Upea keväthän tästä sittenkin tuli kaikkien kaameuksien jälkeen, jotka Alatalo sai aikaan. Olen ylpeä jokaisesta Kärppänutussa pelanneesta. Hienoa!Lähellä oli historian teko,mutta vielä ei ollut sen aika.HaapaMikkoon voimme näemmä huoleti luottaa, kun uusi kausi syksyllä alkaa. Kärpät on silloin valmiina ja vaarallisena jälleen.
Kovina kalamiehinä tunnetuille Kärpille toivotan kireitä siimoja Tenolle ym.joille, jonne suuntaatte jossain vaiheessa.
Tapaamisiin syksyllä taas=)
http://www.heittokalastus.info/galleria/0.25400200 1183491040_big.jpg
Kiitos Kärpät!
Laura1
2
529
Vastaukset 2
- Oletko taas
...vuodenvaihteessa ensimmäisenä puukottamassa valmentajaa, jos peli ei kulje?
- Laura1
on kritisoida tarvittaessa ja kiittää samoin. HaapaMikko on kiitokset ansainnut. Hänen päävalmentajaroolistaan on monet muutkin kuin minä olleet epävarmoja. Hyvältä näyttää ja jos ei näytä enää jouluun mennessä, niin täältä tullaan=) Epäilenpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1021270Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89769Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473