Nuoruudessani olen kokeillut kaikenlaista. Peppuseksiä, ryhmäseksiä, alistamista jne. Muutama vuosi sitten vain lopetin seksin harrastamisen. Ei kiinnosta yksinkertaisesti. Joskus masturboin tosin, mutta sekin on enemmän suorittamista ja tähtää nopeaan orgasmiin. Olen tajunnut etten koskaan ole niin välittänyt seksistä, nuorena vain yritin kaikkeni jotta löytäisin siitä sitä jotain. No, ei seksittömyys minua juuri vaivaa tai ole ongelma. Mutta sitten siitä tulee ongelma jos alkaa seurustella miehen kanssa. Aluksi se saattaa sujuakin mutta sitten siitä tulee pakkopullaa. Miten ihmeessä saisin hyvän rakkaussuhteen, ilman että minulta odotetaan jatkuvasti seksiä? Vai pitääkö tyytyä elämään yksin? Lesboudestakaan ei nyt ole kyse.
seksistä meni maku
4
2228
Vastaukset
- haluton
Koko homma on yliarvostettua:( Muuten on mukava elää parisuhteessa mutta tuo "pakollinen nainti" silloin tällöin ärsyttää.
Minulla sama juttu, joskus kun haluttaa niin mieluummin tumputan, kun tuon puoliskon kanssa homma menee yleensä pitkästyttäväksi... - mies sulle?
Etsit aseksuaalin miehen, niin siinähän ne tarpeenne osuvat yksiin... on niitäkin miehiä olemassa, esim. exäni oli sellainen. Nyt minusta tuntuu aika huikealta ajatus, että tässä pääsee vielä ehkä harrastamaan seksiäkin vielä tässä elämässä...
- Lvi1
Minä tykkäsin tökkiä sinne sun tänne ja hauskaa oli. Hauskuus katosi, Ei ollut kelle sen oikeaasti jakaa. Nyt en osaa kuin antaa , korvata, mitä aikanani muilta riistin.. Hetken hulvattomasta on tullut antamisen ihanuus En halua olla enää haluttu munamiers. vaaa helliä ja kelliä.
- ei seksiä
Jos edes haluat parisuhdetta, niin voisit yrittää löytää jonkun, joka ei halua seksiä uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi. Jos hänen uskonnossaan seksi on sallittua vain lisääntymistarkoituksessa, kaikki turha tuohu asian ympärillä jää pois ja olette molemmat tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810