seksistä meni maku

hanna.

Nuoruudessani olen kokeillut kaikenlaista. Peppuseksiä, ryhmäseksiä, alistamista jne. Muutama vuosi sitten vain lopetin seksin harrastamisen. Ei kiinnosta yksinkertaisesti. Joskus masturboin tosin, mutta sekin on enemmän suorittamista ja tähtää nopeaan orgasmiin. Olen tajunnut etten koskaan ole niin välittänyt seksistä, nuorena vain yritin kaikkeni jotta löytäisin siitä sitä jotain. No, ei seksittömyys minua juuri vaivaa tai ole ongelma. Mutta sitten siitä tulee ongelma jos alkaa seurustella miehen kanssa. Aluksi se saattaa sujuakin mutta sitten siitä tulee pakkopullaa. Miten ihmeessä saisin hyvän rakkaussuhteen, ilman että minulta odotetaan jatkuvasti seksiä? Vai pitääkö tyytyä elämään yksin? Lesboudestakaan ei nyt ole kyse.

4

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluton

      Koko homma on yliarvostettua:( Muuten on mukava elää parisuhteessa mutta tuo "pakollinen nainti" silloin tällöin ärsyttää.

      Minulla sama juttu, joskus kun haluttaa niin mieluummin tumputan, kun tuon puoliskon kanssa homma menee yleensä pitkästyttäväksi...

    • mies sulle?

      Etsit aseksuaalin miehen, niin siinähän ne tarpeenne osuvat yksiin... on niitäkin miehiä olemassa, esim. exäni oli sellainen. Nyt minusta tuntuu aika huikealta ajatus, että tässä pääsee vielä ehkä harrastamaan seksiäkin vielä tässä elämässä...

    • Lvi1

      Minä tykkäsin tökkiä sinne sun tänne ja hauskaa oli. Hauskuus katosi, Ei ollut kelle sen oikeaasti jakaa. Nyt en osaa kuin antaa , korvata, mitä aikanani muilta riistin.. Hetken hulvattomasta on tullut antamisen ihanuus En halua olla enää haluttu munamiers. vaaa helliä ja kelliä.

    • ei seksiä

      Jos edes haluat parisuhdetta, niin voisit yrittää löytää jonkun, joka ei halua seksiä uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi. Jos hänen uskonnossaan seksi on sallittua vain lisääntymistarkoituksessa, kaikki turha tuohu asian ympärillä jää pois ja olette molemmat tyytyväisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe