/havaitsija] on muutettava -muchsef- sanaksi.
Aivoissa ei ole ketään tai kukaan kotona, vain tietoisuuden virtuaalikone se siellä raksuttaa luomassa illuusiota minästä, joka kokoaa havainnot pitäväksi ja edustavaksi kuvaksi maailmasta ja antaa asioille merkitykset.
Orgaanisen koneen virtapiirit meemittyvät Yhwh:ksi jos meemitetään, jos siihen lisätään differentiaalilaskentaa, perspektiiviin piirtämistä ja abstraktia ajattelua jumalasi on valmis. - kadun*nainen
Viekää se huoltoon ja lähete mukaan.
Nykyään on eteviä korjaajia, jotka saattavat tulla juttelemaan.- ei koneella
Eihän sinulle sellaista neuvoa ole edes annettu, että etsi Häntä tietokoneella, vaan rukoilemalla, joka on myös yliluonnollinen yhteys, kun osaat mainita siinä Hänen Poikansakkin nimen.
ei koneella kirjoitti:
Eihän sinulle sellaista neuvoa ole edes annettu, että etsi Häntä tietokoneella, vaan rukoilemalla, joka on myös yliluonnollinen yhteys, kun osaat mainita siinä Hänen Poikansakkin nimen.
"joka on myös yliluonnollinen yhteys"
onko tietokone yliluonnollinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
