seksistä meni maku

hanna.

Nuoruudessani olen kokeillut kaikenlaista. Peppuseksiä, ryhmäseksiä, alistamista jne. Muutama vuosi sitten vain lopetin seksin harrastamisen. Ei kiinnosta yksinkertaisesti. Joskus masturboin tosin, mutta sekin on enemmän suorittamista ja tähtää nopeaan orgasmiin. Olen tajunnut etten koskaan ole niin välittänyt seksistä, nuorena vain yritin kaikkeni jotta löytäisin siitä sitä jotain. No, ei seksittömyys minua juuri vaivaa tai ole ongelma. Mutta sitten siitä tulee ongelma jos alkaa seurustella miehen kanssa. Aluksi se saattaa sujuakin mutta sitten siitä tulee pakkopullaa. Miten ihmeessä saisin hyvän rakkaussuhteen, ilman että minulta odotetaan jatkuvasti seksiä? Vai pitääkö tyytyä elämään yksin? Lesboudestakaan ei nyt ole kyse.

4

2447

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluton

Koko homma on yliarvostettua:( Muuten on mukava elää parisuhteessa mutta tuo "pakollinen nainti" silloin tällöin ärsyttää.

Minulla sama juttu, joskus kun haluttaa niin mieluummin tumputan, kun tuon puoliskon kanssa homma menee yleensä pitkästyttäväksi...

• mies sulle?

Etsit aseksuaalin miehen, niin siinähän ne tarpeenne osuvat yksiin... on niitäkin miehiä olemassa, esim. exäni oli sellainen. Nyt minusta tuntuu aika huikealta ajatus, että tässä pääsee vielä ehkä harrastamaan seksiäkin vielä tässä elämässä...

• Lvi1

Minä tykkäsin tökkiä sinne sun tänne ja hauskaa oli. Hauskuus katosi, Ei ollut kelle sen oikeaasti jakaa. Nyt en osaa kuin antaa , korvata, mitä aikanani muilta riistin.. Hetken hulvattomasta on tullut antamisen ihanuus En halua olla enää haluttu munamiers. vaaa helliä ja kelliä.

• ei seksiä

Jos edes haluat parisuhdetta, niin voisit yrittää löytää jonkun, joka ei halua seksiä uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi. Jos hänen uskonnossaan seksi on sallittua vain lisääntymistarkoituksessa, kaikki turha tuohu asian ympärillä jää pois ja olette molemmat tyytyväisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      350
      1389
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      66
      798
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      783
    4. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      776
    5. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      725
    7. 53
      675
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      64
      664
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      60
      649
    10. 57
      648
    Aihe