Hyvä sarja

JYPPII

Voi kai onnitellakin Kärppiä,Alatalon kurimuksesta päässyt joukkue haastoi EX-mestarin täysin.Toisinkuin viime keväänä nyt kärpiltä löytyi oikea taistelu ilme.Ensi kaudella näemme varmasti entistä ahnaamman joukkueen.Hyvää kesää pohjoiseen.

4

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

      Hienoa nähdä, että löytyy asiallisiakin kirjoittajia tälle palstalle. Väsytimme teitä kyllä niin maan perusteellisesti, että kovilla joudutte olemaan Daltoneita vastaan, mut tätähän nää matsit ovat. Joukkueenne pelasi hyvin vahvuuksillaan ja tulos on luettavissa.

      • JYPPII

        Jos joku joukkue doiminoi sarjaa,saa se muiden vihat niskaansa.Siitä teillä Oulussa on varmasti kokemusta.Itse olin kyllä varma että noutaja tulee Tepsiä vastaan,mutta eilinen avaus voitto antoi uskoa omiin.Ihan varma on että helppoa tästäkään sarjasta ei tule vaikka Jyppi on tällä kaudella jyrännyt kaikki finaleihissa jatkavat joukkueet.Runkosarjassa häviöt tahtoi tulla aina odotettua heikompaa vastaan,joka kertonee vian olevan korvien välissä,siinä Duffalla sarkaa.Playoffit ovat oma maalimansa ja maanantaina nähdään Turussa varmasti hurja Tepsi.

        Joskus kyllä täytyy ihmetellä millaisia valmentajia joukkueenjohto valitsee,ihan kuin ei arvostettas valmennus taitoa lainkaan.Tässä linkkinä karua luettavaa esim. Jypin valmentajista

        http://www.jypliiga.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=1026&Itemid=96

        Saarinen ja Tapani oli vielä Alataloakin huonompia valmentajia joten tiedämme miltä tuntuu kun valmentaja vie joukkuetta alas rytinällä.Kun Duffa tuli Jyväskylään ja kuulin ekan haastattelun ajattelin,nyt alkaa tapahtua.Kommentti meni jotenkin näin," Olen oppinut voittamaan".Aika rohkeasti sanottu divari valmentajalta aloittaessa liigajoukkueen valmentajana joukkueen kanssa joka ei ole voittanut mitään lähes 20 vuoteen.RD:n valmennus kyky ei voi kukaan kiistää,siitä todistaa jäätävä jälki mitä on viimeisen kahden vuoden aikana tapahtunut.Kaveri on 110 lasissa joukkuensa puolesta,joten välillä läikkyy ja kovasti.Duffaa tullaan aina vihaamaan ja riistokiekko peliä haukkumaan.Teho on tappavan tehokas,mutta miltä jääkiekko tässä tyylissä näyttää siitä voidaan kyllä keskustella.Viekö tämä tyyli taitokiekon,se olis sääli jos näin kävis.

        Yhtä kaikki tämä on Kärppä foorumi ja uskon että saitte hyvän päätöksen kauteen. Joten ensi kauteen on hyvä fiilis rakentaa joukkuetta.Ottaisitte vaan sopivasti niitä hyviä junnuja joukkeeseen mukaan.Nuorten intoa ja konkareiden kokemus on hyvä miksi.

        ps.Mielestäni Granlund teki virheen menessään Ifkiin,ei paras mahdollinen kasvu paikka,ellei halua oppia häviämisen kulttuuria.


      • Laura1
        JYPPII kirjoitti:

        Jos joku joukkue doiminoi sarjaa,saa se muiden vihat niskaansa.Siitä teillä Oulussa on varmasti kokemusta.Itse olin kyllä varma että noutaja tulee Tepsiä vastaan,mutta eilinen avaus voitto antoi uskoa omiin.Ihan varma on että helppoa tästäkään sarjasta ei tule vaikka Jyppi on tällä kaudella jyrännyt kaikki finaleihissa jatkavat joukkueet.Runkosarjassa häviöt tahtoi tulla aina odotettua heikompaa vastaan,joka kertonee vian olevan korvien välissä,siinä Duffalla sarkaa.Playoffit ovat oma maalimansa ja maanantaina nähdään Turussa varmasti hurja Tepsi.

        Joskus kyllä täytyy ihmetellä millaisia valmentajia joukkueenjohto valitsee,ihan kuin ei arvostettas valmennus taitoa lainkaan.Tässä linkkinä karua luettavaa esim. Jypin valmentajista

        http://www.jypliiga.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=1026&Itemid=96

        Saarinen ja Tapani oli vielä Alataloakin huonompia valmentajia joten tiedämme miltä tuntuu kun valmentaja vie joukkuetta alas rytinällä.Kun Duffa tuli Jyväskylään ja kuulin ekan haastattelun ajattelin,nyt alkaa tapahtua.Kommentti meni jotenkin näin," Olen oppinut voittamaan".Aika rohkeasti sanottu divari valmentajalta aloittaessa liigajoukkueen valmentajana joukkueen kanssa joka ei ole voittanut mitään lähes 20 vuoteen.RD:n valmennus kyky ei voi kukaan kiistää,siitä todistaa jäätävä jälki mitä on viimeisen kahden vuoden aikana tapahtunut.Kaveri on 110 lasissa joukkuensa puolesta,joten välillä läikkyy ja kovasti.Duffaa tullaan aina vihaamaan ja riistokiekko peliä haukkumaan.Teho on tappavan tehokas,mutta miltä jääkiekko tässä tyylissä näyttää siitä voidaan kyllä keskustella.Viekö tämä tyyli taitokiekon,se olis sääli jos näin kävis.

        Yhtä kaikki tämä on Kärppä foorumi ja uskon että saitte hyvän päätöksen kauteen. Joten ensi kauteen on hyvä fiilis rakentaa joukkuetta.Ottaisitte vaan sopivasti niitä hyviä junnuja joukkeeseen mukaan.Nuorten intoa ja konkareiden kokemus on hyvä miksi.

        ps.Mielestäni Granlund teki virheen menessään Ifkiin,ei paras mahdollinen kasvu paikka,ellei halua oppia häviämisen kulttuuria.

        JYPin kannattajat varmasti tykkää, mutta kyllä toi äijä melkoisen käärmeenkielen omaa mun silmissä.Ei voi mitään.

        JOS JYP voittaa mestaruuden,niin onnittelen joukkuetta, EN Dufvaa, vaikka kuin on luotsinne.Enkä taida olla edes ainoa. Hetken näytti, että jokunen asiallinen viestikin hänen suustaan tulee,mutta erehdyin. Kohtahan tuo oli oma vanha vihtahousunsa.(case Ruotsalainen ei niin vaan unohdu!)JYPin joukkuetta vastaan mulla ei oo mitään.

        Mitä tulee haukkumiseen, niin sehän on tietysti ansaittava. Menestys siinä on taustalla. Edelleenkin Erno Paasilinnaa lainaten "Suomessa kateus voittaa kiimankin".Pitää edelleen paikkansa.


      • Mä vaan
        Laura1 kirjoitti:

        JYPin kannattajat varmasti tykkää, mutta kyllä toi äijä melkoisen käärmeenkielen omaa mun silmissä.Ei voi mitään.

        JOS JYP voittaa mestaruuden,niin onnittelen joukkuetta, EN Dufvaa, vaikka kuin on luotsinne.Enkä taida olla edes ainoa. Hetken näytti, että jokunen asiallinen viestikin hänen suustaan tulee,mutta erehdyin. Kohtahan tuo oli oma vanha vihtahousunsa.(case Ruotsalainen ei niin vaan unohdu!)JYPin joukkuetta vastaan mulla ei oo mitään.

        Mitä tulee haukkumiseen, niin sehän on tietysti ansaittava. Menestys siinä on taustalla. Edelleenkin Erno Paasilinnaa lainaten "Suomessa kateus voittaa kiimankin".Pitää edelleen paikkansa.

        Kannattaisiko Lauran kuitenkin tarkistaa vielä kerran lähteensä asiassa Ruotsalainen, ettet vaan olis
        huhu puheitten perusteella RD:tä joka käänteessä polkemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe