seksistä meni maku

hanna.

Nuoruudessani olen kokeillut kaikenlaista. Peppuseksiä, ryhmäseksiä, alistamista jne. Muutama vuosi sitten vain lopetin seksin harrastamisen. Ei kiinnosta yksinkertaisesti. Joskus masturboin tosin, mutta sekin on enemmän suorittamista ja tähtää nopeaan orgasmiin. Olen tajunnut etten koskaan ole niin välittänyt seksistä, nuorena vain yritin kaikkeni jotta löytäisin siitä sitä jotain. No, ei seksittömyys minua juuri vaivaa tai ole ongelma. Mutta sitten siitä tulee ongelma jos alkaa seurustella miehen kanssa. Aluksi se saattaa sujuakin mutta sitten siitä tulee pakkopullaa. Miten ihmeessä saisin hyvän rakkaussuhteen, ilman että minulta odotetaan jatkuvasti seksiä? Vai pitääkö tyytyä elämään yksin? Lesboudestakaan ei nyt ole kyse.

4

2422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluton

Koko homma on yliarvostettua:( Muuten on mukava elää parisuhteessa mutta tuo "pakollinen nainti" silloin tällöin ärsyttää.

Minulla sama juttu, joskus kun haluttaa niin mieluummin tumputan, kun tuon puoliskon kanssa homma menee yleensä pitkästyttäväksi...

• mies sulle?

Etsit aseksuaalin miehen, niin siinähän ne tarpeenne osuvat yksiin... on niitäkin miehiä olemassa, esim. exäni oli sellainen. Nyt minusta tuntuu aika huikealta ajatus, että tässä pääsee vielä ehkä harrastamaan seksiäkin vielä tässä elämässä...

• Lvi1

Minä tykkäsin tökkiä sinne sun tänne ja hauskaa oli. Hauskuus katosi, Ei ollut kelle sen oikeaasti jakaa. Nyt en osaa kuin antaa , korvata, mitä aikanani muilta riistin.. Hetken hulvattomasta on tullut antamisen ihanuus En halua olla enää haluttu munamiers. vaaa helliä ja kelliä.

• ei seksiä

Jos edes haluat parisuhdetta, niin voisit yrittää löytää jonkun, joka ei halua seksiä uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi. Jos hänen uskonnossaan seksi on sallittua vain lisääntymistarkoituksessa, kaikki turha tuohu asian ympärillä jää pois ja olette molemmat tyytyväisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3405
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3147
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2978
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2809
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2308
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1979
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1924
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1849
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1829
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1719
    Aihe