seksistä meni maku

hanna.

Nuoruudessani olen kokeillut kaikenlaista. Peppuseksiä, ryhmäseksiä, alistamista jne. Muutama vuosi sitten vain lopetin seksin harrastamisen. Ei kiinnosta yksinkertaisesti. Joskus masturboin tosin, mutta sekin on enemmän suorittamista ja tähtää nopeaan orgasmiin. Olen tajunnut etten koskaan ole niin välittänyt seksistä, nuorena vain yritin kaikkeni jotta löytäisin siitä sitä jotain. No, ei seksittömyys minua juuri vaivaa tai ole ongelma. Mutta sitten siitä tulee ongelma jos alkaa seurustella miehen kanssa. Aluksi se saattaa sujuakin mutta sitten siitä tulee pakkopullaa. Miten ihmeessä saisin hyvän rakkaussuhteen, ilman että minulta odotetaan jatkuvasti seksiä? Vai pitääkö tyytyä elämään yksin? Lesboudestakaan ei nyt ole kyse.

4

2359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluton

Koko homma on yliarvostettua:( Muuten on mukava elää parisuhteessa mutta tuo "pakollinen nainti" silloin tällöin ärsyttää.

Minulla sama juttu, joskus kun haluttaa niin mieluummin tumputan, kun tuon puoliskon kanssa homma menee yleensä pitkästyttäväksi...

• mies sulle?

Etsit aseksuaalin miehen, niin siinähän ne tarpeenne osuvat yksiin... on niitäkin miehiä olemassa, esim. exäni oli sellainen. Nyt minusta tuntuu aika huikealta ajatus, että tässä pääsee vielä ehkä harrastamaan seksiäkin vielä tässä elämässä...

• Lvi1

Minä tykkäsin tökkiä sinne sun tänne ja hauskaa oli. Hauskuus katosi, Ei ollut kelle sen oikeaasti jakaa. Nyt en osaa kuin antaa , korvata, mitä aikanani muilta riistin.. Hetken hulvattomasta on tullut antamisen ihanuus En halua olla enää haluttu munamiers. vaaa helliä ja kelliä.

• ei seksiä

Jos edes haluat parisuhdetta, niin voisit yrittää löytää jonkun, joka ei halua seksiä uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi. Jos hänen uskonnossaan seksi on sallittua vain lisääntymistarkoituksessa, kaikki turha tuohu asian ympärillä jää pois ja olette molemmat tyytyväisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe